Ik had hem als vriendquote:Op donderdag 23 december 2010 03:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vince deelt maar een deel van zijn profielinformatie met iedereen. Als je Vince kent, voeg hem toe als vriend.
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n ex is 2.04Gedate met een gozer die zelfs nog iets langer was dan hij
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met Def Ryhmz was dat toch?
Is er al geboden op haar tieten?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
lucille is stillze moet weer gaan zingen
Ik ben zelf ook niet klein hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan zit ik nog wel binnen de marge ja, maar ik heb een lange nek (nekpijn), en lange benen (pijn in mn rug). Dus dat mag allemaal wel minder..
dat zeg ik net, Willy W was rond deze tijd wel leukerquote:Op donderdag 23 december 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
lucille is stillze moet weer gaan zingen
Me too, maar of ik het doe..quote:Op donderdag 23 december 2010 03:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik moet zo echt maar eens gaan slapen
boeind wat je ouders vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 03:33 schreef Dagoduck het volgende:
Damn buikkrampen van de hongenIk ga alleen niet meer naar beneden want als mijn ouders wakker worden verklaren ze me voor gek
ging ze iemand uitwonen?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:33 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk edwin de pimp uithangen bij die brunette dan
En Cindy wat zei je nou in et vorige topic ? Over dat wonen enz :p.
ekte bazen doen dat stil...quote:Op donderdag 23 december 2010 03:33 schreef Dagoduck het volgende:
Damn buikkrampen van de hongenIk ga alleen niet meer naar beneden want als mijn ouders wakker worden verklaren ze me voor gek
Ik twijfel ook aan mezelfquote:
Ik woon iets meer dan 3 jaar op mezelf al. Ik zei idd ook iets over het lekker op tijd op jezelf gaan, maar daar kwam wat protest opquote:Op donderdag 23 december 2010 03:33 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk edwin de pimp uithangen bij die brunette dan
En Cindy wat zei je nou in et vorige topic ? Over dat wonen enz :p.
Mwash we hebben toch niets om te vretenquote:
Kun je niet tippytoesquote:Op donderdag 23 december 2010 03:33 schreef Dagoduck het volgende:
Kleding, altijd een probleemquote:Op donderdag 23 december 2010 03:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet klein hoorom en nabij de 1.80, maar vrij lang bovenlichaam. Vervelend met shirtjes en truitjes enzo.
Iemand die er ook meteen aan dachtquote:Op donderdag 23 december 2010 03:34 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hey schattebout.. moerebout IK WIL JE BILLEN ZIENNNNN
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:34 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben een trap die kraakt zo erg, dat het een aars heeft!quote:
je vergeet kippenboutquote:Op donderdag 23 december 2010 03:34 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
hoe lang ben jij eick? had iemand dat al gevraagd?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:34 schreef CindieY het volgende:
Ik heb zo'n chipsbui, maar geen chips in huis
1,80.quote:Op donderdag 23 december 2010 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe lang ben jij eick? had iemand dat al gevraagd?
hier is alles ook al opgevreten allen nog vieze koekjesquote:Op donderdag 23 december 2010 03:34 schreef CindieY het volgende:
1.80, lange boven lichaam lastig met truitjesquote:Op donderdag 23 december 2010 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn chips heb ik allemaal opgevretenquote:Op donderdag 23 december 2010 03:34 schreef CindieY het volgende:
Ik herken het van m'n ex jaquote:Op donderdag 23 december 2010 03:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kleding, altijd een probleemVoor schoenen moet ik een uur reizen, ja dat is ook nog zo'n ding, om die 2.05 meter een beetje staande te houden dachten mijn bouwers, laten we er maar een paar schepen van maatje 50 onder zetten, dan waait ie vast niet weg.
23 jaar en 2 onder 1 kap huis met 1 huisgenootquote:Op donderdag 23 december 2010 03:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik woon iets meer dan 3 jaar op mezelf al. Ik zei idd ook iets over het lekker op tijd op jezelf gaan, maar daar kwam wat protest opEn inmiddels overwegend om van kamers naar appartementje te gaan.
Ik heb 't zelfs getyptquote:Op donderdag 23 december 2010 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zou nu ook wel een kippenbout lusten eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 03:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kreeg ik honger van, toch bedankt
Echt?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:36 schreef CindieY het volgende:
Gerard belooft weer Party Animals. FOK!kers?
tijdens het nieuws zekerquote:Op donderdag 23 december 2010 03:36 schreef CindieY het volgende:
Gerard belooft weer Party Animals. FOK!kers?
Valt mee hoor. Volgens mij is dat zelfs de gemiddelde lengte van een manquote:
Ja, die is 100%quote:Op donderdag 23 december 2010 03:30 schreef MilaNL het volgende:
Die DJ Jean (nooit van gehoord? ligt dat aan mij?), is die wel 100%?
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:37 schreef Geo3kant het volgende:
Hij wordt nog bazer dan baas als Gerard party animals draait , ik ben meteen fan
Ook zo'n ding ja, alles wat past staat voor geen meter, en als je iets leuks ziet past het nooit.quote:Op donderdag 23 december 2010 03:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik herken het van m'n ex jaIk loop zelf elke winkel af om dingen te vinden die lang genoeg zijn voor m'n bovenlichaam, van cheap ass tot duur, als 't maar past. Punt is met de meeste gangbare dingen dat 't of te kort is en als 't lang genoeg is, heb ik geen figuur meer over
Nice. Ik studeer nog, dus zal wel socialewoningbouw-appartementje worden, maar dat boeit niet. Over anderhalf jaar ben ik klaar met studeren.quote:Op donderdag 23 december 2010 03:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
23 jaar en 2 onder 1 kap huis met 1 huisgenoot
iemand heeft zitten nekker ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 03:37 schreef JaneDoe het volgende:
wat zit er voor smurrie op dat raam?
1.86 voor een man dacht ik, een vrouw echt geen 1.80quote:Op donderdag 23 december 2010 03:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Volgens mij is dat zelfs de gemiddelde lengte van een man
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, die is 100%(en ja, ligt aan jou
)
Sorry, niet opgeletquote:Op donderdag 23 december 2010 03:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en als jullie me niet hebben gespot zijn jullie heel erg blind.
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja deden ze de vorige keer ook en daar wachten we nog steeds op
Nom nom nom nom nomquote:
serieus?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iemand heeft zitten nekker ofzo
waaaaat?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
i kkan niet zo goed typen mijn handennnn
Nederland 185,0 cm 170,6 cmquote:Op donderdag 23 december 2010 03:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
1.86 voor een man dacht ik, een vrouw echt geen 1.801.70 dacht ik, mijn lengte, kust makkelijk
Ik ben blij dat voor vrouwen nu dingen tot over de kont in de mode zijn, kan 't gewoon in mijn eigen maat en lang genoeg zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook zo'n ding ja, alles wat past staat voor geen meter, en als je iets leuks ziet past het nooit.
Maar goed, daar moeten we maar mee leren leven
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat was toch die gast die in de headlines een adje trok met Lucille?
Owjaquote:Op donderdag 23 december 2010 03:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nietus, dat was wonderfull days van charlie lownoiseeeeee
kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 03:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat was toch die gast die in de headlines een adje trok met Lucille?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |