Ik ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ik slaap niet meer, dus ik ben hier voor mijn plezier !
Dat is vaker zo 's nachts. En zeker als het pas woensdagavond is.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen jammer dat de andere mensjes slapen
Ik slaap nietquote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen jammer dat de andere mensjes slapen
Ow.. hoop dat het snel wegtrektquote:Op donderdag 23 december 2010 07:49 schreef Kally het volgende:
Morgen, zo ff de dokter bellen, blijft dik onder mijn ogen en voor ik ziek met kerst lig
succes ermeequote:Op donderdag 23 december 2010 07:49 schreef Kally het volgende:
Morgen, zo ff de dokter bellen, blijft dik onder mijn ogen en voor ik ziek met kerst lig
gooit sneeuwbal.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:54 schreef Lutte het volgende:
Whaaaaah sneeuw veel sneeuw!!
Het heggetje en de tuin zijn even hoog door de sneeuw.![]()
Goedemorgen trouwens.
Sneeuw? hier geen nieuwe gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2010 07:54 schreef Lutte het volgende:
Whaaaaah sneeuw veel sneeuw!!
Het heggetje en de tuin zijn even hoog door de sneeuw.![]()
Goedemorgen trouwens.
hier ook nieuwequote:Op donderdag 23 december 2010 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sneeuw? hier geen nieuwe gelukkig
Ah, dan zullen mn collega's wel weer laat zijn hier...quote:
het goede brabantquote:
op zich goed door te rijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan zullen mn collega's wel weer laat zijn hier...
Ja ik las het, gezellig tussen te snorkels!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het goede brabant
Welk deel van Brabant woon je ?
ik ben sinds kort verhuisd naar de bodem van het markermeer.
Het oosten... tja daar komen mn collega's niet vandaan...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik las het, gezellig tussen te snorkels!
En ik woon in Veghel, dat weet iedereen toch al dus kan ik hier wel neerzetten.
okquote:Op donderdag 23 december 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik las het, gezellig tussen te snorkels!
En ik woon in Veghel, dat weet iedereen toch al dus kan ik hier wel neerzetten.
Das ons papquote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
Werd vandaag ingehaald door:
[ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk een plaatje van koning triton op zijn waterfiets getrokken door de waterpaardjes, maar kon die zo snel niet vinden.quote:
hey schavuit,quote:
opstaan, kleren aan, eten en naar school toegaan, en leren, leren leren leren ....quote:
ok succes ermeequote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Kally het volgende:
Nou half 10 bij de dokter zijn, vonden het toch raar dat mijn ogen dik zijn.
Mooi! Hopen dat de dokter er ook werkelijk wat voor heeft!!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Kally het volgende:
Nou half 10 bij de dokter zijn, vonden het toch raar dat mijn ogen dik zijn.
als het maar geen dokter bernard isquote:Op donderdag 23 december 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Hopen dat de dokter er ook werkelijk wat voor heeft!!
Vast niet, maar liever nu ernaar laten kijken dan met kerst op de dokterspost zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Hopen dat de dokter er ook werkelijk wat voor heeft!!
da kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet, maar liever nu ernaar laten kijken dan met kerst op de dokterspost zitten
Heb je een puntquote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet, maar liever nu ernaar laten kijken dan met kerst op de dokterspost zitten
hoiquote:
ja ik weet het maar daar heb ik niks te zeggen hoef geen vreemden op feestboek.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Cityville
Daar kunnen we over cityville praten voortaan
haha kquote:Op donderdag 23 december 2010 09:14 schreef Kally het volgende:
[..]
ja ik weet het maar daar heb ik niks te zeggen hoef geen vreemden op feestboek.
Hoi bos.
Nou ik zit in de wachtkamer
wens ik u veel succesquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Mogguh
Vandaag een hernieuwde poging de >Elzass in te rijden om wat lokale kerst te genieten [ afbeelding ]
Dankquote:
zo ben ik hequote:
Smorgensquote:
alleen maar fijn tochquote:Op donderdag 23 december 2010 09:39 schreef crv het volgende:
overigens is het best raar dat in de regio waar ik zit we totaal geen winterweer hebben de afgelopen dagen. Erger, het is hier af en toe zeiknat.
maar 100 km in elke richting verder is het winters
moet je warme sloffen aantrekken... of ze bij iemand anders warmen...quote:
quote:
trots op je gaatjes ?quote:
half jaar geleden was t echt drama..... vorige maand 4 behandelingen gehad.. en nu braaf poetsen flossen en stoken!quote:
ik mag niet op me werk sloffen aanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je warme sloffen aantrekken... of ze bij iemand anders warmen...
ook flauwquote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik mag niet op me werk sloffen aan
vanavpond ?quote:
dat is waarquote:Op donderdag 23 december 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Nja, beter dat dan de hele dag niks doen toch?
maar is het dan ook nog druk?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is waar
En vanaf 3 uur zit ik alleen
Ohw, het is zoveel werkquote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan krijg ik het nog drukker, want dan zit ik alleen
Tofquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan bevind ik mij bij een optrede van de band Destine.
Dan rijd ik naar huisquote:Op donderdag 23 december 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is waar
En vanaf 3 uur zit ik alleen
Nooit van binnen gezien.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... tof
Mezz is groter dan ik dacht
nee joh gekquote:
Oh toen ik er langs reed leek het kleiner.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh toen ik er langs reed leek het kleiner.
Marco Petersen is de programmeur. Hij zorgt voor de invulling van het programma van Mezz. Hij boekt de bands en onderhoudt de contacten in de muziekbiz.
Neppe programmeurs.
Waar gaat het eigenlijk overquote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh toen ik er langs reed leek het kleiner.
Marco Petersen is de programmeur. Hij zorgt voor de invulling van het programma van Mezz. Hij boekt de bands en onderhoudt de contacten in de muziekbiz.
Neppe programmeurs.
jij let daar ook opquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Graseter het volgende:
http://www.mezz.nl/jointhemusic/info/default.asp
.asp
wij als onderwater figuren letten daar opquote:
pauzequote:Op donderdag 23 december 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het is zoveel werk
Is het dan niet verstandig om nu te werken?
failquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Graseter het volgende:
http://www.mezz.nl/jointhemusic/info/default.asp
.asp
whehehe, realistische prijzenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een bioscoop gebouwd in de stad van Miranda.
Kostte 80.000.
Vergeleken met andere gebouwen in cityville is dat eets veel.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, realistische prijzen
whehehequote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vergeleken met andere gebouwen in cityville is dat eets veel.
Ik kocht dat ding net en heb nou al weer 10.000 coins.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe
ach jah
ik houd elk geld over
hehequote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kocht dat ding net en heb nou al weer 10.000 coins.
Ik kom ook heel de tijd goederen tekort.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
Alleen mn goederen lopen te klooien
iets te weinig haha. maar komt goed
kan treintje sturenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kom ook heel de tijd goederen tekort.
Duurt bij mij nog 2 dagen, gelieve mijn velden te wateren.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan treintje sturenheb ik er weer 300
maar jah, ff wachten tot mn velden kan oppikken
ik heb al elke keer ruim 400 goods nodig om alles te bevoorradenquote:
Ik heb 1300 goods nodig om al mn gebouwen te bevoorraden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb al elke keer ruim 400 goods nodig om alles te bevoorraden
lolquote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb 1300 goods nodig om al mn gebouwen te bevoorraden.
wellesquote:
wellesquote:
is goedquote:
gezellig zo voor de kerstquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Kally het volgende:
Hallo, bij de dokter geweest, het is aan het werken bij me, virus enzo, nog niet dat ik er ziek van ben, maar ik moet rust en spray en paracetamol
Ik ben niet echt ziek, maar wel koud en lamlendigquote:Op donderdag 23 december 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gezellig zo voor de kerst
Het heerst wel enzo....
Wat?quote:
Godver, nu her?quote:
Ja, wel na de vakantie. Ofja, eerst inzage, misschien dan nog 3/10de erbij.quote:
Kut manquote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wel na de vakantie. Ofja, eerst inzage, misschien dan nog 3/10de erbij.
quote:
kan ff geen gifts sturen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef Graseter het volgende:
Gelieve mij een zoning permit te sturen.
okidokie gr grquote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ff geen gifts sturen.
heb ook een museum in aanbouw, moet ik nog die stenen voor hebben (gold en zo)
hehehe.. Aan de ene kant blij dat ik niet meer zo hoef te werken.. Aan de andere kant is dat wel het leukst.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:11 schreef Kally het volgende:
Ik kwam amper de AH binnen zo druk was het
Heb ik net gedaan, voel me wel iets beter nuquote:
Patjen was er ookquote:
Ja ik hoor het net via whatsappquote:
Hoe was het?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die gezien heb. Heb voor de zekerheid wel uitgekeken naar Bos.
Druk, en koud. Maar toch wel gezellig, en het geluid was tien keer beter dan voorgaande jaren. En Gerard en Giel zijn echt echt heeeel klein.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Druk, en koud. Maar toch wel gezellig, en het geluid was tien keer beter dan voorgaande jaren. En Gerard en Giel zijn echt echt heeeel klein.
Lutteeeeeeeequote:
Owwwww hoe was het?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa!Gelukkig is mijn vriendje ook geen twee meter.
![]()
KALLYYYYY !!!!quote:
Ik was nu met mijn ouders.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was nu met mijn ouders.Maar er staat een minimeet met ook CC in de planning voor de kerstvakantie.
Ik ben een beetje lamlendigquote:
Nee, het was echt veeel te druk. Maar er liepen ook mensen van het Rode Kruis rond met collectebussen, dus dat was wel praktisch. En ze waren er een brievenbus bij aan het maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moooooi
Sta je nog op de foto bij de brievenbus?
ik ook half moequote:
wel laat jahquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Etenstijd denk ik? Wel een beetje laat maarja.
Ohw, toen was je erquote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, het was echt veeel te druk. Maar er liepen ook mensen van het Rode Kruis rond met collectebussen, dus dat was wel praktisch. En ze waren er een brievenbus bij aan het maken.
Dat was in Breda en Groningen heel erg, maar nu was het wel goed. Maar nu stonden er ook boxen achter op het podium, dus kreeg je van alle kanten geluid.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, toen was je er
maar het geluid was wel beter dus... want ik hoorde een paar en die zeiden dan het geluid niet verder dan 2 rijen kwam
Daar was je beiden naartoe geweest?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was in Breda en Groningen heel erg, maar nu was het wel goed. Maar nu stonden er ook boxen achter op het podium, dus kreeg je van alle kanten geluid.
Joaah!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar was je beiden naartoe geweest?
Ohw, das wel netjes
in breda vond ik het niet echt spectaculair. Ben toen vrijdags geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah!En morgen ga ik weer.
Maar dat zal wel uitlopen op winkelen, ik snap wel dat Bos altijd slaagt met kleren zoeken. Heel het centrum Veghel past in drie winkels daar.
Utrecht is leuk om te winkelen, en Den Bosch ook wel want daar zitten alle toffe winkels in de Arena bij elkaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in breda vond ik het niet echt spectaculair. Ben toen vrijdags geweest.
Eindhoven verder vind ik ook niet echt een winkel stad
Leuk tochquote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah!En morgen ga ik weer.
Maar dat zal wel uitlopen op winkelen, ik snap wel dat Bos altijd slaagt met kleren zoeken. Heel het centrum Veghel past in drie winkels daar.
jah ok, dan welquote:Op donderdag 23 december 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Utrecht is leuk om te winkelen, en Den Bosch ook wel want daar zitten alle toffe winkels in de Arena bij elkaar.
Maar in Eindhoven is het allemaal iets ruimer enzo, en zeker als je Veghel/Uden/Oss gewend bent prima.
Jawel, maar in het andere 'oude' winkelcentrum. Maar deze is veel leuker. En ik heb een hekel aan winkelen dus dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk toch
Je was nog niet eerder in Eindhoven geweest?
Ahaquote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, maar in het andere 'oude' winkelcentrum. Maar deze is veel leuker. En ik heb een hekel aan winkelen dus dat wil wat zeggen.
En je stond dichtbijquote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ook net terug uit Eindhoven, gewoon niet te doen OV enzo. Treinen reden niet door het weer en een ongeluk. Sloeg helemaal nergens op
Ja gewoon 2 halve liters gehaald en naar voren gelopenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja gewoon 2 halve liters gehaald en naar voren gelopen
Ja, gewoon telkens stukje verder maar we lieten wel die kleine kinderen voor telkens, kijken we toch overheenquote:
Okequote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, gewoon telkens stukje verder maar we lieten wel die kleine kinderen voor telkens, kijken we toch overheen
Nou we waren rechts van die linker brievenbus gaan staan, waar ook die microfoon bij stond. Daar was het wel niet normaal drukquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Ook bij de brievenbus geweest?
Okequote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou we waren rechts van die linker brievenbus gaan staan, waar ook die microfoon bij stond. Daar was het wel niet normaal druk
Zo'n geel met zwarte?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een of ander puzzelding dat je moet draaien, maar ik krijg 'm maar niet opgelost
toen ik om 17:00 hoogte eindhoven reed nog niet hoorquote:
Ik heb hem losquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een of ander puzzelding dat je moet draaien, maar ik krijg 'm maar niet opgelost
zeg maar,,quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je ook met zo' .... neh.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
En damn,, droge handen.. Dat word niet masturberen vanavond..
TMI.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
En damn,, droge handen.. Dat word niet masturberen vanavond..
Zo daaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je ook met zo' n hoofd
Omdat ik me kut voelquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Woa, mijn casus van vorig blok was de vierde qua cijfers van mijn school. Van de 170.
Dan ben ik liever nog echt ziek, dan dit gekwakkel, mooie afsluiting van het jaarquote:
Nu mag je aan Patrique zijn piemel trekken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Woa, mijn casus van vorig blok was de vierde qua cijfers van mijn school. Van de 170.
Koning!!!! Xxxquote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Nicequote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nu mag je aan Patrique zijn piemel trekken.
Ik snap hetquote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben ik liever nog echt ziek, dan dit gekwakkel, mooie afsluiting van het jaar
Ja jij welquote:
Cee beebquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
Ik deed stom vanmiddag. Ik groette een aantal collega's, fijne kerstdagen, sleutels in de handen en hoiiiie!
Alleen de sleutel had ik zo in de handen dat hij richting de palm van mijn hand zat. Ik kneep mijn hand dicht en flatsssss stuk vel eraf! Bloeden
!!!
Hoi Bos, was het etentje wel leuk?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
FFFF, zware dag gehad, nu eindelijk thuis. Toe aan een warme beker chocolademelk
Je haalde je hand open met een sleutel! Maar, zonder gekkigheid: au.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
Ik deed stom vanmiddag. Ik groette een aantal collega's, fijne kerstdagen, sleutels in de handen en hoiiiie!
Alleen de sleutel had ik zo in de handen dat hij richting de palm van mijn hand zat. Ik kneep mijn hand dicht en flatsssss stuk vel eraf! Bloeden
!!!
Oh, klinkt goed die chocolademelkquote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
FFFF, zware dag gehad, nu eindelijk thuis. Toe aan een warme beker chocolademelk
Zoveel?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
Kal....ik heb 10 cm van mn haar laten knippen
Ja, en dat kan. Het heelt alleen wel snel...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Je haalde je hand open met een sleutel! Maar, zonder gekkigheid: au.
Kally
Bos, rustig aan, lekkere mok choco erbij, voetjes op de tafel of de poef.
Haha, nou ja je kon het missenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat vroeg de kapster ook voordat ze begon....verschrikt
Ff aanzettenquote:
Nee ben er alquote:
Me like very muchquote:
Omdat stilquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom gaan de topics niet meer zo snel
Ja hoor. Best wel.Ook best wel "leuk" dat ik van te voren bij de koffietafel nog wat neven en nichten heb gesproken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi Bos, was het etentje wel leuk?
Ja doe ik ook. Laat bewust het bier in de schuur staan. Net wel even lekker gepraat met huisgenote.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Je haalde je hand open met een sleutel! Maar, zonder gekkigheid: au.
Kally
Bos, rustig aan, lekkere mok choco erbij, voetjes op de tafel of de poef.
Goed opgemerktquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je geeft conflicterende signalen af
zo hou jij het tenminste bijquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom gaan de topics niet meer zo snel
gekkiequote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zo hou jij het tenminste bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |