Ik ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ik slaap niet meer, dus ik ben hier voor mijn plezier !
Dat is vaker zo 's nachts. En zeker als het pas woensdagavond is.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen jammer dat de andere mensjes slapen
Ik slaap nietquote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen jammer dat de andere mensjes slapen
Ow.. hoop dat het snel wegtrektquote:Op donderdag 23 december 2010 07:49 schreef Kally het volgende:
Morgen, zo ff de dokter bellen, blijft dik onder mijn ogen en voor ik ziek met kerst lig
succes ermeequote:Op donderdag 23 december 2010 07:49 schreef Kally het volgende:
Morgen, zo ff de dokter bellen, blijft dik onder mijn ogen en voor ik ziek met kerst lig
gooit sneeuwbal.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:54 schreef Lutte het volgende:
Whaaaaah sneeuw veel sneeuw!!
Het heggetje en de tuin zijn even hoog door de sneeuw.![]()
Goedemorgen trouwens.
Sneeuw? hier geen nieuwe gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2010 07:54 schreef Lutte het volgende:
Whaaaaah sneeuw veel sneeuw!!
Het heggetje en de tuin zijn even hoog door de sneeuw.![]()
Goedemorgen trouwens.
hier ook nieuwequote:Op donderdag 23 december 2010 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sneeuw? hier geen nieuwe gelukkig
Ah, dan zullen mn collega's wel weer laat zijn hier...quote:
het goede brabantquote:
op zich goed door te rijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan zullen mn collega's wel weer laat zijn hier...
Ja ik las het, gezellig tussen te snorkels!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het goede brabant
Welk deel van Brabant woon je ?
ik ben sinds kort verhuisd naar de bodem van het markermeer.
Het oosten... tja daar komen mn collega's niet vandaan...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik las het, gezellig tussen te snorkels!
En ik woon in Veghel, dat weet iedereen toch al dus kan ik hier wel neerzetten.
okquote:Op donderdag 23 december 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik las het, gezellig tussen te snorkels!
En ik woon in Veghel, dat weet iedereen toch al dus kan ik hier wel neerzetten.
Das ons papquote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
Werd vandaag ingehaald door:
[ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk een plaatje van koning triton op zijn waterfiets getrokken door de waterpaardjes, maar kon die zo snel niet vinden.quote:
hey schavuit,quote:
opstaan, kleren aan, eten en naar school toegaan, en leren, leren leren leren ....quote:
ok succes ermeequote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Kally het volgende:
Nou half 10 bij de dokter zijn, vonden het toch raar dat mijn ogen dik zijn.
Mooi! Hopen dat de dokter er ook werkelijk wat voor heeft!!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Kally het volgende:
Nou half 10 bij de dokter zijn, vonden het toch raar dat mijn ogen dik zijn.
als het maar geen dokter bernard isquote:Op donderdag 23 december 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Hopen dat de dokter er ook werkelijk wat voor heeft!!
Vast niet, maar liever nu ernaar laten kijken dan met kerst op de dokterspost zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Hopen dat de dokter er ook werkelijk wat voor heeft!!
da kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet, maar liever nu ernaar laten kijken dan met kerst op de dokterspost zitten
Heb je een puntquote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet, maar liever nu ernaar laten kijken dan met kerst op de dokterspost zitten
hoiquote:
ja ik weet het maar daar heb ik niks te zeggen hoef geen vreemden op feestboek.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Cityville
Daar kunnen we over cityville praten voortaan
haha kquote:Op donderdag 23 december 2010 09:14 schreef Kally het volgende:
[..]
ja ik weet het maar daar heb ik niks te zeggen hoef geen vreemden op feestboek.
Hoi bos.
Nou ik zit in de wachtkamer
wens ik u veel succesquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Mogguh
Vandaag een hernieuwde poging de >Elzass in te rijden om wat lokale kerst te genieten [ afbeelding ]
Dankquote:
zo ben ik hequote:
Smorgensquote:
alleen maar fijn tochquote:Op donderdag 23 december 2010 09:39 schreef crv het volgende:
overigens is het best raar dat in de regio waar ik zit we totaal geen winterweer hebben de afgelopen dagen. Erger, het is hier af en toe zeiknat.
maar 100 km in elke richting verder is het winters
moet je warme sloffen aantrekken... of ze bij iemand anders warmen...quote:
quote:
trots op je gaatjes ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |