Dan noemt iedereen je sowieso Zusterquote:Op donderdag 23 december 2010 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ursula." Dan moet het je toch wel tegenvallen dat je een kind hebt gekregen.
Hmmm zou ze ook nog een meat en great willen met Celine Dion?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die meat en great sms kwam weer in beeld
Compleet met gehaktballen enzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hmmm zou ze ook nog een meat en great willen met Celine Dion?
Was net aan het vakkenvullen, die vrouw (jaar of 50) zegt tegen mij: waar kan ik de melk vinden, ik wijs het haar aan, zegt ze: Wat moest ik ook al weerquote:
Vlees en groeten?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hmmm zou ze ook nog een meat en great willen met Celine Dion?
Als je m leest, weet je welke.. believe me!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was net aan het vakkenvullen, die vrouw (jaar of 50) zegt tegen mij: waar kan ik de melk vinden, ik wijs het haar aan, zegt ze: Wat moest ik ook al weer
Denk het wel, maar dan alleen maar heule goeie!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Compleet met gehaktballen enzo?
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was net aan het vakkenvullen, die vrouw (jaar of 50) zegt tegen mij: waar kan ik de melk vinden, ik wijs het haar aan, zegt ze: Wat moest ik ook al weer
Ik vond 't verhaal van de bandnaam opzich wel geinig.. Zij dachten Two Door Cinema Club, maar tis Tudor Cinema Clubquote:Op donderdag 23 december 2010 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nederlands is ook gewoon een droge taal
En ook al geen knappe mannen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
er staan geeneens dames vooraan bij het hek
De naam komt hiervandaan:quote:
Maarja ik ben zelf zo'n dwaas dat ik snelkoker of het zout in koelkast zet als ik afgeleid wordt...quote:
Al een uur geleden toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:12 schreef alors het volgende:
nouwwwwwwwwwwwww ik wil mijn smsje zien
No Doubtquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed!!Veel plezier nog en slaap lekker voor straks!
Trustenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Die zocht ikquote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Dit moet je niet draaien als je honger hebt, theme van Born2Cook met die kookneger Ramon Beuk
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Is goed.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wil je gat wel opvullen hoor
Neujquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is goed.
tenzij je m'neef bent, die heet ook Yuri.
[..]
Is goed.
[..]
Is goed.
Hij zei ook op twitter dat het hem zwaar valt deze shiftquote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef miieejj het volgende:
ik hoop snel dat het 2 uur is. coen heeft 'm niet echt vanavond..
[..]
Is goed.
ik heet eigenlijk helemaal geen yuri dus het kanquote:Op donderdag 23 december 2010 00:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is goed.
quote:
suucsex.quote:
ja idd. , ik had het gelezenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hij zei ook op twitter dat het hem zwaar valt deze shift
Suc6quote:
Blofquote:
omgquote:Op donderdag 23 december 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Twitter loopt een half uur achter
quote:
Koptelefoonconcert natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... zal vast een saaie gast zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |