Hart voor zijn werkquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Regilio Tuur nam zijn werk mee naar huis
Jij hebt geen kinderen die je smorgens wakker maken... heel soms post ik ook na 00:00 uur. En we hebben nog geluk trouwens, de jongste is vaak niet voor 7 uur wakker.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstvakantie en post toch dag & nacht
Een van/voor Hansquote:
U riep?quote:
Ze doen wel vaker mongolen in beeld als ze de kerels pakkenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Jezus zeg, doen ze eens een kerel in beeld, is het weer zo'n halve mongool
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
De bovenste of onderste helft?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
was het mega toby pak van gerardquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zag vanmiddag dat het kindermiddag was?
en wat deed Giel in dat superman pak?
Echt he, de echt lekkere laten ze niet zienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Pedo spelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een een groeten aan FOK! sms gestuurd.
Zo ziet iedereen er daar uit na 5 uur in de kouquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Josje versieren.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Edwin zit met een stijfje de hele dag wijven in te zoomenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, de echt lekkere laten ze niet zien
Ik dacht dat je dan 'baas' wasquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Die avatar van jouquote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Josje versieren.
Iemand dat plaatje nog waar hij de borsten van Josje probeert vast te pakken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Edwin zit met een stijfje de hele dag wijven in te zoomen
Deed ie dat?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Josje versieren.
Iemand dat plaatje nog waar hij de borsten van Josje probeert vast te pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |