Heftig.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
Oh, de Demo van de Dag wordt dus de plaat waar ik vandaag van een vriendin die op Fontys werkt een mailtje over kreeg:
[..]
Heftigquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
Oh, de Demo van de Dag wordt dus de plaat waar ik vandaag van een vriendin die op Fontys werkt een mailtje over kreeg:
[..]
Wat mooi.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
jeetje zegquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op 7 december jongstleden overleed Rockacademiestudent Olaf Ploum. Vrienden van Olaf hebben onderstaande actie opgezet, om zijn muziek bij Serious Request te krijgen.
Beste vrienden,
zoals sommigen van jullie wellicht al vernomen hebben, is onze goede vriend, medestudent aan de RA en huisgenoot Olaf Ploum op dinsdag 7 december overleden.
Olaf was een bijzonder muzikaal persoon. Met zijn band Gratitude stond hij op het punt om een aantal prachtige demos op te nemen. Hun schitterende site was net een aantal dagen in de lucht, maar toen gebeurde dit. Ons verdriet is groot, want zulk een goede vriend en zulk een jong talent mag niet verloren gaan
Wij willen Olaf - en zijn Gratitude - eren door zijn demo op nationale radio gedraaid te laten worden via Serious Request van 3FM. Dit gebeurt echter niet zo gemakkelijk. Om dit te bereiken moet zijn demo het hoogste bedrag ophalen op éen dag. Dus als we met zoveel mogelijk mensen samenwerken hebben we een kans. We doen dit op woensdag 22 december (een week na zijn uitvaart).
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef franklop het volgende:
ik ga mn bed opzoeken, morgen laatste dag werken en dan maar liefst 3 dagen vrij![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
De Demo van de Dag wordt dus de plaat waar ik vandaag van een vriendin die op Fontys werkt een mailtje over kreeg:
[..]
quote:
ik ben er stil vanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
De Demo van de Dag wordt dus de plaat waar ik vandaag van een vriendin die op Fontys werkt een mailtje over kreeg:
[..]
Wat mooi en bijzonderquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
[..]
neequote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef alors het volgende:
Ik was net ff weg, maar die Lingo is nog niet geweest?
*Jochem Meyjerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens! Baggeraars en Chicks!
FF rustig FF rustig..
Thanx!quote:
Goed strevenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
[..]
Dus van Grattitude? Of ben ik nu in de war?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ohw, demo vd dag is van vriendje van Wiep
Ikquote:
Voortaan de tijd erbij zetten als je er eentje stuurtquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ben benieuwd hoe laat die sms is verstuurd
http://twitter.com/#!/Wiepmusic/status/17699740154068992quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus van Grattitude? Of ben ik nu in de war?
- edit: ah, oké.
Kheb er al 10 gestuurd en pas 2 gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Allen jouw smsjes komen door of niet?
Die van mij ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Allen jouw smsjes komen door of niet?
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef alors het volgende:
Lieff hoor die tekst op die borden van die demo jongens
Mee eensquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Rickk_ het volgende:
Vind het wel weer tijd voor een echte beukplaat
20 minuten voordat ie op TV kwamquote:
wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Allrounder het volgende:
Remy Bonjasky doet mee aan Sterren dansen op het ijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |