Heftig.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
Oh, de Demo van de Dag wordt dus de plaat waar ik vandaag van een vriendin die op Fontys werkt een mailtje over kreeg:
[..]
Heftigquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
Oh, de Demo van de Dag wordt dus de plaat waar ik vandaag van een vriendin die op Fontys werkt een mailtje over kreeg:
[..]
Wat mooi.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
jeetje zegquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op 7 december jongstleden overleed Rockacademiestudent Olaf Ploum. Vrienden van Olaf hebben onderstaande actie opgezet, om zijn muziek bij Serious Request te krijgen.
Beste vrienden,
zoals sommigen van jullie wellicht al vernomen hebben, is onze goede vriend, medestudent aan de RA en huisgenoot Olaf Ploum op dinsdag 7 december overleden.
Olaf was een bijzonder muzikaal persoon. Met zijn band Gratitude stond hij op het punt om een aantal prachtige demos op te nemen. Hun schitterende site was net een aantal dagen in de lucht, maar toen gebeurde dit. Ons verdriet is groot, want zulk een goede vriend en zulk een jong talent mag niet verloren gaan
Wij willen Olaf - en zijn Gratitude - eren door zijn demo op nationale radio gedraaid te laten worden via Serious Request van 3FM. Dit gebeurt echter niet zo gemakkelijk. Om dit te bereiken moet zijn demo het hoogste bedrag ophalen op éen dag. Dus als we met zoveel mogelijk mensen samenwerken hebben we een kans. We doen dit op woensdag 22 december (een week na zijn uitvaart).
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef franklop het volgende:
ik ga mn bed opzoeken, morgen laatste dag werken en dan maar liefst 3 dagen vrij![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
De Demo van de Dag wordt dus de plaat waar ik vandaag van een vriendin die op Fontys werkt een mailtje over kreeg:
[..]
quote:
ik ben er stil vanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
De Demo van de Dag wordt dus de plaat waar ik vandaag van een vriendin die op Fontys werkt een mailtje over kreeg:
[..]
Wat mooi en bijzonderquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
[..]
neequote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef alors het volgende:
Ik was net ff weg, maar die Lingo is nog niet geweest?
*Jochem Meyjerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens! Baggeraars en Chicks!
FF rustig FF rustig..
Thanx!quote:
Goed strevenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Nogmaals:
[..]
Dus van Grattitude? Of ben ik nu in de war?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ohw, demo vd dag is van vriendje van Wiep
Ikquote:
Voortaan de tijd erbij zetten als je er eentje stuurtquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ben benieuwd hoe laat die sms is verstuurd
http://twitter.com/#!/Wiepmusic/status/17699740154068992quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus van Grattitude? Of ben ik nu in de war?
- edit: ah, oké.
Kheb er al 10 gestuurd en pas 2 gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Allen jouw smsjes komen door of niet?
Die van mij ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Allen jouw smsjes komen door of niet?
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef alors het volgende:
Lieff hoor die tekst op die borden van die demo jongens
Mee eensquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Rickk_ het volgende:
Vind het wel weer tijd voor een echte beukplaat
20 minuten voordat ie op TV kwamquote:
wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Allrounder het volgende:
Remy Bonjasky doet mee aan Sterren dansen op het ijs
Wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Allrounder het volgende:
3 toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb er al 10 gestuurd en pas 2 gezien![]()
Wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Allrounder het volgende:
Wehehehequote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Allrounder het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Briggy het volgende:
[..]
20 minuten voordat ie op TV kwam
quote:
dankjequote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
hele dag geen SR gekeken, zie ik dat we al bij nummer 2600 zijn
keiharde die-hards hier
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
keiharde die-hards hier
en hij is alweer bijna volquote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
keiharde die-hards hier
Dat is toch die kerel die hard kan slaan? (en het hem niet uitmaakt wat hij raakt?quote:
Het is wel duidelijk dat er hier veel mensen kerstvakantie hebben en dus overdag door kunnen posten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
keiharde die-hards hier
2 zelf gezien en 1 was door kweetnietmeerwie gespotquote:
BROEK AF, TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN!quote:
ohh diequote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
[..]
K1 Fighter Sinds kort gestopt
nou nou, je bent net over de helft, niet te enthousiast worden hè?quote:
Of beroepswerklozen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er hier veel mensen kerstvakantie hebben en dus overdag door kunnen posten.
Regilio Tuur nam zijn werk mee naar huisquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef tralalala het volgende:
Remy Bonjasky, das toch die boxer die zijn vrouw niet in elkaar geslagen heeft?
Op de helftquote:
Ik heb geen kerstvakantie en kan toch overdag postenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er hier veel mensen kerstvakantie hebben en dus overdag door kunnen posten.
het gaat zo hard hierquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nou nou, je bent net over de helft, niet te enthousiast worden hè?
hier ook vakantie, en postte voor vandaag echt non stop hier, spijt van gehad, dus een dagje pauze genomenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook weerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Regilio Tuur nam zijn werk mee naar huis
Ik heb geen kerstvakantie en post toch dag & nachtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstvakantie en kan toch overdag posten![]()
![]()
![]()
quote:
Hart voor zijn werkquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Regilio Tuur nam zijn werk mee naar huis
Jij hebt geen kinderen die je smorgens wakker maken... heel soms post ik ook na 00:00 uur. En we hebben nog geluk trouwens, de jongste is vaak niet voor 7 uur wakker.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstvakantie en post toch dag & nacht
Een van/voor Hansquote:
U riep?quote:
Ze doen wel vaker mongolen in beeld als ze de kerels pakkenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Jezus zeg, doen ze eens een kerel in beeld, is het weer zo'n halve mongool
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
De bovenste of onderste helft?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
was het mega toby pak van gerardquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zag vanmiddag dat het kindermiddag was?
en wat deed Giel in dat superman pak?
Echt he, de echt lekkere laten ze niet zienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Pedo spelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een een groeten aan FOK! sms gestuurd.
Zo ziet iedereen er daar uit na 5 uur in de kouquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Josje versieren.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Edwin zit met een stijfje de hele dag wijven in te zoomenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, de echt lekkere laten ze niet zien
Ik dacht dat je dan 'baas' wasquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Die avatar van jouquote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Josje versieren.
Iemand dat plaatje nog waar hij de borsten van Josje probeert vast te pakken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Edwin zit met een stijfje de hele dag wijven in te zoomen
Deed ie dat?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Josje versieren.
Iemand dat plaatje nog waar hij de borsten van Josje probeert vast te pakken?
Is misselijkmakend.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef alors het volgende:
Ja jezus dat is dan ook gewoon weer goed he, zonde dat zo'n jongen dit niet voort kan zetten
ja eeuwig zondequote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef alors het volgende:
Ja jezus dat is dan ook gewoon weer goed he, zonde dat zo'n jongen dit niet voort kan zetten
Wie niet?quote:
Gelukkig komt morgen jouw demo van de dag.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef tralalala het volgende:
Komop, klinkt echt nergens naar...
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef tralalala het volgende:
Jawel...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef tralalala het volgende:
...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef tralalala het volgende:
verschil in perceptie, geeft niets hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef tralalala het volgende:
Ja ehhhhhhrrrmmmquote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
En sowieso veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan die van gister
Dat sowiesoquote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
En sowieso veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan die van gister
Voor een demo van de dag zeker wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef tralalala het volgende:
Daaromquote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gelukkig komt morgen jouw demo van de dag.
Dan mag je bij haar naar ballen graaienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
er staat lingo op lucilles trui ja
Dacht ik ook aan idd.quote:
Zo te zien welquote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef Swomp het volgende:
Er word wel veel bier weggewerkt daar vanavond ofniet dan ?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef CindieY het volgende:
Coen levert stiekem kritiek op de demo's van de dag
geil wijfquote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef tralalala het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:_AA3YmlI9aZWjM:http://freenet-homepage.d(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
dat was ook een Fok!-ers bij Lingo topic van een paar jaar geledenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef tralalala het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:_AA3YmlI9aZWjM:http://freenet-homepage.d(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Mooi ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |