die heb ik ook gemist...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist![]()
Die van showkloon niet trouwens
volgens mij Reinhilde niet, die had ook echt een zoontje (Thomas) en een man die ook op Fok was (Nixx was dat volgens mij) maar ze had meerdere accounts en met die accounts maakte ze een boek ofzo naar aanleiding van posts (reacties van Fokkers)... toen dat uitkwam was Reinhilde ook meteen verdwenen... ik dacht dat het zo ongeveer zat.... ik kan er iets naast zitten hoor...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef becky27 het volgende:
Was Reinhilde fake? Ben er ff uit geweest dus dat heb ik maar weer mooi gemist.
Showkloon heb ik niet gemist haha, die postte per ongeluk onder haar verkeerde nick ergens....
vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef mijsje het volgende:
wil je met ons delen wie je dan dacht?
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef DommeSanta het volgende:
Op de koffie!? dat zou wel gezellig zijn!
Maar nee, ik werk daar.
Je weet het hè?wie ik ben.... mijn laatste hint was zoooooo goed.
ik neem in ieder geval de pakjes mee naar boven zometeen, zodat ik kan uitpakken als ik 12uur wel ga halen...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef mrien het volgende:
Ik zit zwaar in overweging toch maar wakker te blijven ipv te gaan slapen
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef showkloon het volgende:
Mijsje is je pakje al uitgepakt??
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:50 schreef mrien het volgende:
Wat een leuke kado"s mijsje!
Ik had de kloon ook net geraden maar dat kwam meer door het tijdstip van de posts
BeessieJen gefeliciteerd!!
Absoluut!! Ben er ook erg blij mee !quote:Op donderdag 23 december 2010 00:56 schreef mijsje het volgende:
[..]dank je! ik ben er ook heel blij mee! en als ik bij jou kijk, jemig, wat een hoop! ook ontzettend leuk bij jou!
jouw SS is ook ontzetten lief en heeft er heel veel werk van gemaakt!
Ik heb vannacht al uitgepaktquote:Op donderdag 23 december 2010 07:47 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
Goede morgen Mrien,
Gisteravond weinig tijd meer gehad helaas om terug te reageren.
Maar van wat ik op de foto's zag heb je alles compleet
Maak straks alles maar open, en misschien heb je de stille hint snel door.
Het zit in of op een kadootje verstopt.... en denk een klein beetje cryptisch
Heb een zoontje uit 2009 ;-)
Ik snapte hem dus even nietquote:Op donderdag 23 december 2010 09:23 schreef trui het volgende:
nou ja, ik dacht door deeven dat ze 't toch was mrien?
Verdorie tochquote:Op donderdag 23 december 2010 09:18 schreef Nijna het volgende:
Leonieke, iedereen woont voor jou in het noorden toch.... Tenminste bij jou vandaan gezien...
.
Maar ik ben niet jouw SS.
Ja daarom, ik ga nog even zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef trui het volgende:
ik ook niet hoor mrien. maar als er staat een 2009 zoontje dan is 't misschien toch iemand met 1 zoon, niet 2?
Ik wacht rustig afquote:Op donderdag 23 december 2010 05:46 schreef Incantrix het volgende:
Wat een geweldige fotoverslagen!Nog meer stemmingmakerij
Ik wilde eigenlijk gaan uitpakken met stef bij het ontbijt, maar ik schat dat het een haastontbijtje zal worden, dus dan wordt het pas nadat ik terugben van huisarts en evt. de apotheek.. Nouja, is het licht voor de foto's wel weer beter
Ik ben benieuwd wat je van de kadootjes vindquote:Op donderdag 23 december 2010 09:21 schreef Zuster87 het volgende:
Wat een leuke kadootjes allemaal!
En BJGefeliciteerd! Ik wist het al nadat je je ooit had verraden in het fototopic
Ik ga zo mijn kadootjes uitpakken, maar zit hier nu met een hongerig jongetje die ik croissantjes uit de oven beloofd heb. Neefje van 5 logeert hier Ik heb dus een uitpakhulp
Briefje op de deur plakken of ze hem bij de buren bezorgen? Doe ik nog weleens voor de zekerheidquote:Op donderdag 23 december 2010 10:14 schreef trui het volgende:
ik verwacht vandaag m'n pakje. maar we gaan nog wel even de 'stad' in zometeen.
ja dat zeg je steedsquote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef Zuster87 het volgende:
Wat heb je een mooie collage gemaakt, Oxy! En wat ben je lekker verwend zeg!
Ik ga zo uitpakken
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:48 schreef Zuster87 het volgende:
Ik houd ook van oranje!
Ohh wat ben ik verwend! Ik ben de foto's nu aan het uploaden maar het schiet niet echt op.
Nee!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef mrien het volgende:
Op basis van dit lijstje en het engeltje zou ik dan aan Twinkly denken, klopt dat?
Dan is het helemaal duidelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef showkloon het volgende:
tja dat dacht ik ook, want het cadeau is afgestempeld in enschede?
ik ga nog eens ff het lijstje checken denk ik...
Ik weet niet wat de rest van de hints waren, maar Bar heeft ook een jongetje uit 2009 en een lief engeltje natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef mrien het volgende:
Wie ik nog op mijn lijstje heb staan als potentiele santa:
Mefke
Seilram (weet niet uit welk jaar Joep is)
Sugarsnap
McLaura
Poppejans
Twinkly
Ca.ra
Joshua.
Chan
Incantrix
Op basis van dit lijstje en het engeltje zou ik dan aan Twinkly denken, klopt dat?
Nou, mijn ouders zijn thuis en ik heb ze gezegd dat er een pakje kan komen. Ik zal ze straks nog even bellen dat als ze zijn gaan wandelen en er een pakje is afgeleverd bij de winkel, ze dat even moeten gaan halenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef sly-santa het volgende:
Miss sly het pakje is bij de chauffeur!
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat de rest van de hints waren, maar Bar heeft ook een jongetje uit 2009 en een lief engeltje natuurlijk.
Ben je dan toch Amaranta? Eerder gekocht ivm operatie???quote:Op donderdag 23 december 2010 10:49 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
![]()
Eens zien wat ik ook alweer gekocht had, tijdje geleden dat ik het verstuurd heb
Maar dat was wel bewust..dat is de hint
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Ben je dan toch Amaranta? Eerder gekocht ivm operatie???
Nou ja, hard...ik ben een beetje gaar ivm veel te vroeg wakker en niet fit, maar ik zit iig op mijn werk acher de pcquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
![]()
Eerder gekocht ivm andere reden, ik wilde niet het risico lopen dat je je pakje niet zou krijgen
voor de kado's, fijn dat alles goed over gekomen is en je het leuk vind
't is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Nou ik ga er over nadenken. Moet nu douchen en de deur uit!
Je denkt wel in de goede richting denk ik jaquote:Op donderdag 23 december 2010 10:49 schreef showkloon het volgende:
hmm oranje:
misschien Tessie?(om de duidelijke redenen)
of Nijna (nijntje draagt ook altijd oranje?)
en
Diaan is idd ook een optie ivm Twente
en de hint, minimaal 1 kindje, maar misschien ook wel meer klopt dan ook bij alledrie...
helaas! ik had graag voor jou een leuk streepjespakket samengesteld, maar ik was 't niet dit keer!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef Lijnloos het volgende:
Effe heel snel, heb mijn kado nog niet uitgepakt, of bij gelezen, maar had vanochend in bed een "geniale" ingeving.... HET IS TRUI!![]()
ik moest even de drukteboel de deur uitwerkenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:09 schreef SantaSimmu het volgende:
SantaSimmu wacht geduldig
Maar is aan veel F5-en toch wel schuldig
Simmu kom je snel?
En foto's willen we toch zeker wel!
Ik was al heel nieuwsgierig wat het nou was dat niet aangekomen was!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Orea het volgende:
Fijn dat je het leuk vind Twink![]()
En ik maar zweten omdat die beenwarmertjes nooit zijn aangekomenmaar 't is gelukkig allemaal goedgekomen!
Je had trouwens wel heel snel door dat ik het was, was ik zo doorzichtig?
dat is heul geen kerstkaart dat is een adresafdekdingetjequote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef Raissa het volgende:
Die kerstkaart was niet van mij hoor!
Nou, ik vind dat ik best mag zeggen dat je het helemaal goed hebtquote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
BJ gefeliciteerd
Haha en na McLaura is Sorbo mijn verdachte
volgens mij komen er niet meer mensen uit Friesland
behalve vlindur, maar die is al ontmaskerd
het is prachtigquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef Raissa het volgende:
Oh hahahahaha blonT
In het theedoosje kan je een mooie foto's van je kinders doen ofzo. Ik wilde het eigenlijk al doen maar ik kon niet kiezenDus uiteindelijk maar gekozen om er een hint in te stoppen
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik was al heel nieuwsgierig wat het nou was dat niet aangekomen was!Ik heb inmiddels al zelf beenwarmers gemaakt van wollen kniekousen, dus hij heeft warme beentjes hoor!
Je was helemaal niet doorzichtig in je gedichtjes, die ik erg leuk vond trouwensMaar je postte steeds heel toevallig als Orea in andere topics wanneer je hier weer als kloon was geweest
Veel plezier ermee! Ik was blij dat ik jouw SS mocht zijn!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef simmu het volgende:
[..]
het is prachtig![]()
de andere dingen zijn ook heel leuk/fijn en seleentje is dolblij met de stickers (we gebruiken allebei stickers bij het hobbie-en) en ik dus ook
en een lekker douchespulletje en een maskertje. ooh, maskertje is zoooo fijn!!! het mooiste is dat sangdrax (onverwacht) vakantie heeft de rest van het jaar (klinkt stoer he
) dus ik kan het maskertje gewoon ergens de komende anderhalve week implementeren ook
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef Orea het volgende:
[..]
en weet je dat op een gegeven moment heel bewust, in 2 verschillende schermen, op 2 knoppen tegelijk drukte
zodat ik op hetzelfde tijdstip als jouw santa én in een ander topic als Orea poste
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:57 schreef mrien het volgende:
[..]
![]()
Heb ik helemaal overheen gelezen over _Bar_![]()
![]()
_Bar_ ben jij het?
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Maar ik verwachtte dat
hihihi we zijn teveel aan elkaar gewaagd!
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga een gok doen Santa, heb je postcode gegoogled en kwam terecht bij een adres wat me wel erg bekend voor komt, met mn PMbox kwam ik helaas niet verder maar volgens mij moet ik je dan toch echt een keer wat opgestuurd hebben, en dat is een zwembroekje.
+ het feit dat je een jongetje hebt wat iets jonger is dan die van mij
Happyme28, ben jij mijn Santa?????
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:02 schreef happyme28 het volgende:
Lieve lieve lieve Mijsje,
Ik denk dat ik jou mag bedanken voor de onwijs gave fantastische lieve mooie cadeaus!!![]()
Vanmiddag als Daan slaapt zal ik de fotoreportage en mooie gedichten posten, maar wil nu alvast zeggen dat ik erg blij ben met de cadeaus en Daan ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had echt hele verkeerde SS in mijn hoofdmaar HappySherlock vond nog een Wachten op... topic (147) uit juli 2009 waarin je postte dat je ouders in Hintham wonen (stond als postcode op de doos
) en ik vond in het Haaktopic 14 een geweldig gemaakte konijn in dezelfde wol als de slofjes
voor Daan.
Het kan haast niet missen, maar Mijsje, ben jij mijn Secret Santa???
Ik vind echt alles heel leuk! (Wolf ook, die is vakkundig zn jojo aan het opeten haha) ring zou ik zo zelf kunnen kopen, ik draag vrijwel altijd zwarte kleding dus ideaal!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ja, lekkere dodo ben ik ook, toen het pakket verstuurd was bedacht ik me dat jij mijn adres wel eens kon hebben en ik dus beter een andere postcode had kunnen gebruikenhaha.
Maar ik hoop dat de cadeautjes in de smaak vallen. Vooral die ring vond ik erg tricky, maar ik vond dat hij wel aan je beschrijving voldeed
Ik ben het inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
Diaan is dus mijn SSthanx Diaan, de sjaal is precies mijn stijl, en de kopjes passen perfect in ons interieur
Sja nu kan ik het echt niet meer ontkennen hequote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Nog niks uitgepakt hoor, maar wow wat een toffe kadootjes hier allemaal!
En BJ!!! Van harte gefeliciteerd joh, nog zon mooierd in de maak!en trui dus niet mijn santa... ok, dan ga ik voor chan?! nav je post/felicitatie... wij gaan minkes verjaardag eerst ff viereen, vanavond thuis ga ik mijn doos openmaken ;l
Fijn dat je het boekje leuk vindt!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef becky27 het volgende:
Fotooooooos:
Rijm:
[ afbeelding ]
Kado:
[ afbeelding ]
thanx DaviniaHR! Nadat je het had over 1 dame, dis zich in kruipen en staan is aan het bekwamen, zocht ik snel bij de grote babietjes want dat doen mijn dame namelijk ook. En nadat ik las dat de oudste zich gaat bekwamen in mathematica en zijn vader is beleerd in de fysica en zijn moeder een chemica wist ik het. Moest het nog ff checken in het estafettetopic en tadaaa!
En lieve Davinia, al zijn de hints volgens jou wat magertjes (ik had je noooooit gevonden alleen op de hints maar das meer omdat ik hier op te weinig topics meelees), met de rijm was ik er meteen. Hopelijk wordt 2011 voor jullie een heel fijn jaar.![]()
Het boekje is een schot in de roos!! Ik was nog op zoek naar een leuk boekje met wijn/spijs combinaties en this is it! Wauw!![]()
![]()
Dan weet ik wie je bentquote:Op donderdag 23 december 2010 13:58 schreef sly-santa het volgende:
Volgens tnt is het pakje afgeleverd dat betekent dat ik straks zelf ga uitpakken!
Ohhhhhquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef mijsje het volgende:
[..]je hebt flink lopen spitten!
volgend jaar maar weer een ander "nep"adres voor als het cadeau moet worden teruggestuurd...
(en dat was niet eens een hint
)
de slofjes waren wel een hint, en de bal had ik stiekem ook al eens laten zien in het haaktopic, maar weer weggehaald...
ik ben superblij dat jij ook blij bent!(ik was even bang dat de poststempel van mijn woonplaats even bellen zou rinkelen, aangezien je mij een paar jaar terug iets hebt gestuurd...)
SecretSanta was weer erg leuk dit jaar!
Jaja! Dat kunnen ze allemaal zeggen!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Santa-Ishah het volgende:
Ik zei toch!!!
hmmm, ik ben helemaal nie online nie! Ik ben met mijn mobiel!
Heppu iets te vertellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Keshet het volgende:
Vergeet alle mensen niet die hun online status niet laten zien he?
Ik ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Santa-Ishah het volgende:
Ik zei toch!!!
hmmm, ik ben helemaal nie online nie! Ik ben met mijn mobiel!
Meh.quote:
Dank je wel lieve bar! Ik ben er erg blij mee en Lotte vind het playmobile poppetje helemaal geweldigquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef _Bar_ het volgende:
[..]JAAAAAA
helemaal goed ;-)
even de stille hints voor je ontcijferen hoor
* ik noem zie Thijs ook als vlinder
* Tja het Engeltje als in mijn lieve zoon Thijs
en jaa in 2009 werd ik wederom mama van een zoon Roy
Blij te lezen dat je heel blij met je pakjes bent
Geniet ervan.
Poppejans heeft mij al ontmaskerd als haar SSquote:Op donderdag 23 december 2010 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Hahaaa! Een PM van m'n santa.
Wie zijn er nu online?
Happy
Rocka
Miss_sly
Hoppa! short list
Dan vervang ik jou voor keshetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Poppejans heeft mij al ontmaskerd als haar SS
Miss_sly kun je doorstrepen, want deze lieve schat was mijn SS (tenminste, dat vermoed ik.... Een dochter van dezelfde leeftijd als die van mij, komt oorspronkelijk uit Brabant, woont nu in amsterdam en een boekje met een schaap erop (of was dat toevalquote:Op donderdag 23 december 2010 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Hahaaa! Een PM van m'n santa.
Wie zijn er nu online?
Happy
Rocka
Miss_sly
Hoppa! short list
Klopt, ik was hetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Miss_sly kun je doorstrepen, want deze lieve schat was mijn SS (tenminste, dat vermoed ik.... Een dochter van dezelfde leeftijd als die van mij, komt oorspronkelijk uit Brabant, woont nu in amsterdam en een boekje met een schaap erop (of was dat toeval)
Post strax foto's en buit, maar ben er echt superblij mee!!!!!!!!
Wij gaan uitpakken als Laura thuis is. Ik ben hier nu want we moeten op Thijs passen, Dus straks 2 fotoverslagen!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef MCLSanta het volgende:
McLaura, ben je al aan het uitpakken geweest?
Je santa is benieuwd of de inhoud van de doos naar wens is...
Ohh, deze post had ik oook al gemist. Ben niet helemaal scherp vandaag, maar je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:47 schreef mijsje het volgende:
ik ben echt superblij met mijn cadeautjes, maar nu nog heel benieuwd hoe mijn lootje haar pakjes gaat vinden!!! (ben ik nog best zenuwachtig over... wat als ze het niks vindt... nou ja, het gaat om het idee
)
Verwennen kan niet ernstig genoegquote:Op donderdag 23 december 2010 14:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Echt super! Je hebt mij en Jorja veel te ernstig verwend!!!! Foto's volgen nog hoor!
ja, gaatjes geponst (rotwerk!) in oude kerstkaarten, en aan elkaar gehaakt.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Twinkly het volgende:
Die bal is echt super zeg! Mooie kleuren <3 Zit daar vulling in of heb je om een plastic bal heen gehaakt mijsje?
Ik vind de haaksels van Trui ook super, echt mooie dingen! <3 Die kleerhangertjes, die tas en dat doosje, hoe heb je dat gedaan Trui? Heb je zelf in kaartjes gaatjes gemaakt of een doosjes stukgeknipt en weer vastgehaakt?
Wat een leuk idee! Ik had wel een account maar was het vergetenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:18 schreef trui het volgende:
[..]
ja, gaatjes geponst (rotwerk!) in oude kerstkaarten, en aan elkaar gehaakt.zie mijn ravelry account voor linkjes naar de patronen. of ben je daar nog niet geregistreerd? dan wil ik ze ook wel even voor je opzoeken hoor.
bitterkoekjes ja! Ik denk al, die smaak ken ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:41 schreef Santa-Ishah het volgende:
Zijn helemaal geen kruidnoten maar amandel abrikoos bitterkoekjes!
En als je de foto post dan weet men echt wel wie ik ben!
ik denk hierom:quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Waarom staat mijn naam trouwens achter P_iglet in het bestand? Heb ik iets gemist?
Davinia, ik heb je een pm gestuurd...quote:Op donderdag 23 december 2010 12:28 schreef p_iglet het volgende:
Jeetjejom is mijn Secret Santa,
Super bedankt!! heel leuk die brief met hints zo!!
Uitgebreide reactie met foto's volgt hopelijk vanavond.
Twinkly, ik heb er gewoon een binnenkussentje (40x40cm) ingestopt. dat was prima rond te vormen...quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Twinkly het volgende:
Die bal is echt super zeg! Mooie kleuren <3 Zit daar vulling in of heb je om een plastic bal heen gehaakt mijsje?
Haha, ik vind dit grappigquote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef DaviniaHR het volgende:
mijsje, ik heb het gezien
ff snelle check levert ons dat twinkly ook nog niet geraden is, maar nu online is, dus is het Twinkly!
Ah, en het vogeltje in het haar... ik snap!
die had ik dus idd gemist maar ontkennen heeft geen zin hequote:Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik denk hierom:
[..]
Davinia, ik heb je een pm gestuurd...
Dan ga ik die maar eens op de gevoelige digitale plaat zettenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:55 schreef Santa-Ishah het volgende:
Davinia, aan de doosjes die ik gemaakt heb voor je....
Oh, leuk DOOSjes! En wat een lollige avatar heeft jouw SSquote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dan ga ik die maar eens op de gevoelige digitale plaat zetten
Het zijn wel heel leuke doosjes
Raden nav foto mag!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh, leuk DOOSjes! En wat een lollige avatar heeft jouw SS
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:47 schreef Kersjes het volgende:
BJ uit de kast, whiehoeee![]()
Mrien?? Hoe kom je daaaaar nou bij![]()
Wij zijn vanmorgen ook aan het uitpakken geweest:
[ afbeelding ]
Mijn handige helpers
[ afbeelding ]
Pakjes!
[ afbeelding ]
De inhoud:
- Dove douchegel
- nagelklippertje
- kaars
- rendiertje gevuld met glitter-badschuim. Ruikt naar cocos![]()
- garneerspuit
- houten Thomas-memo-spel (staat op de verpakking, ik vind het lotto)
- houten Thomas leer-je-eigen-veters-te-strikken-spel
![]()
Er zat ook nog een gedicht bij:
Beste Kersjes
Het was een hele klus dit jaar
Om iets te vinden, vandaar!
Ik ken je niet in het echte leven
dus wat moet je zo iemand dan geven?
Oeps, dat was een hint alweer,
Leer ik het nou nooit een keer?
Nog één hint om te weten wie ik ben
Ik behoor niet tot de 'OUD harde kern'!
Ik ben wel sinds 2005 al online
Zie mij maar als een dieseltrein...
Heel veel plezier met je kado's
Oh ja, mijn username is het engelse woord voor.......!
Bloemendoos, ben jij mijn Secret Santa?????
Dankjewel voor de kadootjes!!
Je bent ook niet Innepin?quote:
Echt? Wow, dat is zo veel werk, zoveel liefde zit er in.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Oxymoron het volgende:
YPPY, de kalender heb ik ook helemaal zelfgemaakt, voor elke maand een tekening, tekst of versiering.![]()
Leuk dat het zo goed ontvangen is door jou!![]()
Ja, ook dan! Vooral die hele stapel M'enquote:Op donderdag 23 december 2010 17:06 schreef Nijna het volgende:
Oxy, gaaf gedaan hoor!
McLaura, ik ben inderdaad je Santa. Had je het ook kunnen raden als mn schoonmoeder niet had gezegd waar het pakje vandaan was gekomen? Was mn velletje met hints duidelijk genoeg?
ik heb wel een heel donkerbruinquote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef Santa-Ishah het volgende:
*proest*
Dat is mooi niet mijn postcode
En die postcode is ook niet in Overijssel
dat kan ik niet beoordelen. ik hou helemaal niet van wierrook, maar niets is me te dol voor mijn santa-slachtofferquote:Op donderdag 23 december 2010 17:33 schreef Jelief het volgende:
Rook het ook lekker?
Om die tegeltjes te herkennen kom ik tegenwoordig veel te weinig in OUD. Laat staan dat ik de sc bij kan houden.
En dan ga ik nu koken!
twee a-4 tjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef Raissa het volgende:
Kan je het gedichtje niet overtypen lady?
wat een enorm werk heb je van je gedicht gemaakt!quote:lieve lady-wrb
sint houdt jou al weken in de smiezen
hij zit ineens dagelijks in in de chat
want hij wil graag een presentje kiezen
dat past bij jouw strenge eisenpakket
hij kan hier best wat uit herleiden
want op fok! praat je honderduit
je mening laat zich graag verspreiden
en komt vaak van binnenuit
koken was vorig jaar ellende
de taart bevroor zo voor je neus
het aanrecht was een grote bende
dat was toch weinig luxueus?
de keuken bleek zo koud te voelen
dat de koelkast overbodig was
de taart kon best op 't aanrecht koelen
maar jij stond in je winterjas
toch zag jij weinig grond tot klagen
je bleef zelfs toen nog positief
ook op de koudste winterdagen
en de verjaardag van je lief
nu heb je heerlijk warme benen
koude enkels zijn voorbij
de winterjas die is verdwenen
je staat er vief en warmpjes bij
je hebt zelfs buiten warme tenen
door je lila laarsjes in bloemmodel
helaas kunnen de tokkies die niet lenen
zij hebben maar een koud hotel
met lief kun je behoorlijk 'vechten'
want hij is tamelijk ouderwets
zo hebben vrouwen minder rechten
en overig antiek gezwets
je bakkunsten wekken ontzag
wat een creaties maak jij, zeg
t is pure kunst van deegbeslag
zelfs sint was even van de leg
je cadeau laat zich wel raden dus
dat was een eitje, zelfs voor sint
maar kiezen was een hele klus
da's wat hij jaarlijks ondervindt
want welke bloem is naar jouw smaak
een tulp, een roos of hyacint?
het werd voor sint een zware taak
een bloem te vinden die jij bemint
uiteindelijk heeft hij niet gekozen
maar alle bloemen die hij trof
dus tulpen, anjers en ook rozen
al verpakt, is dat niet tof?
toen was er nog een resterend gaatje
in het pakje met cadeaus
want voor een hanger aan een draadje
was best nog een plekje in de doos
nu weet je wat je krijgen zult
maar ben je niet benieuwd wellicht
naar wie jouw rol van ss vervult
en pakjes stuurt en een gedicht?
een hint kan ik je nu al schenken
maar daarmee kom je er vast uit
mijn dochter doet aan t voorjaar denken
ze is net 1, de kleine spruit
sint hoopt dat je tevree zult wezen
zelf heeft hij veel plezier gehad
hij heeft zich ruimschoots ingelezen
heeft hij jouw smaak goed ingeschat?
liefs, santa-wrb
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef flowerbox het volgende:
Wat een geweldig topic dit!![]()
Maar Karin kan dus niet mijn SS zijn dus Incantrix ben jij mijn SS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |