quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef Orea het volgende:
[..]
en weet je dat op een gegeven moment heel bewust, in 2 verschillende schermen, op 2 knoppen tegelijk drukte
zodat ik op hetzelfde tijdstip als jouw santa én in een ander topic als Orea poste
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:57 schreef mrien het volgende:
[..]
![]()
Heb ik helemaal overheen gelezen over _Bar_![]()
![]()
_Bar_ ben jij het?
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Maar ik verwachtte dat
hihihi we zijn teveel aan elkaar gewaagd!
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga een gok doen Santa, heb je postcode gegoogled en kwam terecht bij een adres wat me wel erg bekend voor komt, met mn PMbox kwam ik helaas niet verder maar volgens mij moet ik je dan toch echt een keer wat opgestuurd hebben, en dat is een zwembroekje.
+ het feit dat je een jongetje hebt wat iets jonger is dan die van mij
Happyme28, ben jij mijn Santa?????
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:02 schreef happyme28 het volgende:
Lieve lieve lieve Mijsje,
Ik denk dat ik jou mag bedanken voor de onwijs gave fantastische lieve mooie cadeaus!!![]()
Vanmiddag als Daan slaapt zal ik de fotoreportage en mooie gedichten posten, maar wil nu alvast zeggen dat ik erg blij ben met de cadeaus en Daan ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had echt hele verkeerde SS in mijn hoofdmaar HappySherlock vond nog een Wachten op... topic (147) uit juli 2009 waarin je postte dat je ouders in Hintham wonen (stond als postcode op de doos
) en ik vond in het Haaktopic 14 een geweldig gemaakte konijn in dezelfde wol als de slofjes
voor Daan.
Het kan haast niet missen, maar Mijsje, ben jij mijn Secret Santa???
Ik vind echt alles heel leuk! (Wolf ook, die is vakkundig zn jojo aan het opeten haha) ring zou ik zo zelf kunnen kopen, ik draag vrijwel altijd zwarte kleding dus ideaal!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ja, lekkere dodo ben ik ook, toen het pakket verstuurd was bedacht ik me dat jij mijn adres wel eens kon hebben en ik dus beter een andere postcode had kunnen gebruikenhaha.
Maar ik hoop dat de cadeautjes in de smaak vallen. Vooral die ring vond ik erg tricky, maar ik vond dat hij wel aan je beschrijving voldeed
Ik ben het inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
Diaan is dus mijn SSthanx Diaan, de sjaal is precies mijn stijl, en de kopjes passen perfect in ons interieur
Sja nu kan ik het echt niet meer ontkennen hequote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Nog niks uitgepakt hoor, maar wow wat een toffe kadootjes hier allemaal!
En BJ!!! Van harte gefeliciteerd joh, nog zon mooierd in de maak!en trui dus niet mijn santa... ok, dan ga ik voor chan?! nav je post/felicitatie... wij gaan minkes verjaardag eerst ff viereen, vanavond thuis ga ik mijn doos openmaken ;l
Fijn dat je het boekje leuk vindt!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef becky27 het volgende:
Fotooooooos:
Rijm:
[ afbeelding ]
Kado:
[ afbeelding ]
thanx DaviniaHR! Nadat je het had over 1 dame, dis zich in kruipen en staan is aan het bekwamen, zocht ik snel bij de grote babietjes want dat doen mijn dame namelijk ook. En nadat ik las dat de oudste zich gaat bekwamen in mathematica en zijn vader is beleerd in de fysica en zijn moeder een chemica wist ik het. Moest het nog ff checken in het estafettetopic en tadaaa!
En lieve Davinia, al zijn de hints volgens jou wat magertjes (ik had je noooooit gevonden alleen op de hints maar das meer omdat ik hier op te weinig topics meelees), met de rijm was ik er meteen. Hopelijk wordt 2011 voor jullie een heel fijn jaar.![]()
Het boekje is een schot in de roos!! Ik was nog op zoek naar een leuk boekje met wijn/spijs combinaties en this is it! Wauw!![]()
![]()
Dan weet ik wie je bentquote:Op donderdag 23 december 2010 13:58 schreef sly-santa het volgende:
Volgens tnt is het pakje afgeleverd dat betekent dat ik straks zelf ga uitpakken!
Ohhhhhquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef mijsje het volgende:
[..]je hebt flink lopen spitten!
volgend jaar maar weer een ander "nep"adres voor als het cadeau moet worden teruggestuurd...
(en dat was niet eens een hint
)
de slofjes waren wel een hint, en de bal had ik stiekem ook al eens laten zien in het haaktopic, maar weer weggehaald...
ik ben superblij dat jij ook blij bent!(ik was even bang dat de poststempel van mijn woonplaats even bellen zou rinkelen, aangezien je mij een paar jaar terug iets hebt gestuurd...)
SecretSanta was weer erg leuk dit jaar!
Jaja! Dat kunnen ze allemaal zeggen!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Santa-Ishah het volgende:
Ik zei toch!!!
hmmm, ik ben helemaal nie online nie! Ik ben met mijn mobiel!
Heppu iets te vertellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Keshet het volgende:
Vergeet alle mensen niet die hun online status niet laten zien he?
Ik ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Santa-Ishah het volgende:
Ik zei toch!!!
hmmm, ik ben helemaal nie online nie! Ik ben met mijn mobiel!
Meh.quote:
Dank je wel lieve bar! Ik ben er erg blij mee en Lotte vind het playmobile poppetje helemaal geweldigquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef _Bar_ het volgende:
[..]JAAAAAA
helemaal goed ;-)
even de stille hints voor je ontcijferen hoor
* ik noem zie Thijs ook als vlinder
* Tja het Engeltje als in mijn lieve zoon Thijs
en jaa in 2009 werd ik wederom mama van een zoon Roy
Blij te lezen dat je heel blij met je pakjes bent
Geniet ervan.
Poppejans heeft mij al ontmaskerd als haar SSquote:Op donderdag 23 december 2010 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Hahaaa! Een PM van m'n santa.
Wie zijn er nu online?
Happy
Rocka
Miss_sly
Hoppa! short list
Dan vervang ik jou voor keshetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Poppejans heeft mij al ontmaskerd als haar SS
Miss_sly kun je doorstrepen, want deze lieve schat was mijn SS (tenminste, dat vermoed ik.... Een dochter van dezelfde leeftijd als die van mij, komt oorspronkelijk uit Brabant, woont nu in amsterdam en een boekje met een schaap erop (of was dat toevalquote:Op donderdag 23 december 2010 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Hahaaa! Een PM van m'n santa.
Wie zijn er nu online?
Happy
Rocka
Miss_sly
Hoppa! short list
Klopt, ik was hetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Miss_sly kun je doorstrepen, want deze lieve schat was mijn SS (tenminste, dat vermoed ik.... Een dochter van dezelfde leeftijd als die van mij, komt oorspronkelijk uit Brabant, woont nu in amsterdam en een boekje met een schaap erop (of was dat toeval)
Post strax foto's en buit, maar ben er echt superblij mee!!!!!!!!
Wij gaan uitpakken als Laura thuis is. Ik ben hier nu want we moeten op Thijs passen, Dus straks 2 fotoverslagen!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef MCLSanta het volgende:
McLaura, ben je al aan het uitpakken geweest?
Je santa is benieuwd of de inhoud van de doos naar wens is...
Ohh, deze post had ik oook al gemist. Ben niet helemaal scherp vandaag, maar je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:47 schreef mijsje het volgende:
ik ben echt superblij met mijn cadeautjes, maar nu nog heel benieuwd hoe mijn lootje haar pakjes gaat vinden!!! (ben ik nog best zenuwachtig over... wat als ze het niks vindt... nou ja, het gaat om het idee
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |