Tweet van Sjowhan kwam net voorbij, nog geen sms-jes gezienquote:
hihi.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je ondertitel ook nog naar mij vernoemd![]()
![]()
![]()
Do, want die muts ging rokenquote:
Ik vroeg me af waarom de vraag werd gesteldquote:
Als die bewegende niet jokertje maar pino was geweest?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEE!
Oh oh Cherso kots kots braak
Ok, best raar want net zag ik smsjes voorbij komen over het live optreden van Caro Emerald, terwijl wij eerder hadden gesmstquote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tweet van Sjowhan kwam net voorbij, nog geen sms-jes gezien
wtf heb je nou als ava ?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef CindieY het volgende:
Overigens hoorde ik op mijn werk dat er vanochtend iemand over de middelloonregeling had lopen lullen bij 't glazen huis?
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als die bewegende niet jokertje maar pino was geweest?
om tien uurquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik het Do-gifje weer tevoorschijn halen
Weet niet hoe dat moet hier op FOK!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deel een beetje? Ik niet zo namelijk
Zal wel bepaald worden door een redactie wat er voorbij komt en wat niet. Alhoewel ik niet snap dat mijn tweet zondag voorbij kwamquote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok, best raar want net zag ik smsjes voorbij komen over het live optreden van Caro Emerald, terwijl wij eerder hadden gesmst
de eerste dag leek het sneller te gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
10 topics gemist in 5 uur
GOEIEMIDDAHHHGGG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |