Hihihi herkenbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nummer na 4 keer luisteren al niet meer leuk vanwege die geluidjes.
En ik ook, in de loop van de middag ga ik even kijken in Eindhoven.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh mensen, morgen Roel in Eindhoven bij het GH. Wel even caps maken he
Ik ook, heb ze er alleen nog niet allemaal opstaan. Staan nu allemaal op mijn idiskquote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan er 50 opslaan hier op FOK!
Ik heb ze ooit eens weggehaald en heb ze niet meer als backup op een oude laptop ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan er 50 opslaan hier op FOK!
Ik heb ook nog eentje getekende, dat deed een user hier ergens op het forum toch ?quote:
Ik heb ze nog allemaal sinds 2001quote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit eens weggehaald en heb ze niet meer als backup op een oude laptop ofzo
ian_nickquote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eentje getekende, dat deed een user hier ergens op het forum toch ?
Ik dacht even dat iemand heel schyzo reageerde.. Eerst er mee eens en toen nietquote:
Wel even zwaaien okay?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ook, in de loop van de middag ga ik even kijken in Eindhoven.
Van sommige vind ik het wel jammer dat ik ze niet meer heb. Van 3 ofzoquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht even dat iemand heel schyzo reageerde.. Eerst er mee eens en toen niet
Er staan daar continu 23 mensen te zwaaien joh! Redelijk mission impossible.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel even zwaaien okay?. Dan worden er vast wel leuke caps gemaakt
.
Hou je van konijnen ? Heb nog een lola bunny avatarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht even dat iemand heel schyzo reageerde.. Eerst er mee eens en toen niet
Haha scherpquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staan daar continu 23 mensen te zwaaien joh! Redelijk mission impossible.
Ik heb ze alleen op allemaal verschillende plaatsen, dus het zou wel ff zoeken zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van sommige vind ik het wel jammer dat ik ze niet meer heb. Van 3 ofzo
Konijnen? Van die witte zachte knuffelbare diertjes? Nehquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hou je van konijnen ? Heb nog een lola bunny avatar.
Ik heb een hele tijd niet gepostquote:
en/of tweets?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zijn er nog fok!smsjes langsgeweest?
Die van mij schijnbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Destine. in te huren voor al uw sloopwerkzaamheden in en rondom het huis.
Heb niks meer gezien...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
ja zoietssssssquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
ze is ook niet echt heel enthousiast
Ik geef haar geen ongelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
ze is ook niet echt heel enthousiast
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Destine. in te huren voor al uw sloopwerkzaamheden in en rondom het huis.
Tweet van Sjowhan kwam net voorbij, nog geen sms-jes gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |