quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
zijn er al kinderdagverblijf van m'n lijf huizen?
Da's mooi, kan die gelijk in de veilingquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Die gaat zo keihard de popprijs winnen.
Ja is wel cool zoquote:
En ziet er leuk uitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Caro tof trouwens. Of in elk geval: ze maakt leukte muziek
Goede doel!!! Dan kan allesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
En sinds wanneer zijn Eindhoven en Amsterdam zo vriendelijk naar elkaar?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mooi, kan die gelijk in de veiling
Nee joh, niet in Nice. Amsterdamquote:
indeedquote:
Er is maar 1 goed doel hoor, en dat is dat van de Amsterdammersquote:
Sneeuwt het al bij jou ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze die oude voorraad ook weer kwijt. Zeker alleen nog kleine maten
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je avatar !!. Mag ik die ook gebruiken??
Was het niet 5000 alles bij elkaar van de hele avond, waarvan de merchandise dus een deel is?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef D. het volgende:
5000 winst op 1 avond aan Caro-merchandise?
Dat moet Pino zelf toch beslissen. Portretrecht enzoquote:
ja hier ook namelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Heel raar. Zou volgens de radar wel moeten.
Dat betekent maar 1 ding: Limburg is verplaatst.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Heel raar. Zou volgens de radar wel moeten.
Ow, dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was het niet 5000 alles bij elkaar van de hele avond, waarvan de merchandise dus een deel is?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat betekent maar 1 ding: Limburg is verplaatst.
Geniaal tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef D. het volgende:
5000 winst op 1 avond aan Caro-merchandise?
[..]
Mag van mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat moet Pino zelf toch beslissen. Portretrecht enzo
[..]
Wat is Eindhoven trouwens een vette stad Roelquote:
Lol, hebben alle andere Fok!'ers ook even persoonlijk gevraagd of ze pics van hun idolen als ui mochten gebruiken?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat moet Pino zelf toch beslissen. Portretrecht enzo
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
Wel een lange draad aan die filmcamera. Van eindhoven helemaal naar amsterdam
.
Gaat tegenwoordig via wifiquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
.
Ben je naar The Sting geweest ? Die is echt tof met die disco lichte/lasersquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is Eindhoven trouwens een vette stad Roel
Al die winkels enzo, dat ene huge winkelcentrum vlakbij de MediaMarkt enzo, respect
3G manquote:
Daaromquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Caro lijkt me niet een artiest waar mensen shirtjes, petjes en/of sleutelhangers van kopen
ben lid van zijn fanclub, dat was genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lol, hebben alle andere Fok!'ers ook even persoonlijk gevraagd of ze pics van hun idolen als ui mochten gebruiken?
aan de vertraging te merken werken ze met postduivenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
.
Yup, ik voel me er ondertussen ook aardig thuisquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is Eindhoven trouwens een vette stad Roel
Al die winkels enzo, dat ene huge winkelcentrum vlakbij de MediaMarkt enzo, respect
Zal wel glasvezel zijn ofzo. Anders kan het nooit zo snel.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ohja
Van T-mobile... Vandaar af en toe zwarte beelden ertussen
Welk deel ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ik voel me er ondertussen ook aardig thuis
Nope, niet eens gezien eigenlijk.. Waar zittie?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ben je naar The Sting geweest ? Die is echt tof met die disco lichte/lasers
Roel doet een appeltje-s.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor wie het leuk vindt..
Moet haast wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zal wel glasvezel zijn ofzo. Anders kan het nooit zo snel.
Vast niet, zal wel afgeschermd zijn OF via een internetverbinding lopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
je zal maar alle satelliet kanalen kunnen ontvangen, kun je het concert gratis zien
Hahaha, dit met Facetime?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
FaceTime, het videobellen op de iPhone
Er zijn mensen idd, voor wie het een sport is, om live satellietbeelden proberen te ontvangen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
je zal maar alle satelliet kanalen kunnen ontvangen, kun je het concert gratis zien
Noes wat een faal! Ik wil full HD Verdomme!quote:
Jij zit tegenwoordig in Eindhoven?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ik voel me er ondertussen ook aardig thuis
Hurts komt ook naar Oosterpoort he, voor maar 15 knakenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk. Die staat 15 januari 'gewoon' keihard te rocken in de Oosterpoort.
Naast M&S en tegenover schaap en citroen geloof ik ...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, niet eens gezien eigenlijk.. Waar zittie?
Denk denk, graaf graaf........... Ja dan kan ik me de buurt wel een beetje voor de geest halenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n vriendin woont net achter Rabobank en station.
Met 3D zonder bril!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Noes wat een faal! Ik wil full HD Verdomme!
Ik zou dit niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Thomas B. het volgende:
Dit is precies waarom Serious Request zo gaaf is. Iedereen is bereid zijn medewerking eraan te verlenen. Voeg daarbij de bekende sfeer die altijd rond kerst en oud en nieuw hangt en je krijgt gewoon verbondenheid. Het is niet zozeer mijn muziek, maar dat maakt niet uit. Fantastisch hoe ze dit weer doen ieder jaar.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Die knallen we even op Youtube natuurlijk
nah....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
met jou 30 anderequote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Die knallen we even op Youtube natuurlijk
was ook met die koninginnedag beelden met sandra schuurhof http://www.dumpert.nl/med(...)r_nog_nooit_zag.htmlquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er zijn mensen idd, voor wie het een sport is, om live satellietbeelden proberen te ontvangen.
Oja, dat is waar ook!!! Ergens in februari toch? Misschien maar even heen. Geloof wel dat het op een dinsdag is en dat vind ik dan weer minder.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hurts komt ook naar Oosterpoort he, voor maar 15 knaken
Wij noemen het nog steeds appeltje.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Command
Er zitten al heel lang geen appeltjes meer op Apple toetsenborden
Ik dacht begin maart, 2de ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook!!! Ergens in februari toch? Misschien maar even heen. Geloof wel dat het op een dinsdag is en dat vind ik dan weer minder.
Ah, okquote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Vriendin woont daar.
Oh legt Apple daar ook al restrictiesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij ook, maar mag eigenlijk niet
Dat is een opname van .... juistquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
kut paard![]()
waar is dat eik van dan?
Lucht vast op, dat zeiken..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef dasorakel het volgende:
2 kutnummers achter elkaar... hij gaat lekker
die LUCHTquote:
Vast welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh legt Apple daar ook al restricties
Coen, Gerard heeft graveyard.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja wie is het nu Coen of Gerard?
Oh? Wat komt hierna dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef dasorakel het volgende:
2 kutnummers achter elkaar... hij gaat lekker
Van Lucille zelf.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
kut paard![]()
waar is dat eik van dan?
Gerard zei Coen, klopt wel, vannacht Gerardquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja wie is het nu Coen of Gerard?
NEEEEEE, dan kan ik niemand meer uit elkaar houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic zou hem moeten gebruiken;
[ afbeelding ]
Hebben ze dit jaar al gebeld? Ik heb het niet gehoord iig.quote:
Ik wel, vroeg opquote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gerard zei Coen, klopt wel, vannacht Gerard![]()
Dus weer niet optijd slapen
Zal het wel even onthouden. Misschien dat ik wel even ga kijken. Hurts is wel te gek natuurlijkquote:
Had ze inkijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
En meteen weer die kut van een Jacqueline![]()
Het is je je gegund.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef CindieY het volgende:
Ik kom natuurlijk net binnenvallen bij de reclame
Ghehe, het moest zo zijn dat minstens 1 iemand zo zou reagerenquote:
Ja, volgens mij was het een opmerking van haar toen ze een keer bij Giel te gast was en hij het geluid van een paard liet horen. Daarvoor liet hij dat geluid namelijk steeds horen in z'n programma als hij iets over Lucille vertelde.quote:
Dan heb je iets gemeen met z'n vrouw.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik sta nooit voor 10u op, dus zie ook altijd Gerard bij het opstaan
Is inderdaad een soort van traditie gewordenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ghehe, het moest zo zijn dat minstens 1 iemand zo zou reageren
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Swomp het volgende:
Voor degene die niet van jacq houden:
Even wat betere andere shit![]()
Jupquote:
Daar heb ik dan weinig aan gemistquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup.
En net was caro live tijdens haar concert in de hmh.
Ik alleen deze 6 dagenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan heb je iets gemeen met z'n vrouw.
Haha ik hoorde dat toen ik in bed lag. Toen verwachtte ik echt zo'n dikke, blonde, Brabantse koe... En ja horquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Swomp het volgende:
Voor degene die niet van jacq houden:
Even wat betere shit![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Het word nog veel erger... ze gaan zelfs Lingo doen in het huis.
Ik lag toen mijn vriendin wakker te grinnikenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha ik hoorde dat toen ik in bed lag. Toen verwachtte ik echt zo'n dikke, blonde, Brabantse koe... En ja hor
We krijgen eindelijk JP te zienquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Het word nog veel erger... ze gaan zelfs Lingo doen in het huis.
Joah!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Kunnen we vaststellen dat ze redelijk gefaald is?
Zal wel niet veel meer van gekomen zijn daarnaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lag toen mijn vriendin wakker te grinniken
Dat is dus het briljante er aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
NEEEEEE, dan kan ik niemand meer uit elkaar houden.
TWEELINGENquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus het briljante er aan.
Niets briljants aanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus het briljante er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |