quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat betekent maar 1 ding: Limburg is verplaatst.
Wat is Eindhoven trouwens een vette stad Roelquote:
Lol, hebben alle andere Fok!'ers ook even persoonlijk gevraagd of ze pics van hun idolen als ui mochten gebruiken?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat moet Pino zelf toch beslissen. Portretrecht enzo
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
Wel een lange draad aan die filmcamera. Van eindhoven helemaal naar amsterdam
.
Gaat tegenwoordig via wifiquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
.
Ben je naar The Sting geweest ? Die is echt tof met die disco lichte/lasersquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is Eindhoven trouwens een vette stad Roel
Al die winkels enzo, dat ene huge winkelcentrum vlakbij de MediaMarkt enzo, respect
3G manquote:
Daaromquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Caro lijkt me niet een artiest waar mensen shirtjes, petjes en/of sleutelhangers van kopen
ben lid van zijn fanclub, dat was genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lol, hebben alle andere Fok!'ers ook even persoonlijk gevraagd of ze pics van hun idolen als ui mochten gebruiken?
aan de vertraging te merken werken ze met postduivenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
.
Yup, ik voel me er ondertussen ook aardig thuisquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is Eindhoven trouwens een vette stad Roel
Al die winkels enzo, dat ene huge winkelcentrum vlakbij de MediaMarkt enzo, respect
Zal wel glasvezel zijn ofzo. Anders kan het nooit zo snel.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef DaMook het volgende:
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ohja
Van T-mobile... Vandaar af en toe zwarte beelden ertussen
Welk deel ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ik voel me er ondertussen ook aardig thuis
Nope, niet eens gezien eigenlijk.. Waar zittie?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ben je naar The Sting geweest ? Die is echt tof met die disco lichte/lasers
Roel doet een appeltje-s.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor wie het leuk vindt..
Moet haast wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zal wel glasvezel zijn ofzo. Anders kan het nooit zo snel.
Vast niet, zal wel afgeschermd zijn OF via een internetverbinding lopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
je zal maar alle satelliet kanalen kunnen ontvangen, kun je het concert gratis zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |