Hahaha, dit met Facetime?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
FaceTime, het videobellen op de iPhone
Er zijn mensen idd, voor wie het een sport is, om live satellietbeelden proberen te ontvangen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
je zal maar alle satelliet kanalen kunnen ontvangen, kun je het concert gratis zien
Noes wat een faal! Ik wil full HD Verdomme!quote:
Jij zit tegenwoordig in Eindhoven?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ik voel me er ondertussen ook aardig thuis
Hurts komt ook naar Oosterpoort he, voor maar 15 knakenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk. Die staat 15 januari 'gewoon' keihard te rocken in de Oosterpoort.
Naast M&S en tegenover schaap en citroen geloof ik ...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, niet eens gezien eigenlijk.. Waar zittie?
Denk denk, graaf graaf........... Ja dan kan ik me de buurt wel een beetje voor de geest halenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n vriendin woont net achter Rabobank en station.
Met 3D zonder bril!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Noes wat een faal! Ik wil full HD Verdomme!
Ik zou dit niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Thomas B. het volgende:
Dit is precies waarom Serious Request zo gaaf is. Iedereen is bereid zijn medewerking eraan te verlenen. Voeg daarbij de bekende sfeer die altijd rond kerst en oud en nieuw hangt en je krijgt gewoon verbondenheid. Het is niet zozeer mijn muziek, maar dat maakt niet uit. Fantastisch hoe ze dit weer doen ieder jaar.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Die knallen we even op Youtube natuurlijk
nah....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
je zal maar alle satelliet kanalen kunnen ontvangen, kun je het concert gratis zien
met jou 30 anderequote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Die knallen we even op Youtube natuurlijk
was ook met die koninginnedag beelden met sandra schuurhof http://www.dumpert.nl/med(...)r_nog_nooit_zag.htmlquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er zijn mensen idd, voor wie het een sport is, om live satellietbeelden proberen te ontvangen.
Oja, dat is waar ook!!! Ergens in februari toch? Misschien maar even heen. Geloof wel dat het op een dinsdag is en dat vind ik dan weer minder.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hurts komt ook naar Oosterpoort he, voor maar 15 knaken
Wij noemen het nog steeds appeltje.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Command
Er zitten al heel lang geen appeltjes meer op Apple toetsenborden
Ik dacht begin maart, 2de ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook!!! Ergens in februari toch? Misschien maar even heen. Geloof wel dat het op een dinsdag is en dat vind ik dan weer minder.
Ah, okquote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Vriendin woont daar.
Oh legt Apple daar ook al restrictiesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij ook, maar mag eigenlijk niet
Dat is een opname van .... juistquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
kut paard![]()
waar is dat eik van dan?
Lucht vast op, dat zeiken..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef dasorakel het volgende:
2 kutnummers achter elkaar... hij gaat lekker
die LUCHTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |