Koekje.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij het plaatje waar Pino opstaat???
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan er iemand even de tekst: BAAS onder zetten?
Mijn vriend kan opzich best goed Engels rappen. En dat zeg ik niet omdat hij mijn vriend is.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen
Maar laat Guus maar lekker Nederlands zingen...
Nu snap ik 'm ookquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen als je het accent kent...
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij het plaatje waar Pino opstaat???
Een brabants koekjequote:
Welke rap dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik doelde meer ergens anders op, maar ach.
Engelstalige rap. Da's ook niet altijd heullll goed engels dus zou dan ook afgeschaft moeten worden. Maar nu is al m'n commentaar een beetje mosterd na de maaltijd en niet meer terzake.quote:
Straattaal he.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Engelstalige rap. Da's ook niet altijd heullll goed engels dus zou dan ook afgeschaft moeten worden. Maar nu is al m'n commentaar een beetje mosterd na de maaltijd en niet meer terzake.
Screen ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef dasorakel het volgende:
zag swomp zn sms nog voorbij komen... en kan nie slapen
Met fons de baksteen bakker erin?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef dasorakel het volgende:
zag swomp zn sms nog voorbij komen... en kan nie slapen
quote:
Dat heb ik ook gesmstquote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met fons de baksteen bakker erin?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Swomp het volgende:
ai wanna boem boem beng wit jor boadde oh
Je hebt een punt iigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Engelstalige rap. Da's ook niet altijd heullll goed engels dus zou dan ook afgeschaft moeten worden. Maar nu is al m'n commentaar een beetje mosterd na de maaltijd en niet meer terzake.
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |