Vond ze ook te gek toen ze in het Glazen huis stondenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Krantenman het volgende:
Daarnet geweldig concert van The Van Jets en Admiral Freebee in Antwerpen. Ze zijn er daar een echt festival van aan het maken.
Ik voorspel vrijdag daar echte gekte als dEUS komt optreden, volgens mij raak je de Groenplaats dan echt niet meer op. Want dat is toch wel dé Antwerpse band bij uitstek.
MILFquote:
quote:
Ik moet de eerste nog tegenkomenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, als je een goede Engelse uitspraak hebt.
Alleen als je het accent kent...quote:
Ik doelde meer ergens anders op, maar ach.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nederlanders die engels gaan lopen rappenno-go idd
Koekje.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij het plaatje waar Pino opstaat???
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan er iemand even de tekst: BAAS onder zetten?
Mijn vriend kan opzich best goed Engels rappen. En dat zeg ik niet omdat hij mijn vriend is.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen
Maar laat Guus maar lekker Nederlands zingen...
Nu snap ik 'm ookquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen als je het accent kent...
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij het plaatje waar Pino opstaat???
Een brabants koekjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |