Dankje Pap, ik beloof de rest van die week al mijn eten op te etenquote:
Yeah, kakkers for the futurequote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Plus een kak accent en ouders die hun kind meenemen naar een museum. Dat verhoogt de kans ook aanmerkelijk.
Oh my godquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goddondeju jonge!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dankje Pap, ik beloof de rest van die week al mijn eten op te eten
Ga je toch anders naar zo'n nummer luisterenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een sterke tekst.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Wat een schijtnummers vind ik dit soort toch.
Jammer in deze dat ze niet Hollands, maar Zweeds is.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
BROEK AF, TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
zeker het sterkste aan het nummerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ga je toch anders naar zo'n nummer luisteren
Ik hou niet zo van blond...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef peaceman het volgende:
Het plaatje is beter dan de muziek..
en wat nou als je morgen om 6:00 alweer op t station staat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Die veiling info klopt ook niet helemaal:
Dierenverzorger voor 1 dag in Artis
Objectlocatie: Wijchen, Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |