Dan zou het programma van naam moeten wijzigen in...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef miieejj het volgende:
toch jammer dat we niet kunnen horen als de muziek aanstaat wat de heren tegen elkaar zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, beetje stress, heb ik dat nog wel eensquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Pino112 het volgende:
Goedenavond mensen
Staat mijn foto al op 3fm.nl/brievenbus?
Dit topic zorgt vast voor wat ontspanningquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, beetje stress, heb ik dat nog wel eens
quote:
DIE LUCHT!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Zo. even mijn haar wassen. Is inmiddels alweer een tijdje geleden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zou het programma van naam moeten wijzigen in...als dat zou kunnen.. graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Het is in elk geval gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit topic zorgt vast voor wat ontspanning.
Radio maken is tofquote:
ik zag hem ookquote:
jah klopt jonguh heb je goed opgeletquote:
Voor de spijsvertering.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef miieejj het volgende:
waarom toch altijd knoflook in die sapjes
We weten het.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar goed. Jammerdebammer met Lucille. Ik had zelfs Yvon Jaspers nog minder erg gevonden, en dat zegt wat hoor!
Is het Lucille zelf of is het de link met Lingo?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar goed. Jammerdebammer met Lucille. Ik had zelfs Yvon Jaspers nog minder erg gevonden, en dat zegt wat hoor!
ik was die wang nooit meerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Miam het volgende:
wat een tekst he die sms. ooooh jonguhhh echt KUTTTT
wanneer had je die gestuurd?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Miam het volgende:
wat een tekst he die sms. ooooh jonguhhh echt KUTTTT
ik heb dit legendarische iets even opgeslagen.quote:
euuuuhh rond 5 uur?quote:
Heb je de buren wel gewaarschuwd?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Fijne plaat dit. Even meezingen. Hard!
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Ingrid en Judith? Is dat de lesbische versie van Henk en Ingrid?
LOL Dat duurtquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Ingrid en Judith? Is dat de lesbische versie van Henk en Ingrid?
Nee echt Lucille zelf, dat praten, kom op!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Is het Lucille zelf of is het de link met Lingo?
Ik netquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Swomp het volgende:
Ben er weer !
Wie heeft er allemaal gesmst ?
Ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Swomp het volgende:
Ben er weer !
moiquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Swomp het volgende:
Ben er weer !
Voor veel geld gaat die vast wel uitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee echt Lucille zelf, dat praten, kom op!
En waarom heeft ze zo'n trui aan, had ze niet iets leuks aan kunnen trekken?
Die zijn al een paar dagen foetsie. Weet niet of het meezingen met Don't stop me now daar iets mee te maken heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je de buren wel gewaarschuwd?
Radio Annen.. Ik ken daar de dochter van een van de presentatoren van..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Allrounder het volgende:
Nu op RadioAnnen Queen - Under Pressure
0:30u verwacht ik mijn smsje nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef tralalala het volgende:
Zal wel rond 3:00 langskomen dan...
dat je swomp heet.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Swomp het volgende:
Dan sms ik ook nog even: wat moet er in staan ?
Foetsie? Gevlucht natuurlijk..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zijn al een paar dagen foetsie. Weet niet of het meezingen met Don't stop me now daar iets mee te maken heeft.
komt deze in de OP?quote:
Fons de baksteen bakker ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Swomp het volgende:
Dan sms ik ook nog even: wat moet er in staan ?
ik ben trots op jequote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef tralalala het volgende:
Nu heb ik trouwens dus officieel gedoneerd.
Zag ze wel hard wegrennen met een grote tas onder de arm. Denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Foetsie? Gevlucht natuurlijk..
Je lijkt er niet blij meequote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef tralalala het volgende:
Nu heb ik trouwens dus officieel gedoneerd.
Ik heb m'n eigen glazen penis. Kun je ook in overnachten.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen heeft ook zijn eigen versie van het glazenhuis he, hotel, cafe, gazen huis enz
Trusten!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Miam het volgende:
ik ga ff pitten, ben ik straks wakker voor ekdom
Toch een teken van doorzettingsvermogen van hun kant, dat ze eerst een tas ingepakt hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag ze wel hard wegrennen met een grote tas onder de arm. Denk dat je gelijk hebt.
wel HR++ toch hoop ik? of veiligheidsglas?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen glazen penis. Kun je ook in overnachten.
Sweet dreamsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Miam het volgende:
Tot straksquote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Miam het volgende:
Echt Rabbering-glas.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel HR++ toch hoop ik? of veiligheidsglas?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Radio Annen.. Ik ken daar de dochter van een van de presentatoren van..
* proest *quote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch een teken van doorzettingsvermogen van hun kant, dat ze eerst een tas ingepakt hebben.
thanks beeb.quote:
open LUCHT!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
Hij was naar het Open Lucht Museum geweest.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef Swomp het volgende:
[..]
Eej pino, heb je je foto's al gezien ?
Welterustenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef dasorakel het volgende:
hmmz ik ga ook maar eens kijken of ik paar uurtjes mn luikjes dicht kan doen
Famfarequote:
neequote:
Ah, dan is het goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij slimmer is dan menig mens op zijn 11e
Hij staat er stoer op onze Pinoquote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef Swomp het volgende:
[..]
Eej pino, heb je je foto's al gezien ?
Plus een kak accent en ouders die hun kind meenemen naar een museum. Dat verhoogt de kans ook aanmerkelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij slimmer is dan menig mens op zijn 11e
Ja. Nu Pino weer in het topic is, is Sesamstraat bijna afgelopen en moeten we allemaal leif slapen van onze ouduuurrrrss,,quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
De echte bikkels gaan de hele avond door!!!!
De echte bikkels gaan de hele avond+Nacht door!!!!
Zeker tot half 11 omg!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Tot 0.00 is dat goed ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
De echte bikkels gaan de hele avond nacht door!!!!
Dat dusquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
De echte bikkels gaan de hele avond door staan giel beelen te woord op onchristelijke tijden!!!!
Vakantie wtfquote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef tralalala het volgende:
Morgen kan je toch je huis niet uit om te werken/of wat dan ook ivm de sneeuw
Daar doelde ik ook op jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Plus een kak accent en ouders die hun kind meenemen naar een museum. Dat verhoogt de kans ook aanmerkelijk.
Echte bikkels die morgen vrij zijn?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Dankje Pap, ik beloof de rest van die week al mijn eten op te etenquote:
Yeah, kakkers for the futurequote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Plus een kak accent en ouders die hun kind meenemen naar een museum. Dat verhoogt de kans ook aanmerkelijk.
Oh my godquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goddondeju jonge!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dankje Pap, ik beloof de rest van die week al mijn eten op te eten
Ga je toch anders naar zo'n nummer luisterenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een sterke tekst.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Wat een schijtnummers vind ik dit soort toch.
Jammer in deze dat ze niet Hollands, maar Zweeds is.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
BROEK AF, TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
zeker het sterkste aan het nummerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ga je toch anders naar zo'n nummer luisteren
Ik hou niet zo van blond...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef peaceman het volgende:
Het plaatje is beter dan de muziek..
en wat nou als je morgen om 6:00 alweer op t station staat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Die veiling info klopt ook niet helemaal:
Dierenverzorger voor 1 dag in Artis
Objectlocatie: Wijchen, Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |