SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik luisterde naar de soundtrack van De kleine zeemeermin toen ik hierop kwam
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik was blij dat jij er eentje wist, want ik vond dat Vanyel er eentje moest. Maar ik weet echt niks...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef wonderer het volgende:
Ik zit er al een poos een voor Vanyel te bedenken maar dat is moeilijk!
Daar heb je dan weer fanfiction voor.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef wonderer het volgende:
Hotch moet weg, nutteloos karakter. Ik wil Gideon terug en dat Reid homo is!
Hij hoeft niks te doen, hij hoeft het alleen maar te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer fanfiction voor.
Ik bedoel, heel de lesbische wereld wilde ook wel dat Janeway en Seven of Nine het met elkaar zouden aan leggen, maar dat gebeurde ook niet..
Ja, dat heet Slashquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef lezzer het volgende:
Oh, daar is Hotch.
Is er ook homo fanfiction eigenlijk?
Rossi?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Of wacht, Gideon was wel ok, ik vind die arrogante lul die er nu bij is (dus niet reid of morgan)
Laatst een afl met Reid met kort haar, dat was pas een verbetering.
Ja. Maar zoals Vanyel zei, is er heel veel, inderdaad door vrouwen geschreven (van die faghag figuren).quote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
oh maar dat heet het bij vrouwen toch ook?
Ik lees met regelmaat Janeway fanfiction
Ooh! Ja, zo ben ik ook begonnen, heheh.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Gekke wonderer, wat uitgegeven werd was natuurlijk een van haar originele verhalen, niet van de fanfiction!
Op zich wel ja. Maar lijkt me ook frustrerend als de makers iets anders voor ogen hebben dan jijzelf.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou wel tof zijn als ze het gingen verfilmen.
Ja, verdorie. En het wordt alleen maar korter.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef lezzer het volgende:
Nou heeft Reid weer kort haar dus he...
Oh, echt?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
Gewoon seizoenen door elkaar uitzenden. Kan hun het schelen
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Dus, Mrs belt mij vanmorgen op.
"luister eens naar onze nieuwe aanwinst op kantoor"
Nou wil ze er eentje voor haar moeder kopen.![]()
Ik vind 'm zo stom dat ik er vreselijk om moest lachen.
Dat kun je aan de lengte van Reids haar wel afmetenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef lezzer het volgende:
Nee precies, goed te volgen.
Ze zenden er hier twee na elkaar uit. De eerste is volgens mij van een ouder seizoen.
Ik hoor het filmpje nou al voor de 4e keer ofzo...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar is na twee keer de lol ook wel vanaf, tenzij je drie bent of zo.
Als je dat ding bij zijn oren vasthoudt en dat ie in de lucht hangt terwijl ie "zingt" ziet het er nog veel leuker uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Dus, Mrs belt mij vanmorgen op.
"luister eens naar onze nieuwe aanwinst op kantoor"
Nou wil ze er eentje voor haar moeder kopen.![]()
Ik vind 'm zo stom dat ik er vreselijk om moest lachen.
Ervaring?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als je dat ding bij zijn oren vasthoudt en dat ie in de lucht hangt terwijl ie "zingt" ziet het er nog veel leuker uit.
Morgan ziet er wel heel bijzonder uit... Een neger met een europees gezicht, heel raar. Wel mooi.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik bedoelde echt kort, dit is vooral nerdy.
Die storing is wel ongewenst!
Vrouw zit weer te zwijmelen op de schattige wenkbrauwtjes van Morgan. Die zijn ook lief!
Hij lijkt een beetje op een donkere Arie Boomsma, vind ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgan ziet er wel heel bijzonder uit... Een neger met een europees gezicht, heel raar. Wel mooi.
Ja, bijvoorbeeld. Heel apart.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een donkere Arie Boomsma, vind ik.
Maar dan wel aantrekkelijk, dat heb ik bij arie helemaal niet. Komt ws door dat europese, ik ben een beetje eenkennig daarin.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een donkere Arie Boomsma, vind ik.
Ik wel, met op bank slapende vrouw ernaast. Die heb ik nu naar haar werk gestuurd en ben zelf teruggekropen.quote:
Ja, Arie is ook niet echt mijn type. Maar qua karakter wel een toffe vent.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan wel aantrekkelijk, dat heb ik bij arie helemaal niet. Komt ws door dat europese, ik ben een beetje eenkennig daarin.
En ja, arie is ook europees, maar die vind ik te weeig.
En rijdt die in de sneeuw?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:10 schreef lezzer het volgende:
Nou moet ik zo dus met mijn eigen auto naar de garage...![]()
Ik kwam er van de week achter dat ie nog apk moet voor de jaarwisseling
Mijn auto?quote:
Zo zit het bij ons ook in elkaar geloof ik jaquote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef NanKing het volgende:
Het is volgens mij overal verplicht om je eigen stoepje sneeuwvrij te houden. Als er iemand uitglijdt voor jou deur en er ligt sneeuw ben jij aansprakelijk
quote:Moin
Niet lelijk doen over mijn familie he...quote:
Ik dacht een kantoornetwerk op te zetten met een dongel. Of, dat iedereen draadloos op internet kan via een laptop met een dongel.quote:Wat voor dongel? bluetooth, wifi?
Ja, ze hebben allemaal internet op de pda, en die hd2 kan nog router spelen ook. Maar dat is zo instabiel vind ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef NanKing het volgende:
oh je bedoelt een gprs dongel? of 3g dongel?
Je kunt eventueel bij vodofone of Tmobile een bedrijfscontractje nemen met internet. maar ik denk dat je daar een jaar aan vast zit.
Anders een paar telefoons laten fungeren als routers en er een netwerkje van maken
Voor mij niet. Ik ben er mee opgegroeid, klinkt als thuis. Toch een wat andere beleving er vanquote:en sorry beiers is zo naar om te horen, net als oosterijks.
Uh oh...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef lezzer het volgende:
Duimen jullie voor mij? Ik ga met KPN bellen namelijk....
Ja er werken niet alleen vrouwen bij ons hoorquote:
Sweet. Da's vergelijkbaar met de Desire apparently. (zegt google)quote:
Die HD lijkt zo ontzettend groot! Echt bijna een tabletquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef Brittie het volgende:
Jullie gaan veels te hard. Of ik let niet goed genoeg op.
Anyway. Hai![]()
Ik heb sinds gister digitale tv en nu 2 weken alle zenders. Ben je nietsvermoedend aan het zappen, kom je eh... 'erotiekkanalen' tegen![]()
En Skunk, ik wil ook een Desire! Maar dan liever de HD. Ik mag volgende maand nieuwe uitzoeken, yay!
ß?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:20 schreef lezzer het volgende:
En wtf, de ringel s doet het niet op dit forum.
ßquote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
ß?
Oeps, zag niet dat er een paar pagina's tussen zaten.
op de mac is het gewoon alt squote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef skunkasaur het volgende:
Lolol.
Alt+Shift+S is POSTJETEKSTNUHAHAHAHA
Is dat vandaag?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:09 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet werken op de drukste dag van het jaar.
Ja. Over een half uurtje. Ik krijg niet eens extra betaald.quote:
Albert Heijn. Het is kutwerk met allerlei kleuters die rondrennen, maar de werktijden zijn (meestal) flexibel en je krijgt 10% korting op alles wat je er koopt. Meestal help ik nieuwe medewerkers met een rondleiding en help ik ze aan het werk, maar soms moet ik dus vakken vullen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Vanyel het volgende:
Gossie![]()
Jij verkoopt dingen, dat het nu zo druk is?
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind mezelf trouwens ook best zielig. Vanmorgen dacht ik nog dat het luxe was dat ik wat langer in bed kon blijven liggen, maar inmddels blijkt dat het pure noodzaak was (en niet zo gek dat ik om half 11 nog moeite had met wakker worden). Voel me niks lekker en ben bij wijze van spreken al moe als ik op en neer loop naar de WC.
dat heet ouderdomquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind mezelf trouwens ook best zielig. Vanmorgen dacht ik nog dat het luxe was dat ik wat langer in bed kon blijven liggen, maar inmddels blijkt dat het pure noodzaak was (en niet zo gek dat ik om half 11 nog moeite had met wakker worden). Voel me niks lekker en ben bij wijze van spreken al moe als ik op en neer loop naar de WC.
Gaan je darmen daarvan gek doen? Joh...quote:
ja hoor. dat hoort er allemaal bijquote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaan je darmen daarvan gek doen? Joh...
heeft de Mrs ook problemen? Of heeft ze niet meegegeten van de chinees?quote:Denk dat de chinees van gister niet helemaal was wat ie had moeten zijn of ik ergens gewoon een gemeen iets heb opgepikt.
Klinkt enig. Maar die 10% is wel handig.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Albert Heijn. Het is kutwerk met allerlei kleuters die rondrennen, maar de werktijden zijn (meestal) flexibel en je krijgt 10% korting op alles wat je er koopt. Meestal help ik nieuwe medewerkers met een rondleiding en help ik ze aan het werk, maar soms moet ik dus vakken vullen.
Binnen 30 minuten is alles wat je hebt gevuld weg. Ze graaien er maar op los.
Ik moet morgen trouwens van 4 AM tot 8 AM.
Volgens mij niet en half. We hebben wel samen chinees gegeten, maar niet helemaal dezelfde gerechten.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft de Mrs ook problemen? Of heeft ze niet meegegeten van de chinees?
hmz... ja dan wordt het lastig om uit te zoeken waar het van komt...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij niet en half. We hebben wel samen chinees gegeten, maar niet helemaal dezelfde gerechten.
draai het vanavond om.. Mrs jouw prakkie en jij die van de Mrs... als zij dan ook ziek wordt weet je waar het van kwamquote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef Vanyel het volgende:
Helaas ja.
De restjes staan nog in de koelkast op me te wachten voor vanavond, maar daar heb ik dus een beetje twijfels bij..
whoeiquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
draai het vanavond om.. Mrs jouw prakkie en jij die van de Mrs... als zij dan ook ziek wordt weet je waar het van kwam
Daar heb ik dus geen zin in. Hoera voor de diepvries.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:36 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht, jij tovert daar wel een grandioos bijgerecht bij in een vloek en een zucht?![]()
En dat schijnt nog wel even door te gaan. Hier is helemaal niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef lezzer het volgende:
Het sneeuwt hier echt best wel heel hard
Ik woon precies in dat hoekje waar het wel sneeuwt in Nederlandquote:Op donderdag 23 december 2010 16:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dat schijnt nog wel even door te gaan. Hier is helemaal niks.
bami met sate is niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen zin in. Hoera voor de diepvries.
Ik vind dat zelf hartstikke lekker!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
bami met sate is niet verkeerd toch?
ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 17:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf hartstikke lekker!
voor zover ik het kan zien is het hier droog...quote:
hoiquote:
Is wel lekker, maar geen zin. Dus terug naar de preistamp van vorige week. Die natuurlijk wel in de diepvries stond en niet in de koelkast.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
bami met sate is niet verkeerd toch?
Nog steeds in Utrecht.quote:
Ik kan moeilijk overal aanbellen om te vragen "staat Vanyels koelkast hier?"quote:
dat kan best.. In NL kan allesquote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk overal aanbellen om te vragen "staat Vanyels koelkast hier?"
Dat onthou ik even voor de volgende keer dat ik in Nederland ben. Dan kom ik op kraambezoekquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Vanyel het volgende:
Maar liefje, als je zou komen, smste ik je mijn adres wel hoor!
September is wel vroeg genoeg toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef Vanyel het volgende:
Mag je wel opschieten, zo vaak kom je toch niet? Tegen de tijd dat zo'n kind kan lopen, heet het geen kraambezoek meer hoor
Een baby mee de kroeg in lijkt me geen goed idee.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Dan noemen we het anders. Bovendien kan ik tegen die tijd ook wel gewoon de kroeg weer in!
Allebeiquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Eng in de zin dat je ze laat vallen eng of ben je bang dat ze je iets aandoen?
We halen de heren gewoon inquote:
Vind ik ook. En het mijne ook natuurlijk, met die diepgang en de twist en de karakterontwikkeling en allesquote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek als ik zeg dat mijn verhaal bij de beteren in de bundel hoort? Ik vind dat gewoon echt.
Preciesquote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
We waren ook niet voor niets bij de eerste drie verhalen in de bundel he!
Yeah, was een wedstrijd van mijn uitgever. Ik zat ook in de jury, maar mijn verhaal werd blind beoordeeld (en unaniem verkozen). Ik wist niet welk verhaal van Erik was, maar hij sprong er voor mij meteen uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef lezzer het volgende:
Staan jullie allebei in een bundel?![]()
Gaaf!
ik zal niet meer pimpenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben best jaloers op je iPad, maar nog jaloerser op het feit dat je dat blijkbaar gewoon kan betalen.
ik zie links toch echt benenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef wonderer het volgende:
Beetje freaky ook wel, zonder benenMaar wel mooi ja.
mooiquote:
txquote:Op donderdag 23 december 2010 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Maar wel hele kleintjes.
Envoor je prestatie!
Dat is inderdaad ook leuk speelgoedquote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
mooi
Ik zou best een iPad willen maar voorlopig nog wel tevreden met mijn eeepc met draaibaar touchscreen
Zeker jammer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef wonderer het volgende:
Het boeit me niet genoeg om ermee te zitten, zeg maar, maar het is wel jammer.
Serieus?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik had net iemand aan de lijn die door een super liep en ik had niet eens door dat ze niet thuis was, zo leeg was het daar.
Feest in de Effenaar (en het heet Glitter Neon Kerstbalquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef Vanyel het volgende:
Spannende date?
Hoe zou Fietsje haar werkdag hebben doorstaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ben ik moe.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Bij mijn vriendin dr moeder waren 2 stokbroden uit dr kar gejatquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieus?
Hier slaan ze elkaar zowat de hersens in voor een stokbrood.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef Bakfiets. het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI.![]()
Gisteren was het echt een hel. Alles werd uit je handen gegrist, je kon nergens heen lopen. Alles was volledig VOL. Er was zelfs een rij van mensen die naar binnen wilden maar dit niet konden.
![]()
Vannacht was trouwens wel erg gezellig. We begonnen om 4 uur, werden volgestouwd met Energy drank, kregen croissantjes und so. Heb trouwens in drie kwartier voor 3 uur aan troep weggevuld.
dan vanavond lekker bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ben ik moe.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin dr moeder waren 2 stokbroden uit dr kar gejat!
Meejeens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Ga weg nare letterlijkerd!
Het draagt stukken makkelijker als het gewicht op de goeie plek zit ipv aan je armen hangt.
Scheelt natuurlijk ook als je altijd rechtstreeks naar de plaats van bestemming gaat. Dat is/was niet altijd helemaal ons ding.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef lezzer het volgende:
Doe mij maar gewoon een samsonite op wieltjes hoor
Mrs is op zoek naar mijn zonnebril. Die ik maar niet gevonden krijg, en ik raak lichtelijk in paniek
Pff, ben ik allemaal veel te moe voor, voor avontuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook als je altijd rechtstreeks naar de plaats van bestemming gaat. Dat is/was niet altijd helemaal ons ding.
Wat ben je toch een popje hequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang het niet in het gezicht is, merkt niemand het.
Dat schiet lekker op..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef wonderer het volgende:
En zoals verwacht geen vuiltje aan de lucht
Die rugzak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo'n debiel die opeens wakker is en niet meer kan slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die rugzak?
Ik vind een rugzak leuk voor als je een voettocht doet. Nou, dat doen wij al nooit.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat er dik in toch..quote:
Jaaa, lekker!quote:Op zaterdag 25 december 2010 06:36 schreef Vanyel het volgende:
En eet natuurlijk smakelijk allemaal de komende dagen
W, vind je mac n cheese echt zo bijzonder? Zeg maar macaroni met kaas?
Ja, maar met zoveel keus kom je nog niet uitquote:
Zuurvleesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |