SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik luisterde naar de soundtrack van De kleine zeemeermin toen ik hierop kwam
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 26 december 2010 08:16 schreef Qebbel het volgende:
Een kerstgroet uit Shanghai!!! Vrolijk kerstfeest iedereen! Wij vliegen vanavond weer naar huis!
*Zwaai*
quote:Op zondag 26 december 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
voor t naamtopic, maar in t licht van lezzers SMkelder ook wel een beetje eng....
Ik ging meer voor het dubbele gebruik van "Van" in je naam (dus "we houden van yel") maar yel is niks.quote:Op zondag 26 december 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
voor t naamtopic, maar in t licht van lezzers SMkelder ook wel een beetje eng....
En ik durf te wedden dat je niet de kleine zeemeermin keek toen je deze bedacht
Ik had jouw bedoeling meteen door.... Hun bedoeling duurde langer.quote:Op zondag 26 december 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging meer voor het dubbele gebruik van "Van" in je naam (dus "we houden van yel") maar yel is niks.
Waarom heb je dan ook zo'n lastige naam, dammit?
The Last Herald Mage? Die zag ik laatst bij iemand in de boekenkast staan. Zal ik 'm maar eens lenen dan?quote:Op zondag 26 december 2010 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Ik snapte m wel hoor
Mijn naam is van een fantasyboek. Vanyel had echt een wit paard, dus vorige TT had zelfs gepast
Geeft ze van yeltjequote:Op zondag 26 december 2010 17:22 schreef wonderer het volgende:
Ik doe wel een TR als ik iets beters weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |