Feest in de Effenaar (en het heet Glitter Neon Kerstbalquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef Vanyel het volgende:
Spannende date?
Hoe zou Fietsje haar werkdag hebben doorstaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ben ik moe.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Bij mijn vriendin dr moeder waren 2 stokbroden uit dr kar gejatquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieus?
Hier slaan ze elkaar zowat de hersens in voor een stokbrood.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef Bakfiets. het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI.![]()
Gisteren was het echt een hel. Alles werd uit je handen gegrist, je kon nergens heen lopen. Alles was volledig VOL. Er was zelfs een rij van mensen die naar binnen wilden maar dit niet konden.
![]()
Vannacht was trouwens wel erg gezellig. We begonnen om 4 uur, werden volgestouwd met Energy drank, kregen croissantjes und so. Heb trouwens in drie kwartier voor 3 uur aan troep weggevuld.
dan vanavond lekker bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ben ik moe.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin dr moeder waren 2 stokbroden uit dr kar gejat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |