SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik luisterde naar de soundtrack van De kleine zeemeermin toen ik hierop kwam
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik was blij dat jij er eentje wist, want ik vond dat Vanyel er eentje moest. Maar ik weet echt niks...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef wonderer het volgende:
Ik zit er al een poos een voor Vanyel te bedenken maar dat is moeilijk!
Daar heb je dan weer fanfiction voor.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef wonderer het volgende:
Hotch moet weg, nutteloos karakter. Ik wil Gideon terug en dat Reid homo is!
Hij hoeft niks te doen, hij hoeft het alleen maar te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer fanfiction voor.
Ik bedoel, heel de lesbische wereld wilde ook wel dat Janeway en Seven of Nine het met elkaar zouden aan leggen, maar dat gebeurde ook niet..
Ja, dat heet Slashquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef lezzer het volgende:
Oh, daar is Hotch.
Is er ook homo fanfiction eigenlijk?
Rossi?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Of wacht, Gideon was wel ok, ik vind die arrogante lul die er nu bij is (dus niet reid of morgan)
Laatst een afl met Reid met kort haar, dat was pas een verbetering.
Ja. Maar zoals Vanyel zei, is er heel veel, inderdaad door vrouwen geschreven (van die faghag figuren).quote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
oh maar dat heet het bij vrouwen toch ook?
Ik lees met regelmaat Janeway fanfiction
Ooh! Ja, zo ben ik ook begonnen, heheh.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Gekke wonderer, wat uitgegeven werd was natuurlijk een van haar originele verhalen, niet van de fanfiction!
Op zich wel ja. Maar lijkt me ook frustrerend als de makers iets anders voor ogen hebben dan jijzelf.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou wel tof zijn als ze het gingen verfilmen.
Ja, verdorie. En het wordt alleen maar korter.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef lezzer het volgende:
Nou heeft Reid weer kort haar dus he...
Oh, echt?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
Gewoon seizoenen door elkaar uitzenden. Kan hun het schelen
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Dus, Mrs belt mij vanmorgen op.
"luister eens naar onze nieuwe aanwinst op kantoor"
Nou wil ze er eentje voor haar moeder kopen.![]()
Ik vind 'm zo stom dat ik er vreselijk om moest lachen.
Dat kun je aan de lengte van Reids haar wel afmetenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef lezzer het volgende:
Nee precies, goed te volgen.
Ze zenden er hier twee na elkaar uit. De eerste is volgens mij van een ouder seizoen.
Ik hoor het filmpje nou al voor de 4e keer ofzo...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar is na twee keer de lol ook wel vanaf, tenzij je drie bent of zo.
Als je dat ding bij zijn oren vasthoudt en dat ie in de lucht hangt terwijl ie "zingt" ziet het er nog veel leuker uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Dus, Mrs belt mij vanmorgen op.
"luister eens naar onze nieuwe aanwinst op kantoor"
Nou wil ze er eentje voor haar moeder kopen.![]()
Ik vind 'm zo stom dat ik er vreselijk om moest lachen.
Ervaring?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als je dat ding bij zijn oren vasthoudt en dat ie in de lucht hangt terwijl ie "zingt" ziet het er nog veel leuker uit.
Morgan ziet er wel heel bijzonder uit... Een neger met een europees gezicht, heel raar. Wel mooi.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik bedoelde echt kort, dit is vooral nerdy.
Die storing is wel ongewenst!
Vrouw zit weer te zwijmelen op de schattige wenkbrauwtjes van Morgan. Die zijn ook lief!
Hij lijkt een beetje op een donkere Arie Boomsma, vind ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgan ziet er wel heel bijzonder uit... Een neger met een europees gezicht, heel raar. Wel mooi.
Ja, bijvoorbeeld. Heel apart.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een donkere Arie Boomsma, vind ik.
Maar dan wel aantrekkelijk, dat heb ik bij arie helemaal niet. Komt ws door dat europese, ik ben een beetje eenkennig daarin.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een donkere Arie Boomsma, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |