abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90358776
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef __Yas__ het volgende:
Je gaat toch geen vrienden maken via internet. :')
Dat dus. :)
pi_90358806
Ik heb hier ervaring mee, alleen dan vanaf de treurige kant. Ik vond haar meteen leuk en ging haar langzaamaan steeds leuker vinden, maar zij bleek totaal niets voor mij te voelen.
Daar heb ik me best wel lang kut over gevoeld, maar ik ben wel met haar om blijven gaan (niet te vaak). Het is nu anderhalf jaar later en ik ben eindelijk klaar met die verliefdheid ellende, we kunnen nu gewoon met elkaar om gaan zonder dat ik maar blijf hopen dat ze me toch opeens leuk vind.

Het hoeft dus niet altijd zo af te lopen dat je iemand zelfs als gewone vriendin niet meer kunt zien en echt het contact moet verbreken.
Maarrr, in het geval van de TS gaat het over zo'n lange periode dat ik het advies van voorgaande posters zeker ter harte zou nemen. Kennelijk gaat het gewoon niet over bij hem, en dat is pijnlijk, geloof me. Je moet hem inderdaad een flinke tijd niet meer zien of spreken. En wacht maar lekker tot na de feestdaagjes, na 8 jaar maakt het geen reet uit of je het vandaag of morgen vertelt.
pi_90358896
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef __Yas__ het volgende:
Je gaat toch geen vrienden maken via internet. :')
We praten over een leeftijd van 12 destijds die 'vriendschap' begon. Ik schreef destijds veel, en het was dan ook een nederlands rap forum waar mensen hun lyrics postten enzo. Op basis daarvan zijn we gaan praten, en toen bleken we het met zn 3en erg goed met elkaar te kunnen vinden. Na enkele jaren, kwam het er dan gewoon van dat we afspraken uit nieuwschierigheid met wie we na al die jaren gepraat te hebben. Dat is raar?

Mensen hier op fok spreken aldoor met elkaar af, om te chillen, blowen.. en om te neuken :') (nee, ik hoor daar niet bij)
  donderdag 23 december 2010 @ 20:36:42 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90358933
quote:
12s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef FOKkû het volgende:

[..]

8 jaar is inderdaad wel lang ja. :D Ik heb alleen weleens in de rol van die jongen gestaan, en ik weet hoe kut hij zich voelt. ;( Vandaar dat ik TS probeer over te halen. :@
Dus na al die tijd heb je je er zelf nog niet van kunnen overtuigen dat het niets geworden zou zijn?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90359098
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus na al die tijd heb je je er zelf nog niet van kunnen overtuigen dat het niets geworden zou zijn?
Na 1 jaar wel. :') Maar als ik 8 jaar met dat gevoel zou moeten rondlopen, zou ik toch echt wel een wonder kunnen gebruiken. :P
pi_90359106
Het is dus niet zo dat ik bewust op vriendenjacht ben gegaan :') Het gebeurde gewoon, niets aan te doen. Het is niet zo dat als ik iemand ontmoet waar ik het doen mee kan vinden af ga schrijven om het feit dat ik diegene via internet ken.
pi_90359109
quote:
12s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef FOKkû het volgende:

[..]

8 jaar is inderdaad wel lang ja. :D Ik heb alleen weleens in de rol van die jongen gestaan, en ik weet hoe kut hij zich voelt. ;( Vandaar dat ik TS probeer over te halen. :@
Same here bro.

als jij eerlijk bent ben ik het ook! :@
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_90359137
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Same here bro.

als jij eerlijk bent ben ik het ook! :@
Bro's 4 ho's! ;(
pi_90359152
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Bro's 4 ho's! ;(
Samen afpreken een keertje? :')
pi_90359237
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:41 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Samen afpreken een keertje? :')
Misschien óóit. :') Maar laten we niet verder off-topic posten, is heel irritant voor de TS. :)
pi_90359333
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:35 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

We praten over een leeftijd van 12 destijds die 'vriendschap' begon. Ik schreef destijds veel, en het was dan ook een nederlands rap forum waar mensen hun lyrics postten enzo. Op basis daarvan zijn we gaan praten, en toen bleken we het met zn 3en erg goed met elkaar te kunnen vinden. Na enkele jaren, kwam het er dan gewoon van dat we afspraken uit nieuwschierigheid met wie we na al die jaren gepraat te hebben. Dat is raar?

Mensen hier op fok spreken aldoor met elkaar af, om te chillen, blowen.. en om te neuken :') (nee, ik hoor daar niet bij)
Het spijt me als ik je de indruk heb gegeven dat het mij wat interesseert.
pi_90359399
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dat is dan ook totaal niet waar ik op doel. Ik zei dan ook discussies voeren, niet zeiken over dat ie me geen complimentjes geeft :'( Een vent moet ook spontaan zijn, dus diegene zal dan vanzelfsprekend ook leuke dingen willen doen samen (wat ik wel erg belangrijk vind). Ik weet na mijn vorige relatie wel wat ik wel en wat ik niet zoek in een vent.
Sorry, maar daar geloof ik dus echt helemaal niks van he. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_90359470
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef __Yas__ het volgende:

[..]

Het spijt me als ik je de indruk heb gegeven dat het mij wat interesseert.
:') Typisch antwoord, die gebruikte ik ook altijd vroeger.
pi_90359531
quote:
12s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:42 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Misschien óóit. :') Maar laten we niet verder off-topic posten, is heel irritant voor de TS. :)
Nee ga je gang ;) Ik ben geen modje ofzo :{w Ik ga zelf ook altijd offtopic :P
pi_90359687
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Voordat ik met mijn lage IQ het ONZ-forum weer ga vervuilen moet ik je wel nageven dat je erg intelligent overkomt, serieus. ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 20:50:54 #66
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90359698
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Er zijn zat mannen die dit al ervaren hebben zoals je ziet :P
Het verandert helaas niets, als jij niets voor hem voelt kan je hem nog zo graag een plezier doen het gaat niet werken. Er zijn kennelijk mensen waarbij contact houden werkte, bij jou heeft het na 8 jaar niets opgeleverd. Ik heb er na 1 jaar de stekker zelf uitgetrokken :) de oplossing is anders, de situatie op zich niet.
pi_90359970
Ik ben de sneeuw zat, voel me een beetje geisoleerd door dat stomme weer, de regenpijp voor de flat zit zo vol met pegels dat ik een beetje zorgen ga maken dat ik geen hele klomp straks bij mijn deur heb.

Ik wil een sneeuwvrije weg, en weer wat dingen doen want ik voer door dit weer geen reet uit :( Kortom ik baal van dit weer.
pi_90360131
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben de sneeuw zat, voel me een beetje geisoleerd door dat stomme weer, de regenpijp voor de flat zit zo vol met pegels dat ik een beetje zorgen ga maken dat ik geen hele klomp straks bij mijn deur heb.

Ik wil een sneeuwvrije weg, en weer wat dingen doen want ik voer door dit weer geen reet uit :( Kortom ik baal van dit weer.
Verkeerde topic?
pi_90360235
Zeg TS, kan je ons ook precies duidelijk maken waarom je hem niet leuk vindt? :P En zeg nou niet dat hij niet je type is, dat is zó afgezaagd. :')
pi_90360247
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Verkeerde topic?
ja dus , ik wou iets in hoe voel je nu posten _O- |:( Ik dacht huh waar is mijn post nu :o
pi_90360326
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ja dus , ik wou iets in hoe voel je nu posten _O- |:( Ik dacht huh waar is mijn post nu :o
En hoe voel je je nu? :')
  donderdag 23 december 2010 @ 21:01:07 #72
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90360346
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef After_Dark het volgende:

[..]

En hoe voel je je nu? :')
Ik gok dat ze best wel dom kan toevoegen ;)
pi_90360419
klunzerig is het juiste woord _O-
pi_90360437
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Voordat ik met mijn lage IQ het ONZ-forum weer ga vervuilen moet ik je wel nageven dat je erg intelligent overkomt, serieus. ;)
Haha dankje, als ik nadenkt ben ik ook wel intelligent, wat ik in onz allemaal post komt niet van mijn beste kant :') Maar het is Fok! maar, nadenken doe ik daar waar het nodig is en voor de rest ben ik een spuigat.
pi_90360866
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef FOKkû het volgende:
Zeg TS, kan je ons ook precies duidelijk maken waarom je hem niet leuk vindt? :P En zeg nou niet dat hij niet je type is, dat is zó afgezaagd. :')
In eerste instantie dus om hoe.. onafhankelijk hij zich naar mij toe opstelt. Hij heeft continu bevestiging nodig, en aandacht, en als ie dat niet krijgt ff dan gaat ie vaag lopen doen. Verder vind ik hem mentaal niet heel sterk, en heeft hij (bij mij iig) weinig eigen mening. Op sommige dingen dan weer wel, ik ben bi en dat vind hij raar en niet kunnen, wat ook weer een afknappunt is want als ik een relatie heb dan wil ik ook gewoon van dames kunnen snoepen hoor als die aangelegenheid er toevallig is :{w en daar wil ik dan ook open over kunnen zijn bij mijn partner en hem er eventueel in betrekken.

Verder heeft hij niet echt een opleiding en ook geen drive om iets van een financieel zekere toekomst op te bouwen en gezien ik ik hier zelf wel mee bezig ben verwacht ik zoiets ook van mijn partner, ik wil later niet in de schulden komen te zitten en mn hele leven zorgen hebben over geld en centjes om moeten draaien.

Ook hoe hij zich soms tegen anderen opstelt kan ik niet helemaal waarderen, lichtelijk gevoelloos en hij lacht soms mensen gewoon uit om dingen waar zij niets aan kunnen doen. En dat vind ik asociaal. Ook zegtie dat ie later zijn ouders niet meer hoeft te zien en dat ie lekker solo wilt gaan leven en dat soort dingen.. Kinderen wil hij ook niet.

En daarnaast komt het er ook gewoon bij dat hij niet mijn type is :P Maar dat is echt een kleine bijzaak vergeleken met de andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')