Dit, zolang hij van jou houd is het geen gelijkwaardige vriendschap.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Contact verbreken. Over paar jaartjes nog eens proberen.
Dat laatste is wel zo. Ik ken hem en zijn doen en laten en hoe hij tegen mij is is hij tegen anderen helemaal niet. Dan kan die nogal gevoelloos en grof zijn, terwijl het bij mij 1 bonk emoties is. Hij kan echt niets verstoppen bij mij terwijl hem dat bij andere mensen prima lukt.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
Er is een manier om te testen om te vragen of hij nog iets voor je voelt, maar als je die weg in slaat dan vergeeft hij je antwoord nooit als hij daadwerkelijk wat voor je voelt.
Tsja probeer je te realiseren dat juist omdat hij jou als meer dan een vriend ziet, dat het geen echte vriendschap is maar hij zo is omdat hij meer wilt.
Nu je hem zo stelt, je hebt gelijk. Ik wacht wel tot na oud en nieuw anders verneuk ik zijn hele kerst en feest stemming.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef Frag_adder het volgende:
Dan doe hem een plezier en kap ermee. Zolang hij verliefd blijft op jou zal ie echt niet zomaar op een andere vrouw kunnen vallen.
Aan de andere kant ontneem je hem anderhalve week om zich er alvast overheen te zetten. Het is heel lullig maar als je je besluit neemt, sta er dan alsjeblieft achter.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nu je hem zo stelt, je hebt gelijk. Ik wacht wel tot na oud en nieuw anders verneuk ik zijn hele kerst en feest stemming.
Nee het is wel zeker weten dat het zo is. Al doet ie wel vaag tegen me de laatste tijd, toch is het zo. Merk het vooral als ie een slokje opheeft. Nuchter zijnde probeert ie de laatste tijd een masker voor te zetten maar als ie gedronken heeft is dat hele masker weg en merk ik aan hoe hij doet dat hij 't gewoon nog steeds zwaar te pakken heeft.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Aan de andere kant ontneem je hem anderhalve week om zich er alvast overheen te zetten. Het is heel lullig maar als je je besluit neemt, sta er dan alsjeblieft achter.
Realiseer je wel dat mijn commentaar een mening is van een buitenstaander, alleen jij weet of hij echt verliefd is op jou en jij niet op hem
Neem dan zo snel mogelijk contact op met hem, ik neem aan dat je zijn Tel Nr hebt, en zeg dat het gewoon zo langer niet kan. Als iets een slechte reden is om het onvermijdbare uit te stellen is het wel dat het niet zo een goed moment is nu, er is altijd wel wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
Je bent verder ook zeker niet de enige die dit tegen me gezegd heeft hoor, ook mijn zus en meerdere vriendinnen hebben me gezegd dat het beter is als ik voor minstens 2 jaar het contact verbreek en het daarna weer rustig opbouw (mocht hij dat nog willen tegen die tijd).
Nee, na oud en nieuw, volgend jaar. Ik ken hem door en door en dit gaat hem zwaar vallen, zo voor de feestdagen ga ik dat niet doen. Zn ouders hebben dan ook geendoen met 'm en gaat ie thuis ook kuttig lopen doen. Ik ga niet voor hem en zn ouders die kesrt verpesten.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Neem dan zo snel mogelijk contact op met hem, ik neem aan dat je zijn Tel Nr hebt, en zeg dat het gewoon zo langer niet kan.
Wat nou vrouwen.. Mannenquote:
Nou, de gemiddelde man zou daar echt geen probleem mee hebben volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat nou vrouwen.. Mannen
Een complimentje krijgen af en toe is best leuk maar achterlijk hard aanbeden worden door iemand die je elke keer verteld hoe perfect je wel niet bent is gewoon.. niet leuk en vervelendZelfs als het mijn vriend zou zijn waar ik wel helemaal weg van was, zou ik dat niet relaxt vinden. Ben niet zo van het geslijm..
Als je zo iets elke dag hoort wordt je het voglensmij echt wel moe hoor en ga je opzoek naar meer spanning...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou, de gemiddelde man zou daar echt geen probleem mee hebben volgens mij.
Ohja, spanning..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je zo iets elke dag hoort wordt je het voglensmij echt wel moe hoor en ga je opzoek naar meer spanning...
Tuurlijk moet iemand wel dol op je zijn, maar ik ben zelf een type dat ook tegengas nodig heeft en af en toe lekker een discussie moet voeren (op level natuurlijk, en gewoon een discussie zonder te schreeuwen of achterlijk te gaan doen). En nee ik hoef ook geen vriend die me slaat, wel eentje die me keihard laat bikkelen om uit zn greep te komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ohja, spanning..Geen relatie met iemand die overduidelijk dol op je is.. stel je voor zeg.
Hier gaat het natuurlijk al mis... Als hij echt van je houdt gunt hij jou het beste. Hij komt erg bezitterig over...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb 3 jaar een relatie gehad en daar was hij het natuurlijk totaal niet mee eens.
Dat je hem steeds af moet wijzen is niet jouw probleem, dat komt doordat hij een plaat voor z'n kop heeft en geen nee accepteert.quote:Ik wil hem niet elke keer af moeten wijzen, zeggen dat het toch niets zou worden, want het voelt gewoon awkward.
Nee. Een speels iemand die op mijn level zit.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Molurus het volgende:
Anders gezegd: je zoekt een klootzak.
Tjsa als je heel erg gek op iemand bent is het moeilijk nee te zeggen / je mening er nooit voor bij te stellen. Maar ik ben het wel met je eens. Iemand die altijd ja en amen zegt, precies doet wat je wilt en altijd je maar verheerlijkt wordt harstikke saai. Zelfs een vriendschap met zo iemand is moeilijk, ik zou er compleet overheen walsen en alleen doen waar ik zelf zin in heb...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zou geen relatie kunnen hebben met een softie ofzo. Ik moet een uitdaging hebben, niet alleen de uitdaging van het kunnen veroveren van iemand (ik kan dan ook sowieso niets met iemand die bij voorbaat al interesse in mij toont, want ik ben zelf een jagertje wat dat betreft), maar ook tijdens de gehele relatie. Niet meteen iets kunnen krijgen of het moment dat ik het wil, niet elke seconde horen dat ik van me houdt en hoe speciaal ik wel niet ben. Dat vind ik gewoon lame.. Ik sla/knijp/kietel dat er dan liever uit (speels natuurlijk). Punt is, ik wil gewoon geen onderdanige vent hebben maar eentje die zijn mannetje staat en zich niet heel makkelijk in laat palmen.
Dit verhaal al zo vaak gehoord... in de praktijk betekent het toch echt een klootzak.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee. Een speels iemand die op mijn level zit.
Zeiken is toch ook leuk? ik houd wel van discussiërenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit verhaal al zo vaak gehoord... in de praktijk betekent het toch echt een klootzak.Er moet wel wat te zeiken overblijven natuurlijk.
Klootzak heb ik al gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit verhaal al zo vaak gehoord... in de praktijk betekent het toch echt een klootzak.Er moet wel wat te zeiken overblijven natuurlijk.
Discussieren en zeiken zijn wel twee verschillende dingen. Een stevig debat over bevolkingsgroei of Immanuel Kant is leuk. Dag in dag uit zeiken dat ie te weinig tijd voor je heeft, niet attent is of met andere vrouwen flirt... je kunt dat 'spanning' noemen, maar persoonlijk zie ik niet wat mensen daar nou spannend aan vinden.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zeiken is toch ook leuk? ik houd wel van discussiërenNooit een saai / stil moment. Mits je een beetje over onderwerpen kan praten waar je beide interesse in hebt. Je moet met mij niet over schoenen of zo willen discussiëren...
Muh, ik heb sowieso al wat minder contact vanuit mijn kant naar hem toe de laatse tijd, en hij begint ook minder vaak gesprekken. Maar waarom wachten tot na de kerst? Dat heb ik net uitgelegd, ik ga zijn kerst en oud en nieuw niet verpesten en daarmee ook die van zijn familie. Hem kennende gaat ie tegen iedereen fucking bot lopen doen en waarom? Omdat ik niet ff tot na de kerst wou wachten met onze vriendschap verbreken.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tjsa als je heel erg gek op iemand bent is het moeilijk nee te zeggen / je mening er nooit voor bij te stellen. Maar ik ben het wel met je eens. Iemand die altijd ja en amen zegt, precies doet wat je wilt en altijd je maar verheerlijkt wordt harstikke saai. Zelfs een vriendschap met zo iemand is moeilijk, ik zou er compleet overheen walsen en alleen doen waar ik zelf zin in heb...
Maar waarom wachten tot na de kerst? Heb je geen contact meer met hem momenteel (dan begrijp ik het) maar ga er niet tegen liegen om het uit te stellen...
Waarom verbaast dat me nou niet?quote:
Nou, toch bedankt.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef Phantomesse het volgende:
En als je het op die manier stelt, dan ben ik ook een klootzak? Want ik ben precies zo, en ik ben toch echt wel een hele goede vriendin in een relatie.
Dat is dan ook totaal niet waar ik op doel. Ik zei dan ook discussies voeren, niet zeiken over dat ie me geen complimentjes geeftquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Discussieren en zeiken zijn wel twee verschillende dingen. Een stevig debat over bevolkingsgroei of Immanuel Kant is leuk. Dag in dag uit zeiken dat ie te weinig tijd voor je heeft, niet attent is of met andere vrouwen flirt... je kunt dat 'spanning' noemen, maar persoonlijk zie ik niet wat mensen daar nou spannend aan vinden.
Muuh, echt een klootzak was het nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me nou niet?
[..]
Nou, toch bedankt.
Dit is een troll?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef Baalhaar het volgende:
Ik vind dit verhaal zo zielig![]()
Heb het echt te doen met jou en die gozer![]()
Inderdaad contact verbreken. 1 jaar lijkt me voldoende, maar beter iets langer anders neem je weer contact op in de zelfde periode dat je een jaar geleden het contact hebt verbroken![]()
Wordt moeilijk voor hem, ook voor jou geloof ik, wens je er in ieder geval heel veel succes mee!![]()
En dat is Wereld 3 , level 12 , en je hebt 4000 coins ?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee. Een speels iemand die op mijn level zit.
Ik speel alleen CoDquote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Joene het volgende:
[..]
En dat is Wereld 3 , level 12 , en je hebt 4000 coins ?
quote:
Aah okquote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
![]()
Ik herken de situatie en daarom doet het iets met me..
Niks sarcastisch bedoelt hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aah okivm je naam + de nogal sarcastiche smiley's erbij
![]()
Maar thanks.
Ik post wel vaak in ONZ, maar je moet niet denken dat ik een gevoelloze klootzak ben.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, ik vertrouw het nog steeds niet helemaal
Maarright back at ya!
Haha ok dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik post wel vaak in ONZ, maar je moet niet denken dat ik een gevoelloze klootzak ben.
Als zij na 8 jaar nog steeds niets met hem wilt is afkappen echt beter dan hem als een hondje achter haar aan laten zitten. Geloof mequote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef FOKkű het volgende:
Geef dat joch alsjeblieft een kans, je hebt geen idee wat je hem aandoet.
Dus in andere woorden, hem blij maken met een dode mus? Een relatie met hem aangaan in de wetenschap dat ik hem uiteindelijk uitkots en onze voor mij toch wel waardevolle vriendschap dan helemaal verneuk? Dat is in eerste instantie de reden dat ik hem geen kans ga geven. Ik weet dat het niet werkt, vervolgens maak ik het uit en breek ik hem daar nóg harder mee, waarna een toekomstig vervolg op onze vriendschap helemaal verkeken is? Nee bedankt. Ik geef wel degelijk iets om hem.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef FOKkű het volgende:
Geef dat joch alsjeblieft een kans, je hebt geen idee wat je hem aandoet.
8 jaar is inderdaad wel lang ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als zij na 8 jaar nog steeds niets met hem wilt is afkappen echt beter dan hem als een hondje achter haar aan laten zitten. Geloof me
TS moet alleen even laten weten wanneer het contact ook daadwerkelijk verbroken is wel zo handig
Zit de desbetreffende persoon trouwens op fok of niet?
Dat dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef __Yas__ het volgende:
Je gaat toch geen vrienden maken via internet.
We praten over een leeftijd van 12 destijds die 'vriendschap' begon. Ik schreef destijds veel, en het was dan ook een nederlands rap forum waar mensen hun lyrics postten enzo. Op basis daarvan zijn we gaan praten, en toen bleken we het met zn 3en erg goed met elkaar te kunnen vinden. Na enkele jaren, kwam het er dan gewoon van dat we afspraken uit nieuwschierigheid met wie we na al die jaren gepraat te hebben. Dat is raar?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef __Yas__ het volgende:
Dus na al die tijd heb je je er zelf nog niet van kunnen overtuigen dat het niets geworden zou zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef FOKkű het volgende:
[..]
8 jaar is inderdaad wel lang ja.Ik heb alleen weleens in de rol van die jongen gestaan, en ik weet hoe kut hij zich voelt.
Vandaar dat ik TS probeer over te halen.
Na 1 jaar wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus na al die tijd heb je je er zelf nog niet van kunnen overtuigen dat het niets geworden zou zijn?
Same here bro.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef FOKkű het volgende:
[..]
8 jaar is inderdaad wel lang ja.Ik heb alleen weleens in de rol van die jongen gestaan, en ik weet hoe kut hij zich voelt.
Vandaar dat ik TS probeer over te halen.
Bro's 4 ho's!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Same here bro.
als jij eerlijk bent ben ik het ook!
Samen afpreken een keertje?quote:
Het spijt me als ik je de indruk heb gegeven dat het mij wat interesseert.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
We praten over een leeftijd van 12 destijds die 'vriendschap' begon. Ik schreef destijds veel, en het was dan ook een nederlands rap forum waar mensen hun lyrics postten enzo. Op basis daarvan zijn we gaan praten, en toen bleken we het met zn 3en erg goed met elkaar te kunnen vinden. Na enkele jaren, kwam het er dan gewoon van dat we afspraken uit nieuwschierigheid met wie we na al die jaren gepraat te hebben. Dat is raar?
Mensen hier op fok spreken aldoor met elkaar af, om te chillen, blowen.. en om te neuken(nee, ik hoor daar niet bij)
Sorry, maar daar geloof ik dus echt helemaal niks van he.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat is dan ook totaal niet waar ik op doel. Ik zei dan ook discussies voeren, niet zeiken over dat ie me geen complimentjes geeftEen vent moet ook spontaan zijn, dus diegene zal dan vanzelfsprekend ook leuke dingen willen doen samen (wat ik wel erg belangrijk vind). Ik weet na mijn vorige relatie wel wat ik wel en wat ik niet zoek in een vent.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef __Yas__ het volgende:
[..]
Het spijt me als ik je de indruk heb gegeven dat het mij wat interesseert.
Nee ga je gangquote:Op donderdag 23 december 2010 20:42 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Misschien óóit.Maar laten we niet verder off-topic posten, is heel irritant voor de TS.
Voordat ik met mijn lage IQ het ONZ-forum weer ga vervuilen moet ik je wel nageven dat je erg intelligent overkomt, serieus.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee ga je gangIk ben geen modje ofzo
Ik ga zelf ook altijd offtopic
Er zijn zat mannen die dit al ervaren hebben zoals je zietquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee ga je gangIk ben geen modje ofzo
Ik ga zelf ook altijd offtopic
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben de sneeuw zat, voel me een beetje geisoleerd door dat stomme weer, de regenpijp voor de flat zit zo vol met pegels dat ik een beetje zorgen ga maken dat ik geen hele klomp straks bij mijn deur heb.
Ik wil een sneeuwvrije weg, en weer wat dingen doen want ik voer door dit weer geen reet uitKortom ik baal van dit weer.
En hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja dus , ik wou iets in hoe voel je nu posten![]()
Ik dacht huh waar is mijn post nu
Ik gok dat ze best wel dom kan toevoegenquote:
Haha dankje, als ik nadenkt ben ik ook wel intelligent, wat ik in onz allemaal post komt niet van mijn beste kantquote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Voordat ik met mijn lage IQ het ONZ-forum weer ga vervuilen moet ik je wel nageven dat je erg intelligent overkomt, serieus.
In eerste instantie dus om hoe.. onafhankelijk hij zich naar mij toe opstelt. Hij heeft continu bevestiging nodig, en aandacht, en als ie dat niet krijgt ff dan gaat ie vaag lopen doen. Verder vind ik hem mentaal niet heel sterk, en heeft hij (bij mij iig) weinig eigen mening. Op sommige dingen dan weer wel, ik ben bi en dat vind hij raar en niet kunnen, wat ook weer een afknappunt is want als ik een relatie heb dan wil ik ook gewoon van dames kunnen snoepen hoor als die aangelegenheid er toevallig isquote:Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef FOKkű het volgende:
Zeg TS, kan je ons ook precies duidelijk maken waarom je hem niet leuk vindt?En zeg nou niet dat hij niet je type is, dat is zó afgezaagd.
Oh ik kan over zijn goede dingen een heel boek schrijven hoor, maar dat doet er nu gewoon niet toe. Heb in het begin al gezegd dat het een onwijze schat is naar mij toe, en dat ik altijd met hem kan praten en hij me altijd wel op probeert te vrolijken en dat erg fijn is. In mn internaat tijd heeft hij me heel erg hard gesteund en zonder dat was ik er waarschijnlijk niet zo goed doorheen gekomen dan nu. Daarom ook dat ik het moeilijk vind om afstand van hem te doen want ik weet toch wel dat ik hem ga missen want hij is zoals eerder al gezegd wel een deel van mijn leven geworden inmiddels en het is lastig om dat op te geven, maar er nu mee leven is ook lastig. Ik voel me continu schuldig tegenover hem als hij weer verdrietig doet en zegt van jaaa jij bent out of my leagu en dat soort dingen, is gewoon heel lastig. Buiten dan om is hij echt een van de grappiste mensen die ik ooit heb leren kennen en kunnen we hele goede gesprekken voeren over dingen. Als ik hem uit zou kotsen dan had ik hier niet een heel topic voor gemaakt en dan had ik allaaaaaaaaaaaang geleden afstand van hem genomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:50 schreef Vitalogy het volgende:
Wat ik niet begrijp aan dit hele verhaal is waarom je zegt vrienden te zijn. De manier waarop je over hem schrijft komt nogal respectloos over eigenlijk, alsof je hem zo goed als uitkotst. Voor mij is dat iig niet de manier waarop je over een goede vriend praat. Dus wat mij betreft zijn er hier twee personen die hun verstand eens moeten gebruiken....maar goed dat is mijn mening ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef FOKkű het volgende:
Als ik het zo hoor, zit die vriend van je in je friendzone.
Maar even hypothetisch. Als je hem op zijn tekortkomingen en zijn minpunten aanspreekt, en hij vervolgens die allemaal wegwerkt, zou je dan op hem vallen? In principe zijn alle obstakels dan weg, behalve dat hij nog steeds niet je type is (wat een kleine hobbel is, zoals je zelf aangaf). Als ik je laatste post lees, lijkt hij me dan de perfecte vriend.
Trouwens, het lijkt mij vrij duidelijk dat hij jou alleen als zijn chick wil, en niet als een gewone vriendin. Het is dus alles of niets voor hem. Jij wil precies de gulden middenweg, en dat botst. Dus je hebt eigenlijk twee keuzes: je wordt zijn chick, of je breekt voorgoed het contact met hem.Hem zo "aan het lijntje houden", gaat al 8 jaar niet, en ik zie nog geen reden waarom dat de komende 8 jaar wel zou veranderen.
Die dingen veranderen niet en als ik dat weg zou denken.. Nee, dan zou ik fysiek alsnog niet op hem kunnen vallen. Hij is álles anders dan waar ik op val, ik kan er ook niets aan doen. Sex is ook nog een belangrijk iets voor mij in een relatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit gaat heel fout klinken maar ik zou het er niet op kunnen doen. Als dat er niet is, dan is het knuffelen er ook niet en als er geen knuffelen is.. Dan is het gewoon kud.
En ik ga gewoon géén relatie met hem beginnen, dat heb ik hem ook héél erg duidelijk gemaakt (wel normaal hoor, niet zo van ik hoef jou niet meer zo van het zou toch niet gaan werken). Hij is te aanhankelijk gewoon.
Ik vind het heel eerlijk waar ook erg jammer soms dat ik niets in hem zie op die manier, want we zouden verder inderdaad op een paar kleine puntjes na heel goed bij elkaar passen. We vullen elkaar ook wel degelijk aan, maar het gevoel is er gewoon niet helaas. Hij zou een hele goede viend voor mij zijn en ik zou hem levenslang blindelings kunnen vertrouwen dat weet ik zeker, maar het is er gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef D_tjuh het volgende:
Ik vind het ergens heel erg leuk klinken dat zoveel dingen overeen komen bij jullie, jammer dat het van één kant komt.
Ik zou gewoon normaal doen tegen hem, jullie zijn immers goede vrienden en dat zal nooit veranderen. Langzaam zal hij de realiteit wel accepteren dat 't van jouw kant nooit zal komen, geef het gewoon tijd. Hoe dingen zullen lopen van zijn kant, gedrag enz, tja dat hoort erbij wilt hij eroverheen komen.
Ik heb geweldige mensen ontmoet via het internet en dat zal ik blijven doen. Ik wil echt niet zonder.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef __Yas__ het volgende:
Echt jammer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik vind het heel eerlijk waar ook erg jammer soms dat ik niets in hem zie op die manier, want we zouden verder inderdaad op een paar kleine puntjes na heel goed bij elkaar passen. We vullen elkaar ook wel degelijk aan, maar het gevoel is er gewoon niet helaas. Hij zou een hele goede viend voor mij zijn en ik zou hem levenslang blindelings kunnen vertrouwen dat weet ik zeker, maar het is er gewoon echt niet.
Andere hypothese: hij krijgt een nieuwe vriendin, en het contact tussen jullie gaat langzaamaan verloren, hoe zou je dat vinden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die dingen veranderen niet en als ik dat weg zou denken.. Nee, dan zou ik fysiek alsnog niet op hem kunnen vallen. Hij is álles anders dan waar ik op val, ik kan er ook niets aan doen. Sex is ook nog een belangrijk iets voor mij in een relatieen dit gaat heel fout klinken maar ik zou het er niet op kunnen doen. Als dat er niet is, dan is het knuffelen er ook niet en als er geen knuffelen is.. Dan is het gewoon kud.
En ik ga gewoon géén relatie met hem beginnen, dat heb ik hem ook héél erg duidelijk gemaakt (wel normaal hoor, niet zo van ik hoef jou niet meer zo van het zou toch niet gaan werken). Hij is te aanhankelijk gewoon.
Ik zou super blij voor hem zijn en ik zou het hem helemaal gunnen en hem er 100% in steunen. Dat het contact zou verwateren zou ik heel jammr vinden, maar ik zou het ook gewoon accepteren want vrliefde mensen moeten tijd en aandacht voor elkaar hebben. Ik zou me niet in de steek gelaten voelen denk ik, ik zou het juist fijn vinden dat hijover me heen is en verdergaat met zijn leven op een goede manier. Maar oweeee als die bitch hem flasht, maak 'r deuwdquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Andere hypothese: hij krijgt een nieuwe vriendin, en het contact tussen jullie gaat langzaamaan verloren, hoe zou je dat vinden?
Ik vind het echt heel jammer dat je niet voor 'm gaat, want ook al ken ik hem niet, ik heb ontzettend medelijden met hem.
Dit is R&P, en ik ben benieuwd waar jij je relatie met hem kunt plaatsen in dit psychologisch model:
http://en.wikipedia.org/wiki/Triangular_theory_of_love
Ghehe, ik ken mmaquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
Mmh....wel eens aan gedacht dat in de loop der jaren een potentieel gevaarlijke situatie kan gaan ontstaan?
Hij is lomp en ongevoelig naar anderen (zeg je...) maar naar jou toe soms een vat vol emoties.
Dat kan op een gegeven moment (lees: alle omstandigheden staan in worst case scenario) ook voor ongewenst vuurwerk zorgen. Om het maar keihard te zeggen: de meeste aanranders/ verkrachters komen uit de directe omgeving van het slachtoffer.
Niet dat dit dan meteen de ontlading zal zijn, maar je 'vriendje' is dus al wel een aantal jaren frustratie aan het opbouwen.
(en de opmerking "Ik vertrouw hem" zorgt alleen voor extra gevaar, ben je je dat bewust?)
Hmmm, geen jaloezie dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zou super blij voor hem zijn en ik zou het hem helemaal gunnen en hem er 100% in steunen. Dat het contact zou verwateren zou ik heel jammr vinden, maar ik zou het ook gewoon accepteren want vrliefde mensen moeten tijd en aandacht voor elkaar hebben. Ik zou me niet in de steek gelaten voelen denk ik, ik zou het juist fijn vinden dat hijover me heen is en verdergaat met zijn leven op een goede manier. Maar oweeee als die bitch hem flasht, maak 'r deuwd![]()
En in dat driehoek ding... Bijna geen van alle eigenlijk? Alleen vriendschap. Commitment wel, ik voel me wel verbonden met hem, warmte daarin wil ik niet perse zeggen, wel dat ik me erg gesteund voel, en ik kan onwijs veel met hem lachen. Echter og nooit brandende wangetjes of iets dergelijks gekregen van em. Wel tranen.. van het lachen. En een heel vertrouwd gevoel gewoon.
Nee, totaal geen jaloeziequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Hmmm, geen jaloezie dus.Oké ik geef het op.
Je beschouwt hem dus als een soulmate. Jammer voor hem dat het niet genoeg is. Ik zie geen andere oplossing dan hem keer op keer afwijzen. Op een gegeven moment raakt hij er wel aan geconditioneerd, en houdt ie hopelijk vanzelf wel op.
En van dat model: dat had ik ook wel verwacht, ik wilde het nog alleen van jou horen.
Tevens: vrouwen die MMA kunnen!
Je hebt m'n edit gemist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, totaal geen jaloezieIk zou er alleen maar heel blij van worden voor hem en het zou voor mij ook een grote last van mn schouders af zijn. Niet dat k hem zie als last, maar dat ie er zo mee zit doet me wel wat.
En MMA leer ik allemaal van mn ex, elke week weer nieuwe dingenHij moet het allemaal op mij uitproberen
en daarna leert ie het ook op mij. Ik hou vooral van armbars, die zijn zó naar!
Owh, ik dacht dat jullie al in de 30 waren.quote:
Die emotionele biechten... deed ik ook altijd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:55 schreef Phantomesse het volgende:
hij stuurde net dit..
jaa
en gelijk sorry
voor alle mongoligheden
en
bedankt
voor alles wat je ooit voor me heb gedaan
k zal altijd van je houde.
op de manier
maar
k zal ook altijd moete acceptere
dat t gwn niet kan
dus
poep
op msn... Pffff ik kan ehct geen afstand van hem doen hoor.. nu inmiddels zitten we alweer veel verder in het gesprek en hij gaat zegt er zit niets anders op dan acceptatie en ik hoop dan ook van harte dat het over gaat. Maar kan 'm niet zegmaar, laten vallen...
Maar ik hou hem allebhalve aan het lijntje.quote:Op maandag 27 december 2010 06:18 schreef gnilrednoz het volgende:
ik zou zeggen zeg hem wat je wil zeggen wel voor oudjaarsavond. voor t zelfde geld gaat hij zich dan klemzuipen en ontmoet hij iemand, je weet maar nooitik vind t iig lame om hem aan t lijntje te houden, hoe goedbedoeld ook.
Ze zoekt een vent, loserquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Molurus het volgende:
Anders gezegd: je zoekt een klootzak.
Zolang jij contact met hem hebt houd je hem aan het lijntje, klaar.quote:Op maandag 27 december 2010 06:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar ik hou hem allebhalve aan het lijntje.
Hebben net weer gesprek gehad, beide dronken.. Maargoed. Ik heb hem voor de zoveelste keer gezegd dat het niets wordt, dus wat mij betreft houd ik hem niet aan het lijntje.
Ik ga geen afstand van hem doen, hou wel contact maar alleen over msn, ik spreek niet meer met hem af en dat heb ik hem ook gezegd en dat vond hij goed. K vind het lullig maargoed...
Het is lastig... ik wil geen goede vriend verliezen
Ditquote:Op maandag 27 december 2010 07:28 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ze zoekt een vent, loserGeen fag die haar continu de hemel in prijst. Continu verafgood worden is echt ondraagbaar en vreselijk saai. Spanning is wel gewoon op lange termijn essentieel, en dat krijg je niet met zo'n emotionele metroboy.
Als jij om hem geeft moet je alle contact verbreken. Hoe hard dat ook is, dat is het snelste manier voor hem om over zijn gevoelens heen te komen.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De aandacht uitmelken die paar daagjes is natuurlijk ook erg lekker.
Dit. Misschien kan je er btw wel bij zeggen dat je geen contact meer wil omdat je hem niet wil kwetsen ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 11:12 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Zolang jij contact met hem hebt houd je hem aan het lijntje, klaar.
Bekijk het eens vanuit zijn perspectief: zolang jullie contact hebben zal er altijd bij hem een sprankje hoop zijn dat jullie wat kunnen worden en zal hij altijd bepaalde dingen die jij zegt tegen hem of doet verkeerd interpreteren, waardoor dat vlammetje weer zal worden aangewakkerd. Als jij geen afstand van hem kan doen, dan moet je leren leven met de consequenties die daar aan vastzitten, want deze jongen laat zich niet meer zomaar wegsturen. Daarvoor is er in zijn ogen al teveel gebeurd tussen jullie. Ben je echt zo naief om te geloven dat hij zich er wat van zal aantrekken wanneer jij voor de zoveelste keer tegen hem zegt dat jullie geen stel kunnen zijn? Dat doet ie alleen maar om af te zijn van het gezeur. Wake up and smell the coffee.
Precies, jullie vriendschap gaat op dit moment toch niet werken. Niet zolang hij je nog leuker vindt dan een gewone vriendin. Enige oplossing is afstand nemen en het contact verbreken. Tot hij over je heen is (of inmiddels een vriendin heeft), pas dan zou er eventueel weer een nieuwe vriendschap willen ontstaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:22 schreef Molurus het volgende:
Sja, je kunt dat een tijdje volhouden om kortaf tegen hem te doen... uiteindelijk zal hij dan zelf wel het contact verbreken, of je kunt meteen het goede voorbeeld geven. Dat laatste klinkt hard, maar duurt voor hem korter.
Nu is het alsof je iemand die probeert te stoppen met roken nog af en toe wat nicotine toedient. Het is uitstel van executie. Als het puur om zijn belang gaat kun je beter meteen het contact volledig verbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |