abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90357584
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Molurus het volgende:
Anders gezegd: je zoekt een klootzak. :')
Nee. Een speels iemand die op mijn level zit.
  donderdag 23 december 2010 @ 20:11:41 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90357637
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zou geen relatie kunnen hebben met een softie ofzo. Ik moet een uitdaging hebben, niet alleen de uitdaging van het kunnen veroveren van iemand (ik kan dan ook sowieso niets met iemand die bij voorbaat al interesse in mij toont, want ik ben zelf een jagertje wat dat betreft), maar ook tijdens de gehele relatie. Niet meteen iets kunnen krijgen of het moment dat ik het wil, niet elke seconde horen dat ik van me houdt en hoe speciaal ik wel niet ben. Dat vind ik gewoon lame.. Ik sla/knijp/kietel dat er dan liever uit (speels natuurlijk). Punt is, ik wil gewoon geen onderdanige vent hebben maar eentje die zijn mannetje staat en zich niet heel makkelijk in laat palmen.
Tjsa als je heel erg gek op iemand bent is het moeilijk nee te zeggen / je mening er nooit voor bij te stellen. Maar ik ben het wel met je eens. Iemand die altijd ja en amen zegt, precies doet wat je wilt en altijd je maar verheerlijkt wordt harstikke saai. Zelfs een vriendschap met zo iemand is moeilijk, ik zou er compleet overheen walsen en alleen doen waar ik zelf zin in heb...

Maar waarom wachten tot na de kerst? Heb je geen contact meer met hem momenteel (dan begrijp ik het) maar ga er niet tegen liegen om het uit te stellen...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90357638
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dit verhaal al zo vaak gehoord... in de praktijk betekent het toch echt een klootzak. :) Er moet wel wat te zeiken overblijven natuurlijk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 23 december 2010 @ 20:12:25 #29
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90357665
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit verhaal al zo vaak gehoord... in de praktijk betekent het toch echt een klootzak. :) Er moet wel wat te zeiken overblijven natuurlijk.
Zeiken is toch ook leuk? ik houd wel van discussiëren :D Nooit een saai / stil moment. Mits je een beetje over onderwerpen kan praten waar je beide interesse in hebt. Je moet met mij niet over schoenen of zo willen discussiëren...
pi_90357712
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Klootzak heb ik al gehad ^O^

En als je het op die manier stelt, dan ben ik ook een klootzak? Want ik ben precies zo, en ik ben toch echt wel een hele goede vriendin in een relatie.
pi_90357774
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Zeiken is toch ook leuk? ik houd wel van discussiëren :D Nooit een saai / stil moment. Mits je een beetje over onderwerpen kan praten waar je beide interesse in hebt. Je moet met mij niet over schoenen of zo willen discussiëren...
Discussieren en zeiken zijn wel twee verschillende dingen. Een stevig debat over bevolkingsgroei of Immanuel Kant is leuk. Dag in dag uit zeiken dat ie te weinig tijd voor je heeft, niet attent is of met andere vrouwen flirt... je kunt dat 'spanning' noemen, maar persoonlijk zie ik niet wat mensen daar nou spannend aan vinden.
pi_90357785
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Tjsa als je heel erg gek op iemand bent is het moeilijk nee te zeggen / je mening er nooit voor bij te stellen. Maar ik ben het wel met je eens. Iemand die altijd ja en amen zegt, precies doet wat je wilt en altijd je maar verheerlijkt wordt harstikke saai. Zelfs een vriendschap met zo iemand is moeilijk, ik zou er compleet overheen walsen en alleen doen waar ik zelf zin in heb...

Maar waarom wachten tot na de kerst? Heb je geen contact meer met hem momenteel (dan begrijp ik het) maar ga er niet tegen liegen om het uit te stellen...
Muh, ik heb sowieso al wat minder contact vanuit mijn kant naar hem toe de laatse tijd, en hij begint ook minder vaak gesprekken. Maar waarom wachten tot na de kerst? Dat heb ik net uitgelegd, ik ga zijn kerst en oud en nieuw niet verpesten en daarmee ook die van zijn familie. Hem kennende gaat ie tegen iedereen fucking bot lopen doen en waarom? Omdat ik niet ff tot na de kerst wou wachten met onze vriendschap verbreken.
pi_90357804
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Klootzak heb ik al gehad ^O^
Waarom verbaast dat me nou niet? :D

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef Phantomesse het volgende:
En als je het op die manier stelt, dan ben ik ook een klootzak? Want ik ben precies zo, en ik ben toch echt wel een hele goede vriendin in een relatie.
Nou, toch bedankt. :P
pi_90357895
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Molurus het volgende:

[..]

Discussieren en zeiken zijn wel twee verschillende dingen. Een stevig debat over bevolkingsgroei of Immanuel Kant is leuk. Dag in dag uit zeiken dat ie te weinig tijd voor je heeft, niet attent is of met andere vrouwen flirt... je kunt dat 'spanning' noemen, maar persoonlijk zie ik niet wat mensen daar nou spannend aan vinden.
Dat is dan ook totaal niet waar ik op doel. Ik zei dan ook discussies voeren, niet zeiken over dat ie me geen complimentjes geeft :'( Een vent moet ook spontaan zijn, dus diegene zal dan vanzelfsprekend ook leuke dingen willen doen samen (wat ik wel erg belangrijk vind). Ik weet na mijn vorige relatie wel wat ik wel en wat ik niet zoek in een vent.
pi_90357960
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waarom verbaast dat me nou niet? :D

[..]

Nou, toch bedankt. :P
Muuh, echt een klootzak was het nou ook weer niet hoor ;) Hij heeft alleen bepaalde dingen geflikt die niet echt konden en die verzwegen voor me. Wat dat betreft was het een klootzak, hij heeft verder nooit een vinger op me gelegd en was er altijd voor me wanneer ik hem nodig had.
pi_90358001
Ik vind dit verhaal zo zielig :'(

Heb het echt te doen met jou en die gozer :'(

Inderdaad contact verbreken. 1 jaar lijkt me voldoende, maar beter iets langer anders neem je weer contact op in de zelfde periode dat je een jaar geleden het contact hebt verbroken :{

Wordt moeilijk voor hem, ook voor jou geloof ik, wens je er in ieder geval heel veel succes mee! :* O+
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_90358057
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef Baalhaar het volgende:
Ik vind dit verhaal zo zielig :'(

Heb het echt te doen met jou en die gozer :'(

Inderdaad contact verbreken. 1 jaar lijkt me voldoende, maar beter iets langer anders neem je weer contact op in de zelfde periode dat je een jaar geleden het contact hebt verbroken :{

Wordt moeilijk voor hem, ook voor jou geloof ik, wens je er in ieder geval heel veel succes mee! :* O+
Dit is een troll?
pi_90358141
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

En dat is Wereld 3 , level 12 , en je hebt 4000 coins ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_90358255
quote:
5s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Joene het volgende:

[..]

En dat is Wereld 3 , level 12 , en je hebt 4000 coins ?
Ik speel alleen CoD :{w

En zing spelletjes op de Wii :D + Mario Kart in een dronken bui. Ohja en DJ Hero.
pi_90358304
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dit is een troll?
:{

Ik herken de situatie en daarom doet het iets met me..
pi_90358350
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

:{

Ik herken de situatie en daarom doet het iets met me..
Aah ok :) ivm je naam + de nogal sarcastiche smiley's erbij ;)

Maar thanks.
pi_90358382
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Aah ok :) ivm je naam + de nogal sarcastiche smiley's erbij ;)

Maar thanks.
Niks sarcastisch bedoelt hoor *;
pi_90358473
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Niks sarcastisch bedoelt hoor *;
Haha, ik vertrouw het nog steeds niet helemaal :P

Maar *; right back at ya!
pi_90358508
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Haha, ik vertrouw het nog steeds niet helemaal :P

Maar *; right back at ya!
Ik post wel vaak in ONZ, maar je moet niet denken dat ik een gevoelloze klootzak ben. :7
pi_90358550
Geef dat joch alsjeblieft een kans, je hebt geen idee wat je hem aandoet. ;(
pi_90358583
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Ik post wel vaak in ONZ, maar je moet niet denken dat ik een gevoelloze klootzak ben. :7
Haha ok dan! ^O^
  donderdag 23 december 2010 @ 20:29:49 #47
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90358593
quote:
9s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef FOKkû het volgende:
Als zij na 8 jaar nog steeds niets met hem wilt is afkappen echt beter dan hem als een hondje achter haar aan laten zitten. Geloof me :(
TS moet alleen even laten weten wanneer het contact ook daadwerkelijk verbroken is wel zo handig :)

Zit de desbetreffende persoon trouwens op fok of niet?
pi_90358699
Je gaat toch geen vrienden maken via internet. :')
pi_90358734
quote:
9s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef FOKkû het volgende:
Dus in andere woorden, hem blij maken met een dode mus? Een relatie met hem aangaan in de wetenschap dat ik hem uiteindelijk uitkots en onze voor mij toch wel waardevolle vriendschap dan helemaal verneuk? Dat is in eerste instantie de reden dat ik hem geen kans ga geven. Ik weet dat het niet werkt, vervolgens maak ik het uit en breek ik hem daar nóg harder mee, waarna een toekomstig vervolg op onze vriendschap helemaal verkeken is? Nee bedankt. Ik geef wel degelijk iets om hem.
pi_90358768
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Als zij na 8 jaar nog steeds niets met hem wilt is afkappen echt beter dan hem als een hondje achter haar aan laten zitten. Geloof me :(
TS moet alleen even laten weten wanneer het contact ook daadwerkelijk verbroken is wel zo handig :)

Zit de desbetreffende persoon trouwens op fok of niet?
8 jaar is inderdaad wel lang ja. :D Ik heb alleen weleens in de rol van die jongen gestaan, en ik weet hoe kut hij zich voelt. ;( Vandaar dat ik TS probeer over te halen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')