Dit, zolang hij van jou houd is het geen gelijkwaardige vriendschap.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Contact verbreken. Over paar jaartjes nog eens proberen.
Dat laatste is wel zo. Ik ken hem en zijn doen en laten en hoe hij tegen mij is is hij tegen anderen helemaal niet. Dan kan die nogal gevoelloos en grof zijn, terwijl het bij mij 1 bonk emoties is. Hij kan echt niets verstoppen bij mij terwijl hem dat bij andere mensen prima lukt.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
Er is een manier om te testen om te vragen of hij nog iets voor je voelt, maar als je die weg in slaat dan vergeeft hij je antwoord nooit als hij daadwerkelijk wat voor je voelt.
Tsja probeer je te realiseren dat juist omdat hij jou als meer dan een vriend ziet, dat het geen echte vriendschap is maar hij zo is omdat hij meer wilt.
Nu je hem zo stelt, je hebt gelijk. Ik wacht wel tot na oud en nieuw anders verneuk ik zijn hele kerst en feest stemming.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef Frag_adder het volgende:
Dan doe hem een plezier en kap ermee. Zolang hij verliefd blijft op jou zal ie echt niet zomaar op een andere vrouw kunnen vallen.
Aan de andere kant ontneem je hem anderhalve week om zich er alvast overheen te zetten. Het is heel lullig maar als je je besluit neemt, sta er dan alsjeblieft achter.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nu je hem zo stelt, je hebt gelijk. Ik wacht wel tot na oud en nieuw anders verneuk ik zijn hele kerst en feest stemming.
Nee het is wel zeker weten dat het zo is. Al doet ie wel vaag tegen me de laatste tijd, toch is het zo. Merk het vooral als ie een slokje opheeft. Nuchter zijnde probeert ie de laatste tijd een masker voor te zetten maar als ie gedronken heeft is dat hele masker weg en merk ik aan hoe hij doet dat hij 't gewoon nog steeds zwaar te pakken heeft.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Aan de andere kant ontneem je hem anderhalve week om zich er alvast overheen te zetten. Het is heel lullig maar als je je besluit neemt, sta er dan alsjeblieft achter.
Realiseer je wel dat mijn commentaar een mening is van een buitenstaander, alleen jij weet of hij echt verliefd is op jou en jij niet op hem
Neem dan zo snel mogelijk contact op met hem, ik neem aan dat je zijn Tel Nr hebt, en zeg dat het gewoon zo langer niet kan. Als iets een slechte reden is om het onvermijdbare uit te stellen is het wel dat het niet zo een goed moment is nu, er is altijd wel wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
Je bent verder ook zeker niet de enige die dit tegen me gezegd heeft hoor, ook mijn zus en meerdere vriendinnen hebben me gezegd dat het beter is als ik voor minstens 2 jaar het contact verbreek en het daarna weer rustig opbouw (mocht hij dat nog willen tegen die tijd).
Nee, na oud en nieuw, volgend jaar. Ik ken hem door en door en dit gaat hem zwaar vallen, zo voor de feestdagen ga ik dat niet doen. Zn ouders hebben dan ook geendoen met 'm en gaat ie thuis ook kuttig lopen doen. Ik ga niet voor hem en zn ouders die kesrt verpesten.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Neem dan zo snel mogelijk contact op met hem, ik neem aan dat je zijn Tel Nr hebt, en zeg dat het gewoon zo langer niet kan.
Wat nou vrouwen.. Mannenquote:
Nou, de gemiddelde man zou daar echt geen probleem mee hebben volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat nou vrouwen.. Mannen
Een complimentje krijgen af en toe is best leuk maar achterlijk hard aanbeden worden door iemand die je elke keer verteld hoe perfect je wel niet bent is gewoon.. niet leuk en vervelendZelfs als het mijn vriend zou zijn waar ik wel helemaal weg van was, zou ik dat niet relaxt vinden. Ben niet zo van het geslijm..
Als je zo iets elke dag hoort wordt je het voglensmij echt wel moe hoor en ga je opzoek naar meer spanning...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou, de gemiddelde man zou daar echt geen probleem mee hebben volgens mij.
Ohja, spanning..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je zo iets elke dag hoort wordt je het voglensmij echt wel moe hoor en ga je opzoek naar meer spanning...
Tuurlijk moet iemand wel dol op je zijn, maar ik ben zelf een type dat ook tegengas nodig heeft en af en toe lekker een discussie moet voeren (op level natuurlijk, en gewoon een discussie zonder te schreeuwen of achterlijk te gaan doen). En nee ik hoef ook geen vriend die me slaat, wel eentje die me keihard laat bikkelen om uit zn greep te komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ohja, spanning..Geen relatie met iemand die overduidelijk dol op je is.. stel je voor zeg.
Hier gaat het natuurlijk al mis... Als hij echt van je houdt gunt hij jou het beste. Hij komt erg bezitterig over...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb 3 jaar een relatie gehad en daar was hij het natuurlijk totaal niet mee eens.
Dat je hem steeds af moet wijzen is niet jouw probleem, dat komt doordat hij een plaat voor z'n kop heeft en geen nee accepteert.quote:Ik wil hem niet elke keer af moeten wijzen, zeggen dat het toch niets zou worden, want het voelt gewoon awkward.
Nee. Een speels iemand die op mijn level zit.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Molurus het volgende:
Anders gezegd: je zoekt een klootzak.
Tjsa als je heel erg gek op iemand bent is het moeilijk nee te zeggen / je mening er nooit voor bij te stellen. Maar ik ben het wel met je eens. Iemand die altijd ja en amen zegt, precies doet wat je wilt en altijd je maar verheerlijkt wordt harstikke saai. Zelfs een vriendschap met zo iemand is moeilijk, ik zou er compleet overheen walsen en alleen doen waar ik zelf zin in heb...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zou geen relatie kunnen hebben met een softie ofzo. Ik moet een uitdaging hebben, niet alleen de uitdaging van het kunnen veroveren van iemand (ik kan dan ook sowieso niets met iemand die bij voorbaat al interesse in mij toont, want ik ben zelf een jagertje wat dat betreft), maar ook tijdens de gehele relatie. Niet meteen iets kunnen krijgen of het moment dat ik het wil, niet elke seconde horen dat ik van me houdt en hoe speciaal ik wel niet ben. Dat vind ik gewoon lame.. Ik sla/knijp/kietel dat er dan liever uit (speels natuurlijk). Punt is, ik wil gewoon geen onderdanige vent hebben maar eentje die zijn mannetje staat en zich niet heel makkelijk in laat palmen.
Dit verhaal al zo vaak gehoord... in de praktijk betekent het toch echt een klootzak.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee. Een speels iemand die op mijn level zit.
Zeiken is toch ook leuk? ik houd wel van discussiërenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit verhaal al zo vaak gehoord... in de praktijk betekent het toch echt een klootzak.Er moet wel wat te zeiken overblijven natuurlijk.
Klootzak heb ik al gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit verhaal al zo vaak gehoord... in de praktijk betekent het toch echt een klootzak.Er moet wel wat te zeiken overblijven natuurlijk.
Discussieren en zeiken zijn wel twee verschillende dingen. Een stevig debat over bevolkingsgroei of Immanuel Kant is leuk. Dag in dag uit zeiken dat ie te weinig tijd voor je heeft, niet attent is of met andere vrouwen flirt... je kunt dat 'spanning' noemen, maar persoonlijk zie ik niet wat mensen daar nou spannend aan vinden.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zeiken is toch ook leuk? ik houd wel van discussiërenNooit een saai / stil moment. Mits je een beetje over onderwerpen kan praten waar je beide interesse in hebt. Je moet met mij niet over schoenen of zo willen discussiëren...
Muh, ik heb sowieso al wat minder contact vanuit mijn kant naar hem toe de laatse tijd, en hij begint ook minder vaak gesprekken. Maar waarom wachten tot na de kerst? Dat heb ik net uitgelegd, ik ga zijn kerst en oud en nieuw niet verpesten en daarmee ook die van zijn familie. Hem kennende gaat ie tegen iedereen fucking bot lopen doen en waarom? Omdat ik niet ff tot na de kerst wou wachten met onze vriendschap verbreken.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tjsa als je heel erg gek op iemand bent is het moeilijk nee te zeggen / je mening er nooit voor bij te stellen. Maar ik ben het wel met je eens. Iemand die altijd ja en amen zegt, precies doet wat je wilt en altijd je maar verheerlijkt wordt harstikke saai. Zelfs een vriendschap met zo iemand is moeilijk, ik zou er compleet overheen walsen en alleen doen waar ik zelf zin in heb...
Maar waarom wachten tot na de kerst? Heb je geen contact meer met hem momenteel (dan begrijp ik het) maar ga er niet tegen liegen om het uit te stellen...
Waarom verbaast dat me nou niet?quote:
Nou, toch bedankt.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef Phantomesse het volgende:
En als je het op die manier stelt, dan ben ik ook een klootzak? Want ik ben precies zo, en ik ben toch echt wel een hele goede vriendin in een relatie.
Dat is dan ook totaal niet waar ik op doel. Ik zei dan ook discussies voeren, niet zeiken over dat ie me geen complimentjes geeftquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Discussieren en zeiken zijn wel twee verschillende dingen. Een stevig debat over bevolkingsgroei of Immanuel Kant is leuk. Dag in dag uit zeiken dat ie te weinig tijd voor je heeft, niet attent is of met andere vrouwen flirt... je kunt dat 'spanning' noemen, maar persoonlijk zie ik niet wat mensen daar nou spannend aan vinden.
Muuh, echt een klootzak was het nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me nou niet?
[..]
Nou, toch bedankt.
Dit is een troll?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef Baalhaar het volgende:
Ik vind dit verhaal zo zielig![]()
Heb het echt te doen met jou en die gozer![]()
Inderdaad contact verbreken. 1 jaar lijkt me voldoende, maar beter iets langer anders neem je weer contact op in de zelfde periode dat je een jaar geleden het contact hebt verbroken![]()
Wordt moeilijk voor hem, ook voor jou geloof ik, wens je er in ieder geval heel veel succes mee!![]()
En dat is Wereld 3 , level 12 , en je hebt 4000 coins ?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee. Een speels iemand die op mijn level zit.
Ik speel alleen CoDquote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Joene het volgende:
[..]
En dat is Wereld 3 , level 12 , en je hebt 4000 coins ?
quote:
Aah okquote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
![]()
Ik herken de situatie en daarom doet het iets met me..
Niks sarcastisch bedoelt hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aah okivm je naam + de nogal sarcastiche smiley's erbij
![]()
Maar thanks.
Ik post wel vaak in ONZ, maar je moet niet denken dat ik een gevoelloze klootzak ben.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, ik vertrouw het nog steeds niet helemaal
Maarright back at ya!
Haha ok dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik post wel vaak in ONZ, maar je moet niet denken dat ik een gevoelloze klootzak ben.
Als zij na 8 jaar nog steeds niets met hem wilt is afkappen echt beter dan hem als een hondje achter haar aan laten zitten. Geloof mequote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef FOKkû het volgende:
Geef dat joch alsjeblieft een kans, je hebt geen idee wat je hem aandoet.
Dus in andere woorden, hem blij maken met een dode mus? Een relatie met hem aangaan in de wetenschap dat ik hem uiteindelijk uitkots en onze voor mij toch wel waardevolle vriendschap dan helemaal verneuk? Dat is in eerste instantie de reden dat ik hem geen kans ga geven. Ik weet dat het niet werkt, vervolgens maak ik het uit en breek ik hem daar nóg harder mee, waarna een toekomstig vervolg op onze vriendschap helemaal verkeken is? Nee bedankt. Ik geef wel degelijk iets om hem.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef FOKkû het volgende:
Geef dat joch alsjeblieft een kans, je hebt geen idee wat je hem aandoet.
8 jaar is inderdaad wel lang ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als zij na 8 jaar nog steeds niets met hem wilt is afkappen echt beter dan hem als een hondje achter haar aan laten zitten. Geloof me
TS moet alleen even laten weten wanneer het contact ook daadwerkelijk verbroken is wel zo handig
Zit de desbetreffende persoon trouwens op fok of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |