Succes dan morgen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
.
Oh, Joopie. Wel goed denk ik. Ik schat persoonlijk 1 hertentamen, maar ben benieuwd.
Thanks, is gelukkig maar spellingquote:
oké, dan heb ik niet goed gekeken, ik dacht dat ik de "topic"-knop hadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Joooo-pi: als het topic vol is, en je doet een keer F% staat er een linkje boven je tekstveld: op nieuw deel, hoef je alleen de TT aan te passen, en dan staat de OP er gelijk
Volgens mij het deel op een Spaanse Gitaar, maar ik weet dat helemaal niet zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
het banjo stuk, of dat op el. gitaar... ?
Neem aan dat BM dat gitaarstuk wel kan doen? Wat kan die gast gitaarspelen
stuur mij eens wat energy lieffie!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
Lol. 40 energy in CV en nog 10x +3 energy in inventory.
Ik wilde een hele foute grap maken, maar dat is niet grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stuur mij eens wat energy lieffie!
Ja haha, je hebt op rtl7 trouwens een hele mooie film, maar daar moet je zin in hebben, over Mongoliëquote:
gewoon doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde een hele foute grap maken, maar dat is niet grappig.
Is het gewoon een spaanse gitaar?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij het deel op een Spaanse Gitaar, maar ik weet dat helemaal niet zeker
Dat weet ik dus niet zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is het gewoon een spaanse gitaar?
Ik hoor wel meer dan 1, trouwens.
Ik heb TV vrij vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha, je hebt op rtl7 trouwens een hele mooie film, maar daar moet je zin in hebben, over Mongolië
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erinquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb TV vrij vandaag
Morgen komt er een leuke film, die ga ik wel kijken
Dat All you Need is love in die kerk was gaaf.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erin
Neequote:
(in de reacties in dit filmpje beweert iemand dat Steve Howe meespeelt als in een duet)quote:
http://www.tvgids.nl/prog(...)iderwick_chronicles/quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erin
Welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |