quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar JJH...
Kom, ga eens zitten? We moeten even praten.
*op stoel klopt*
Dat gaat niet online. Iets boos op tafel gooien
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
Hi liefjens
Hebben jullie het leuk? Ik heb al flink wat zien langskomen
Even een korte huishoudelijke mededeling van mij: vanmorgen hebben mijn broer en ik besloten zakelijk gezien ieder onze eigen kant uit te gaan. Ik heb hem mijn aandelen aangeboden en ik geloof dat ie ze geaccepteerd heeft. Ik heb vandaag mijn bureau uitgeruimd en de laatste dingen in een tas geprut en heb het pand verlaten. Ik heb vakantie!
Je neus groeit!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het feit dat je gewoon topless daar in bed kroop meer het koekeloeren waard dan die onderbroek eigenlijk
Ohquote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
Hi liefjens
Even een korte huishoudelijke mededeling van mij: vanmorgen hebben mijn broer en ik besloten zakelijk gezien ieder onze eigen kant uit te gaan. Ik heb hem mijn aandelen aangeboden en ik geloof dat ie ze geaccepteerd heeft. Ik heb vandaag mijn bureau uitgeruimd en de laatste dingen in een tas geprut en heb het pand verlaten. Ik heb vakantie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat je volgens mij veel rust geven![]()
Watquote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
Hi liefjens
Hoe heet dat zo mooi? Een onoverbrugbaar zakelijk verschil van mening. Of zo ik tegen mijn moeder zei: een zakelijke beslissing om persoonlijke problemen te voorkomen.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het feit dat je gewoon topless daar in bed kroop meer het koekeloeren waard dan die onderbroek eigenlijk
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohecht weggegeven
Aanbieden staat niet perse gelijk aan weggevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat je volgens mij veel rust geven
@Elies. Heftig. En toch komt het niet echt als een verrassing
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
JE MOET IETS PAS LIVE ZETTEN ALS HET GEHEEL FUNCTIONEEL IS, ANDERS GA JE ER MAAR ACHTER DE SCHERMEN VERDER AAN KNUTSELEN
Graag gedaan, ik vond het leukquote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa, toch goed gegokt![]()
Thanks Tombo, ik ben er hartstikke blij mee![]()
eigenlijk wilde ik "hardstikke" schrijven om Cat te pesten, maar toch maar niet gedaan![]()
Als je voor je zelf maar het goed hebt gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe heet dat zo mooi? Een onoverbrugbaar zakelijk verschil van mening. Of zo ik tegen mijn moeder zei: een zakelijke beslissing om persoonlijke problemen te voorkomen.
Dat moet je inderdaad voor zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe heet dat zo mooi? Een onoverbrugbaar zakelijk verschil van mening. Of zo ik tegen mijn moeder zei: een zakelijke beslissing om persoonlijke problemen te voorkomen.
Oh, wel fijn dat het op tijd is danquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
Hi liefjens
Ja lach jij me ook nog maar even uitquote:
Nee maar het klonk zo alsof het echt was 'Ik kap ermee! Hier, heb je m'n aandelen!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanbieden staat niet perse gelijk aan weggeven
@Elies. Heftig. En toch komt het niet echt als een verrassing
Heel veel minder werk in elk gevalquote:
Ja, okayquote:
Ik vond het hilarisch als je bedenkt waar we het zaterdag over gehad hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja lach jij me ook nog maar even uit
[..]
Nee maar het klonk zo alsof het echt was 'Ik kap ermee! Hier, heb je m'n aandelen!
Broer ElisaB; kthxbai![]()
Maar ik vind het toch ook niet echt een verrassing, wat er zo de laatste tijd overkwam had je volgens mij veel stress en weinig zin
Mevrouw heeft nog 2 andere bedrijven.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel veel minder werk in elk geval![]()
Ik heb nog twee andere bedrijven, waarvan eentje afgelopen juni opgetuigd. En als ik wil, heb ik daar mijn handen vol aan. En ik kijk ernaar uit om daar weer echt mee aan de slag te gaan. Het heeft me de laatste drie jaren ontbroken aan tijd.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
Tombeau, het linkje onderaan klopt nog niet.
Zakenwijfquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog twee andere bedrijven, waarvan eentje afgelopen juni opgetuigd. En als ik wil, heb ik daar mijn handen vol aan. En ik kijk ernaar uit om daar weer echt mee aan de slag te gaan. Het heeft me de laatste drie jaren ontbroken aan tijd.
Dat klinkt goed! En leuk!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mjah. En toch was dit je hart en je ziel, dus kan me voorstellen dat het er toch in hakt.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let op dequote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGG
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ohecht weggegeven
Voor een appel en een ei. Maar dat is dan weer een persoonlijke beslissingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat je volgens mij veel rust geven
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Best kans jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou je hiermee spontaan van je migraine af zijn?
Daarom riep ie het ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het hilarisch als je bedenkt waar we het zaterdag over gehad hebben
Ik moet altijd zo lachen om dat soort dingenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom riep ie het ook.
De zeikstraal
En dát snap ik dan weer niet. Ook niet dat hij dat accepteert, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor een appel en een ei. Maar dat is dan weer een persoonlijke beslissing
Das ook wel zo natuurlijk... Maar het zou ook zonde zijn als je later het gevoel hebt dat je te makkelijk je boeltje hebt 'opgegeven' natuurlijk. Maar volgens mij ben jij sowieso niet zo'n materialistisch persoontje, dus dat zal ongetwijfeld best meevallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook, dan kunnen we het tenminste weer eens lekker oneens zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om dat soort dingen![]()
Voorzichtig met die kuisheidsgordel, die groeit niet mee!!!quote:
Ja maar, waarom? Je weet toch dat je die opmerking met een korrel zout moet nemen, omdat hij het alleen maar zegt OMDAT we het er zaterdag over hadden?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, dan kunnen we het tenminste weer eens lekker oneens zijn
Overigens hebben we geen seconde ruzie gehad, ook niet toen we allebei cranky waren door die kutsneeuw en de volle hotels. It's amaaaaazing
Ze houd van lekker langzaam.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Cat, heb je 146 kado's gekregen ofzo die op de foto moeten?
Of een gedicht van 14 kantjes die je nog aan het overtypen bent?
*met nagels op tafel trommelt*
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Cat, heb je 146 kado's gekregen ofzo die op de foto moeten?
Of een gedicht van 14 kantjes die je nog aan het overtypen bent?
*met nagels op tafel trommelt*
Em El? Cat was nog bezig, toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El al klaar?![]()
En Greys, wanneer ga jij beginnen?
Die vissies hier happen gewoon op alles.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar, waarom? Je weet toch dat je die opmerking met een korrel zout moet nemen, omdat hij het alleen maar zegt OMDAT we het er zaterdag over hadden?
Of zie ik dat gewoon anders?![]()
IRL hebben jullie toch noooooit ruzie?
Em El ook volgens mijquote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Em El? Cat was nog bezig, toch?
Of heb ik een post gemist?
Ik wacht tot Cat klaar is
En mijn fotocamera moet nog even opladen
Huh?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar, waarom? Je weet toch dat je die opmerking met een korrel zout moet nemen, omdat hij het alleen maar zegt OMDAT we het er zaterdag over hadden?
Een hele kortequote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat![]()
Toch niet met ruzie uit elkaar gegaan he?
Was even koffie aan het zettenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ml moest iig ook nog, of ze bezig was weet ik niet
O okee, ik was al ongerustquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef ElisaB het volgende:
Ja nee oké, dan bedoelen we hetzelfde!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik vond het alleen maar prachtig net dat ie liep te gillen hoor!
Vond het gewoon lekker om hem zeikstraal te noemen.
Da's het lastige aan zaken met familie doen gok ik.....der komen ook andere emooosies bij kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een hele korte
ElisaB: We moeten praten, want dit gaat zo niet goed.
BroerElisaB: Dat moeten we zeker; jij eruit, of ik eruit
ElisaB: Owkee, da's afgesproken dan
Dat was het. Serieus
Ja, mijn hart en ziel lag erin. Zoals overal mijn hart en ziel in ligt. Zo zit ik in elkaar.
We staan op een belangrijk punt en er moeten grote beslissingen genomen worden. En ten aanzien daarvan staan we redelijk lijnrecht tegenover elkaar. Ons doel is hetzelfde, maar we verschillen in visie en kunnen het onmogelijk eens worden over de te volgen strategie. Daar zijn we te verschillend voor. Dus zowel zakelijk als persoonlijk is dit voor mij een goede beslissing. Ik laat wel wat achter en dat hakt er best in. Maar ik heb nog niet hoeven huilen, dus de beslissing is goed. Financieel ga ik er in elk geval op vooruit; of ie nou nog gaat betalen of niet
Tja zakelijke geschillen familiequote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal zeker schelen. Gemiddeld een uurtje of 40 werken is allicht minder slopend dan een uurtje of 70. Ik kan in elk geval weer lekker uitslapenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh, wel fijn dat het op tijd is dan
En voor je gezondheid ook beter misschien?
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
P&S, tnx voor de kaart![]()
Hebben jullie die doos al leeggemaakt? ()
In je IKEAquote:Op woensdag 22 december 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal zeker schelen. Gemiddeld een uurtje of 40 werken is allicht minder slopend dan een uurtje of 70. Ik kan in elk geval weer lekker uitslapen
70u per week?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal zeker schelen. Gemiddeld een uurtje of 40 werken is allicht minder slopend dan een uurtje of 70. Ik kan in elk geval weer lekker uitslapen
* Pagan geeft aai over bolletje.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een hele korte
ElisaB: We moeten praten, want dit gaat zo niet goed.
BroerElisaB: Dat moeten we zeker; jij eruit, of ik eruit
ElisaB: Owkee, da's afgesproken dan
Dat was het. Serieus
Ja, mijn hart en ziel lag erin. Zoals overal mijn hart en ziel in ligt. Zo zit ik in elkaar.
We staan op een belangrijk punt en er moeten grote beslissingen genomen worden. En ten aanzien daarvan staan we redelijk lijnrecht tegenover elkaar. Ons doel is hetzelfde, maar we verschillen in visie en kunnen het onmogelijk eens worden over de te volgen strategie. Daar zijn we te verschillend voor. Dus zowel zakelijk als persoonlijk is dit voor mij een goede beslissing. Ik laat wel wat achter en dat hakt er best in. Maar ik heb nog niet hoeven huilen, dus de beslissing is goed. Financieel ga ik er in elk geval op vooruit; of ie nou nog gaat betalen of niet
Ik moet zo naar verjaardag van mn stiefmoederquote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Em El? Cat was nog bezig, toch?
Of heb ik een post gemist?
Ik wacht tot Cat klaar is
En mijn fotocamera moet nog even opladen
WAAROM wachten we op elkaar?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit iedereen hier nou op Cat te wachten?
Laat dat mensch es opschieten, dan kan de rest ook los
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga bij Elies solliciteren dan denk ik
Zat ook al te denken is weer dichterbij dan ik nu hebquote:Op woensdag 22 december 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga bij Elies solliciteren dan denk ik
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik gelijk alles uitgepakt en een heel verslag gemaakt toen ik thuis kwam, krijgen we dit
HEBBEN JULLIE NIET GEZIEN HOE LANG DAT GEDICHT WAS WAT IK HELEMAAL HEB OVER ZITTEN TIKKEN?
En een medische dienst?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
Heeft Liesje ook nog een chauffeur nodig?
Nee, want dat word ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
Heeft Liesje ook nog een chauffeur nodig?
Mijne was leuk, hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Whaha wat een slome uitpakkers nog, ik had alleen die van GB gemist en die had ik ook goed geraden, mn score is 100 % tot nu toe![]()
Elies, ik vind je keistoer en de gekste
Uitpakken, mens!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik ga uitpakken
Hoewel ik het eigenlijk reuze genant vind dat ik nu tóch iets gekregen heb terwijl ik helemaal niet mee doe![]()
Er is een redelijk algemeen geaccepteerd rekenmodel om de prijs per aandeel vast te stellen (give or take een paar procenten). De basis voor de berekening is iets waar je boekhoudkundig nog wat mee kunt knutselen, maar ik hoef niet het onderste uit de kan. Ik word er weinig beter van, maar hij wel een stuk slechter. Dat zou me buiten de familie niet heel veel uitmaken, maar binnen de familie wil ik niet dat geld een strijdpunt is.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
En dát snap ik dan weer niet. Ook niet dat hij dat accepteert, eerlijk gezegd.
Maar wellicht zal daar nog wel even over gesproken worden.
En het is jullie pakkie an natuurlijk.
Da's toch niet handig als bedrijfsauto, daar pas niets in!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dat word ik.
In mijn Smart
Dat mag jij doen!quote:
HEBBEN JULLIE NIET GEZIEN HOE LANG DAT GEDICHT WAS WAT IK HELEMAAL HEB OVER ZITTEN TIKKEN?
quote:
quote:
Ik heb enkele van je tikfouten maar niet overgenomenquote:
Je hebt het verdiendquote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik ga uitpakken
Hoewel ik het eigenlijk reuze genant vind dat ik nu tóch iets gekregen heb terwijl ik helemaal niet mee doe![]()
Je hebt gelijk ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is een redelijk algemeen geaccepteerd rekenmodel om de prijs per aandeel vast te stellen (give or take een paar procenten). De basis voor de berekening is iets waar je boekhoudkundig nog wat mee kunt knutselen, maar ik hoef niet het onderste uit de kan. Ik word er weinig beter van, maar hij wel een stuk slechter. Dat zou me buiten de familie niet heel veel uitmaken, maar binnen de familie wil ik niet dat geld een strijdpunt is.
Welles!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's toch niet handig als bedrijfsauto, daar pas niets in!
Dat kan ik best aan! En Elies vertrouwt mij ook wel, weddenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is een redelijk algemeen geaccepteerd rekenmodel om de prijs per aandeel vast te stellen (give or take een paar procenten). De basis voor de berekening is iets waar je boekhoudkundig nog wat mee kunt knutselen, maar ik hoef niet het onderste uit de kan. Ik word er weinig beter van, maar hij wel een stuk slechter. Dat zou me buiten de familie niet heel veel uitmaken, maar binnen de familie wil ik niet dat geld een strijdpunt is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb enkele van je tikfouten maar niet overgenomen
En Pagan dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |