Ik wil wel, maar dan moet mijn mammie met mijn auto door de gladheid gaan rijden voor de kerstboodschapsquote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik om 9:46Kom je morgen naar Zwolle?
Jou hadden we echt niet opgeofferd hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe zoals ik: blijf niet slapen. Anders gaan ze zeker aan het offeren!
Ja, Sprinters zijn dus niet winterklaar hoor ik netquote:18:38 Hoofddorp 3 Schiphol Sprinter (NS)
18:43 Schiphol
18:50 Amsterdam Lelylaan
18:57 Amsterdam Sloterdijk
19:04 Zaandam
19:08 Zaandam Kogerveld
19:14 Purmerend Weidevenne
19:16 Purmerend
19:19 Purmerend Overwhere
19:33 Hoorn
19:37 Hoorn Kersenboogerd
Dat is die van 11:14 vanaf Sloterdijk zeker? Hm... dan moet ik dus of hopen dat mijn trein geen vertraging heeft en ik in 2 minuten kan overstappen, of een half uur wachtenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
A'dam CS.
11.09 vertrek naar LL-stad.
Hoe weet ik dat nou? Ik moet denken aan the Wicker Manquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zijn geen satanistische sekte ofzoTenzij je een konijn bent?
Of een eendquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zijn geen satanistische sekte ofzoTenzij je een konijn bent?
Oh jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan moet mijn mammie met mijn auto door de gladheid gaan rijden voor de kerstboodschaps... En dat wil ik niet hebben
... En morgenavond Glazen huis in Ehv
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wees gerust: neequote:
Aan de wattes?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat nou? Ik moet denken aan the Wicker Man
Is maar goed dat maleduck of woestewoerd niet komenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Of een eend, of een wild zwijn
....
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaMaar dat kan toch na Ehv? Kom je vanaf daar?
KanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben ik om, ehm.... heel laat daar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wokjequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan. Ben ik om, ehm.... heel laat daar
![]()
Ligt er aan hoe laat heel laat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
Pinguin is ook vast net eendquote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan de wattes?
[..]
Is maar goed dat maleduck of woestewoerd niet komen![]()
Oooh, had ik best leuk gevonden eigenlijkquote:
je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
Ik moet verdomme om 8.49 weg om bij geen vertraging om 12.00 in dat Kersenstation te zijn...
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, das nog verder weg
Duurt 59 minuten vanaf Hoofddorp
Nee sorryquote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een station met aardbeiensmaak?.
geen idee hoe laat de laatste trein aankomt daaroquote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat heel laat is?![]()
We zullen het nooit meer wetenquote:
Nee maar goed, wat wel?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, Sprinters zijn dus niet winterklaar hoor ik net
Maar Pheno is er ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Pheno is er ook nietKom, we eten Wok zijn cavia wel op, dat is een delicatesse
in peruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Maar ik moet nog veeeeeeel verder dan Purmerendquote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, wat wel?![]()
Je kan iig blij zijn dat gisteren net de bovenleiding vernieuwd is tussen Zaandam en Purmerend. Die zal voorlopig niet meer omlaag komen
quote:Vrijdag 24 december 2010
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
11:08 Hoofddorp 3 Schiphol Sprinter (NS)
11:13 Schiphol
11:20 Amsterdam Lelylaan
11:27 Amsterdam Sloterdijk
11:34 Zaandam
11:38 Zaandam Kogerveld
11:44 Purmerend Weidevenne
11:46 Purmerend
11:49 Purmerend Overwhere
12:03 Hoorn
12:07 Hoorn Kersenboogerd 2
Met de laatste trein kom je niet meer bij mijn huis met de busquote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
geen idee hoe laat de laatste trein aankomt daaro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |