Als je voor iedereen een beker koffie of thee (gratis bij de kiosk af te halen nu) meeneemt de trein in, merk je daar niks van hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is eng voor mij want jullie kennen elkaar allemaal al![]()
Laat ik morgen weten, moet ook nog met Nienke overleggenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil weten welke trein dat is, dan pak ik die in Utrecht wel
Die gaat niet over utrechtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil weten welke trein dat is, dan pak ik die in Utrecht wel
quote:
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is dat een ander treinstation?
Zo vroegquote:Op woensdag 22 december 2010 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
A'dam CS.
11.09 vertrek naar LL-stad.
Kloptquote:
Nee, maar misschien willen jullie mij wel opofferen zo rond de Kerst want jullie kennen mij toch nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja,maar als jij niet komt dan ken je ons nooit![]()
Als je in de trein vanaf amersfoort neemt gaat die rechtstreeks naar Hoorn Kersenboogerd (volgens mij gata de trein zelfs door naar Enkhuizen)quote:Op woensdag 22 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is dat een ander treinstation?
En dat zal zo voor me blijven. Voor mij blijft hij de spammerd met een FOK!leven! Zelfs in het buitenland op vakantie dag en nacht bezig!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is ook eng voor ons, want wij kennen jou niet.
Gewoon met meer ballen tegelijk gooien, dan heb je zo een strike!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ben voor de laatste keer dit jaar bowlen, Bis later Lui![]()
Wow, das nog verder wegquote:
Ik om 9:46quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
Ik moet verdomme om 8.49 weg om bij geen vertraging om 12.00 in dat Kersenstation te zijn...
Veel plezier Trevquote:Op woensdag 22 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ben voor de laatste keer dit jaar bowlen, Bis later Lui![]()
Hoe moet ik dat dragenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je voor iedereen een beker koffie of thee (gratis bij de kiosk af te halen nu) meeneemt de trein in, merk je daar niks van hoor.
We zijn geen satanistische sekte ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar misschien willen jullie mij wel opofferen zo rond de Kerst want jullie kennen mij toch niet
Doe zoals ik: blijf niet slapen. Anders gaan ze zeker aan het offeren!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar misschien willen jullie mij wel opofferen zo rond de Kerst want jullie kennen mij toch niet
Waar woon jij danquote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
Ik moet verdomme om 8.49 weg om bij geen vertraging om 12.00 in dat Kersenstation te zijn...
Ja, ik zag het, is dan 4 minuutjes verderquote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je in de trein vanaf amersfoort neemt gaat die rechtstreeks naar Hoorn Kersenboogerd (volgens mij gata de trein zelfs door naar Enkhuizen)
Kom jij ookquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe zoals ik: blijf niet slapen. Anders gaan ze zeker aan het offeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |