Meer dan een uur en ik word al boosquote:
Ze bestaan nog. Tong80-achtige mensen!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meer dan een uur en ik word al boos
Ik ga zo de formulieren over gisteren maar eens invullenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort toch maar eens tellen wat ik aan GTBV kan gaan claimen... wordt vast een leuk bedrag met al die halve en hele uren van de afgelopen week.
Zullen we met zijn allen op een station verzamelen? Volgens mij komt iedereen uiteindelijk in ongeveer dezelfde trein uit namelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Note to self: Vrijdag de eerste trein na 9 uur pakken
![]()
Dat is hier zo ongeveer mijn reistijd zonder vertragingquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik daarvan uit zou gaan zou ik niet op de trein stappenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, wat is chaos? Het rijdt, en als je er van uit gaat dat je 3 uur later aankomt dan gepland, kan het alleen maar meevallen.
ja maar jij hebt dan ook een kort lontje, jij alcoholistische moordenaarquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
He jammerquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijswinnaars op de site gezet, op het forum en doorgegeven. Nu nog een nieuwe voorbereiden. Omdat het kan.
Ik zou er ook in gaan zitten, is over het algemeen warmer. Tenzij je een SLT treft of een andere kapotte trein.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik daarvan uit zou gaan zou ik niet op de trein stappen![]()
Ja, wij stappen in Amersfoort op de trein naar A'dam rechtstreeks naar Hoorn, dus die trein hebben jullie dan ookquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen op een station verzamelen? Volgens mij komt iedereen uiteindelijk in ongeveer dezelfde trein uit namelijk.
Hier ook denk ik. Is het Hoorn of die andere in Hoornquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is hier zo ongeveer mijn reistijd zonder vertraging
Cijfersquote:
Wat is jammer?quote:
Is goedquote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wij stappen in Amersfoort op de trein naar A'dam rechtstreeks naar Hoorn, dus die trein hebben jullie dan ookDus ik sms wel waar we zitten ja?
A'dam CS.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik daarvan uit zou gaan zou ik niet op de trein stappen![]()
Het is eng voor mij want jullie kennen elkaar allemaal alquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen op een station verzamelen? Volgens mij komt iedereen uiteindelijk in ongeveer dezelfde trein uit namelijk.
Ja, preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja maar jij hebt dan ook een kort lontje, jij alcoholistische moordenaar
Ik wil weten welke trein dat is, dan pak ik die in Utrecht welquote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wij stappen in Amersfoort op de trein naar A'dam rechtstreeks naar Hoorn, dus die trein hebben jullie dan ookDus ik sms wel waar we zitten ja?
Ja,maar als jij niet komt dan ken je ons nooitquote:Op woensdag 22 december 2010 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is eng voor mij want jullie kennen elkaar allemaal al![]()
Ik wacht de leveringen wel afquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijswinnaars op de site gezet, op het forum en doorgegeven. Nu nog een nieuwe voorbereiden. Omdat het kan.
Hoorn Kersenboogerdquote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook denk ik. Is het Hoorn of die andere in Hoorn
Het is ook eng voor ons, want wij kennen jou nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is eng voor mij want jullie kennen elkaar allemaal al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |