Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Vervelend dat je hoofdpijn hebt, al langer last van?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet echt, kon uitslapen vanochtendMaar ben gewoon moe en heb wat hoofdpijn
De afgelopen week toevallig, maar dat is vast niets vergeleken met de pijnen die jij hebt gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 18:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vervelend dat je hoofdpijn hebt, al langer last van?
Als je het zo bekijkt idd....vroeger baalde ik soms dat ik autistisch was maar nu ik Cluster heb is niets erger dan dat, je gaat je dan echt afvragen waarom mensen zich om sommige onbenulligheden zich druk kunnen maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De afgelopen week toevallig, maar dat is vast niets vergeleken met de pijnen die jij hebt gehadDus eigenlijk heb ik niets te klagen
![]()
Vertel?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:43 schreef Trevland het volgende:
Bij mij op het werk gaat het ook lekker
Ej Stu!quote:
Ik 2 weken geleden moeite moeten doen om vrijdag vrij te krijgen en nu heeft bijna iedereen vrijdag vrijquote:
Nou, nu is het natuurlijk wel zo dat wat voor mij een futiliteit is dat kan voor een ander een ramp zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt idd....vroeger baalde ik soms dat ik autistisch was maar nu ik Cluster heb is niets erger dan dat, je gaat je dan echt afvragen waarom mensen zich om sommige onbenulligheden zich druk kunnen maken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik 2 weken geleden moeite moeten doen om vrijdag vrij te krijgen en nu heeft bijna iedereen vrijdag vrij
Hey Marijkequote:Op woensdag 22 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vond trevEn wb Stu darling
[..]
Nou, nu is het natuurlijk wel zo dat wat voor mij een futiliteit is dat kan voor een ander een ramp zijnMaar dat perspectief ken ik wel
Net als dat mensen klagen dat ze oud worden, dan denk ik wees blij dat je tenminste oud word
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar je bent nog wel vrij toch?
Van Rapunzel?quote:
Zeg me dat ik heb gewonnen VRIENDquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
alleen de winkeldames niet en 3 polen
ik wou toen ook de 31ste vrij krijgen en dat kon niet maar ik denk hoe het er nu uit ziet dat ik dan wel vrij ben
Voor mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg me dat ik heb gewonnen VRIEND
Ik weet niet eens wat we kunnen winnen maar jij mag het hebbenquote:
Dat is nog niet zeker maar het is rustig bij omdat we weinig prei hebben, dus ik stuur mijn baas er gewoon op aan dat we de 31ste vrij zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En lekker van oudjaarsdag
Dat ligt aan je echte naamquote:Op woensdag 22 december 2010 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg me dat ik heb gewonnen VRIEND
Als je niet hebt meegedaan kun je ook niet winnen he mopje?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat we kunnen winnen maar jij mag het hebben
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker maar het is rustig bij omdat we weinig prei hebben, dus ik stuur mijn baas er gewoon op aan dat we de 31ste vrij zijn
Ik heb niet meegedaan. Kunnen we niet wat regelenquote:
Ik kan nu toch nog meedoen en Pheno kan toch frauderenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je niet hebt meegedaan kun je ook niet winnen he mopje?
Dat vind ik ook en ik denk mijn collega's ookquote:Op woensdag 22 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je niet hebt meegedaan kun je ook niet winnen he mopje?
[..]
PreciesMoet lukken
Nee, dat mag niet hequote:Op woensdag 22 december 2010 18:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan nu toch nog meedoen en Pheno kan toch frauderen![]()
Ik PM je wel even over bedragenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben omkoopbaar. Oh nee, dit is voor de schermen
Ik ben niet omkoopbaar
We zorgen wel dat niemand er achter komt. Maak jij je maar geen zorgenquote:
mijn wereldbeeldquote:Op woensdag 22 december 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben omkoopbaar. Oh nee, dit is voor de schermen
Ik ben niet omkoopbaar
Doe niet zo naiefquote:Op woensdag 22 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mijn wereldbeeldJij bent niet omkoopbaar toch?
NUUT!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe niet zo naief
Iedereen is om te kopen
quote:1 7794 iBenny
2 7236 Stuart
3 6420 Samzz
4 5919 Chocolate-chick
5 5412 Dagoduck
6 5257 suikertaartje
7 4990 Huppelmuts
8 4501 Marijkezwolle
9 4468 naatje_1
10 4314 goldfinger1963
Als ik een briefje van 5 euro op tafel leg gaan opeens deuren open die anders gesloten blijvenquote:
Waar haal je die vandaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:57 schreef Stuart het volgende:
Zo, even een tussenstandje van 1 december t/m een uur geleden ofzo
[..]
Veel plezier en tot morgenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga er weer van tussen, koffie zetten en dan Goldeneye spelen met hier en daar wat subtiele cheats![]()
![]()
Tot morgen![]()
Have Funquote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga er weer van tussen, koffie zetten en dan Goldeneye spelen met hier en daar wat subtiele cheats![]()
![]()
Tot morgen![]()
Ik zie het, ik kom ook nog aardig hoogquote:Op woensdag 22 december 2010 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even zelf invullen dan
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Vertel het onsquote:Op woensdag 22 december 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Have Fun
Bis Morgen
[..]
Ik zie het, ik kom ook nog aardig hoog
Sta daar 23ste, ik wil van dit jaar eigenlijk de cijfers niet weten, hoewel ik wel een eind gezakt ben kwa plaatsenquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 22 december 2010 19:04 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet of ik wel naar de meet durf te komen hoor
Morgen is pas de vleesboer erquote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens een schnitzeltje bakken, met weer zoeen verrukkelijk roomsausje als eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |