Ja, dat werkte bij jou ook heel goed he?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet je niet eens, dramaqueen. Als je nu probeert een beurt te krijgen door heldhaftigheid: gewoon naar de dozen graaien bij de vrouwen, dat werkt beter!
Of totoro intens laten kijken:quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet je niet eens, dramaqueen. Als je nu probeert een beurt te krijgen door heldhaftigheid: gewoon naar de dozen graaien bij de vrouwen, dat werkt beter!
Stil nouquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent niet raar, jij bent tof
![]()
Spontaan plannen jullie meets wanneer ik niet kan. Dat is toeval, toch. Toch? TOCH?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat werkte bij jou ook heel goed he?
Geen blaffers in mijn huisquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
Ik trek gewoon preventief mijn blaffer bij verdacht gedrag
Dan kom je inderdaad zo van je volle zak af jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
heet je papegaai zo?quote:
Totoroquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of totoro intens laten kijken:
[ afbeelding ]
Ik zei niets hoor vreemde meneerquote:
Woef woef!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
Ik trek gewoon preventief mijn blaffer bij verdacht gedrag
Ja nou ik had ook veel liever dat je er wel wasquote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spontaan plannen jullie meets wanneer ik niet kan. Dat is toeval, toch. Toch? TOCH?
Hij heeft zuignappersquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of totoro intens laten kijken:
[ afbeelding ]
Hij zuigt en plakt als de beste!quote:
Dat is meer wat voor mannen he?quote:
Hij is ook een windowlicker!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is meer wat voor mannen he?
Nee man ben je gek ik moet gewoon werkenquote:
Klinkt alsnog niet aanlokkelijkquote:
Jammerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man ben je gek ik moet gewoon werken
Dan zeg je dat toch afquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man ben je gek ik moet gewoon werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |