Hier jatten die bontkragen zelfs nog een Nokia 5110quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat dat in GB roofgoed is wil dat niet zeggen dat dat hier ook zo is
GB is zo'n achtergesteld land
Hoi!quote:
jaja.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn HiPhone
En als er 2 meter sneeuw ligt mijn Hunter Wellies![]()
Maar wellies staat niet sjiek dus dan stuurt Jeremy Clarkson me weg als ik bij LL aanbel
Okay, van alles door elkaar dus. Nou, we gaan ons best doenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur
Dan ga ik weer, dan ga ik de schuur ff leeg maken
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Stu stel je niet zo aan. Al die lui zijn bij ELKAAR nog niet zo raar als ik, en mij heb je ook overleefd, dus dit moet ook kunnen. Okee, dat was in je jonge jaren
Ik heb er hier toch nog tweequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, van alles door elkaar dus. Nou, we gaan ons best doen
Ja, wat zei ik je!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier jatten die bontkragen zelfs nog een Nokia 5110
Jou zullen ze niet overvallen want jij bent 2 meter 10 en sterk maar ik ben maar miniquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Stu stel je niet zo aan. Al die lui zijn bij ELKAAR nog niet zo raar als ik, en mij heb je ook overleefd, dus dit moet ook kunnen. Okee, dat was in je jonge jaren
Kom je ook eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En wat nou als ik die allebei wil doodvermoorden huh?quote:
ik hoop dat ik het juiste nummer heb gekochtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zoek een rijke man die een Lada voor me koopt, ben jij het winnende lot?
Ik neem ze toch niet meequote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat nou als ik die allebei wil doodvermoorden huh?![]()
quote:Dear Math Teacher,
Please stop stapling Burger King job applications to my tests.
Sincerely, Struggling Student.
Ik zit nu in NL Einsteinquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wat zei ik je!Jullie moeten ontwikkelingshulp aanvragen man
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat ik het juiste nummer heb gekocht
Ah, dan kun je weer veilig rondlopen.quote:
Ik heb een dealtje gesloten met je vrouwquote:
Was dat maar waar. Ik moet langs heel gevaarlijke stations onderweg naar Hoorn dadiedaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kun je weer veilig rondlopen.
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kun je weer veilig rondlopen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Stuart het volgende:
Ik schaf wel even een blaffer aan voor onderweg
Oh, neem je een hondje mee?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Stuart het volgende:
Dat weet je niet eens, dramaqueen. Als je nu probeert een beurt te krijgen door heldhaftigheid: gewoon naar de dozen graaien bij de vrouwen, dat werkt beter!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Ik moet langs heel gevaarlijke stations onderweg naar Hoorn dadieda
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |