Ga je ze nou allemaal posten hier?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Zolcon het volgende:
http://www.angryalien.com/0604/titanicbunnies.html
2quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga je ze nou allemaal posten hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
2
En hou eens op! alles wat ik doe vind je kut enzo. je voert echt een hetze tegen me!
Timmerman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij hebben over 3 minuten sneeuw hier
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
2
En hou eens op! alles wat ik doe vind je kut enzo. je voert echt een hetze tegen me!
Timmerman!We need an exorcism!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2010 21:24:45 (ninja edit) ]
Dat heb ik altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Zolcon het volgende:
ik krijg geen sneeuw. heb wel bier trouwens
Machtsgericht, bestuurderspartij, niet te rijmen met de individuele benadering waar de CU vroeger een speerpunt van maakte.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Tem het volgende:
Iemand enigszins nagedacht vandaag over de vervreemding tussen ChristenUnie en hun achterban?
Werken. Overheid betaalt toch? Zij kunnen immers het geld drukkenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb respect voor een timmerman.
Ook voor Zolcon overigens, wat voor eerzaam beroep doe jij?
Doe het veilig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Door mijn muziek keuze??quote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb respect voor een timmerman.
Ook voor Zolcon overigens, wat voor eerzaam beroep doe jij?
A little more specific?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Werken. Overheid betaald toch? Zij kunnen immers het geld drukken
Geen flauw idee wat je luistert.quote:
Ben student johquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
A little more specific?
[..]
Geen flauw idee wat je luistert.
Ligt aan hoe het topic er verder uitziet en looptquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef Zolcon het volgende:
Dus du_ke als ik een topic dicht wil dan maak ik er een PVV-bash van en dan gaat ie dicht? Handig om te weten
Ah, ik ook. Geen bijbaan?quote:
Hitler deed dat ook al, de PVV bashen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef Zolcon het volgende:
Dus du_ke als ik een topic dicht wil dan maak ik er een PVV-bash van en dan gaat ie dicht? Handig om te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |