Wat? Dit moet wel het meest domme zijn wat je ooit hebt gepost. En dát wil wat zeggen!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
Alleen Brabanders drinken Grolsch.
Mwoah, vind eerlijk gezegd dat ik wel dommere zaken heb gepost.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat? Dit moet wel het meest domme zijn wat je ooit hebt gepost. En dát wil wat zeggen!
je wereld zonder geld bijv?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, vind eerlijk gezegd dat ik wel dommere zaken heb gepost.
Amstel is echt niksquote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
Amstel doet het voor mij.
Maar welrusten
Dat vind ik eerlijk gezegd niet eens uitzonderlijk dom. Het is goed om eens buiten de gebaande paden te treden.quote:
Ja, laten we het als wereld gewoon een weekje proberen, als proef.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd niet eens uitzonderlijk dom. Het is goed om eens buiten de gebaande paden te treden.
Jever is best aardig inderdaad, en karakteristiek voor de regio waarin het wordt gebrouwen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:
Trouwens het meest lekkere bier:
[ afbeelding ]
Jij bent een bier-nationalist.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Amstel is echt niks. Heb meestal Gulpener in huis en soms alfa, grolsch of HJ
Nou, aangezien Grolsch uit het oosten komt, je zelfs een aardig voetballend clubje uit Twente hebt die in een stadion speelt genaamd de Grolsch Veste was het geen hele overdachte opmerking. Hier drinkt men over het algemeen Dommelsch, Bavaria en af en toe ook Heineken of Amstel.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, vind eerlijk gezegd dat ik wel dommere zaken heb gepost.
Oh van Duits bier kan ik ook zeer goed genieten. Maar dat is logistiek allemaal wat minder eenvoudigquote:
Ik alleen als er op feestjes niets anders is of als ik een kroeg beland waar ik er niet onderuit kan.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Morendo het volgende:
Heineken is behoorlijk vies, ik drink het eigenlijk alleen in het buitenland om de hippe, Hollandse vogel uit te hangen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, laten we het als wereld gewoon een weekje proberen, als proef.
Jever is trouwens een echte aanrader: een soort Grolsch, maar dan iets kruidiger.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik alleen als er op feestjes niets anders is of als ik een kroeg beland waar ik er niet onderuit kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En denk er aan handjes boven de lakens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |