mijnwerker foto's ook:quote:Op woensdag 22 december 2010 18:21 schreef Zolcon het volgende:
Oude portretfotos hebben altijd wel iets vind ik
[ afbeelding ]
Negerthemaavond bij de toneelvereniging?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:39 schreef betyar het volgende:
[..]
mijnwerker foto's ook:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Negerthemaavond bij de toneelvereniging?
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:39 schreef TomLievense het volgende:
Timmermans.slimme man, maar uitstraling ik dacht het niet
Plasterknutty professor, gaat niet scoren
Wouter Bosbeen there done that
Leuk, maar dat deed hij náást zijn advocaten loopbaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef Zolcon het volgende:
Hij studeerde in 1983 cum laude af in de rechten aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Zijn politieke carrière startte hij als assistent van de Amsterdamse wethouder Jan Schaefer. Van 1990 tot 1998 was Van der Laan namens de PvdA lid van de Amsterdamse gemeenteraad, waarin hij vanaf oktober 1993 fractievoorzitter was. In 1994 was hij lijsttrekker bij de Amsterdamse gemeenteraadsverkiezingen. In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 1998 leidde hij een vernieuwingsslag binnen zijn partij, waarbij een groot deel van de fractie vernieuwd werd.
Natuurlijk niet. Als je alleen maar een lofzang maakt over de positieve kanten van de Islam ben je niet volledig. Net als een uitzending over alle deugden van het Christelijk geloof, avondvullend door de EO niet volledig zal zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verwachtingen en het beeld dat je zelf hebt.
Als je het beeld hebt dat de Islam alleen maar slecht is dan zul je het inderdaad zien als propaganda.
Het wordt overigens georganiseerd door de AVRO
Daar heb je gelijk in. Maar hij is dus wel altijd verbonden geweest met de politiek. Hij is maar 10 jaar echt los van de politiek bezig geweest met zijn eigen kantoorquote:Op woensdag 22 december 2010 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk, maar dat deed hij náást zijn advocaten loopbaan.
Haar gezicht klopt niet helemaal, en de crux zit hem in het voorhoofd denk ik.quote:
Ben jij niet te porren voor een duo-lijsttrekkerschap samen met Remlof?quote:
De insteek zal natuurlijk positief zijn. De islamitische cultuur is ook een hele rijke cultuur waar wij heel veel aan te danken hebben gehad. Stenigen van vrouwen zal niet aan de orde komen omdat dat soort idiote praktijken in Nederland niet plaatsvinden.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als je alleen maar een lofzang maakt over de positieve kanten van de Islam ben je niet volledig. Net als een uitzending over alle deugden van het Christelijk geloof, avondvullend door de EO niet volledig zal zijn.
Nou en, mijn punt was dat hij zijn hele professionele leven in de private sector heeft gewerkt, in tegenstelling tot veel van zijn sociaaldemocratische collegae.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar hij is dus wel altijd verbonden geweest met de politiek. Hij is maar 10 jaar echt los van de politiek bezig geweest met zijn eigen kantoor
Ja vanachter mijn computer. Ben per slot van rekening ook maar een forum-user hierquote:Op woensdag 22 december 2010 18:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ben jij niet te porren voor een duo-lijsttrekkerschap samen met Remlof?
Zo zwartwit moet je ook niet denken. Ik voorspel eerder veel buurtbarbecues en weinig wijken waar je raar wordt aangekeken zonder hoofddoek.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
De insteek zal natuurlijk positief zijn. De islamitische cultuur is ook een hele rijke cultuur waar wij heel veel aan te danken hebben gehad. Stenigen van vrouwen zal niet aan de orde komen omdat dat soort idiote praktijken in Nederland niet plaatsvinden.
waarom ?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:43 schreef Monolith het volgende:
Ik vind v/d Laan een waardeloze burgemeester. Ben alleen even vergeten waarom.
Omdat het een meeloper blijkt. Zo'n typische 'als ik wat stoers en keihard-aanpakkerigs hoor, en het volk wil dat, dan wil ik dat ook!'-PvdA-er. Wat me van hem tegenvalt.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:43 schreef Monolith het volgende:
Ik vind v/d Laan een waardeloze burgemeester. Ben alleen even vergeten waarom.
Er staat me nog vaag bij dat hij de ene na de andere nodeloos betuttelende maatregel heeft ingevoerd.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
waarom ?
1 amsterdammer
2 pvda'er
3 links
wie van de 4
Ja zoiets was het inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat het een meeloper blijkt. Zo'n typische 'als ik wat stoers en keihard-aanpakkerigs hoor, en het volk wil dat, dan wil ik dat ook!'-PvdA-er. Wat me van hem tegenvalt.
Misschien had je ook vorige week de PO moeten kijken doen het overduidelijk ging over kinderen die op hun 13/14 trouwden met hun neven en/of ooms en er zwanger van raakten. Niet in Nederland, maar wel in Syrië.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zo zwartwit moet je ook niet denken. Ik voorspel eerder veel buurtbarbecues en weinig wijken waar je raar wordt aangekeken zonder hoofddoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |