Ik heb in m'n spel ook 360 controller support ingebouwd. Ik merkte dat bij elke controller de sticks altijd een beetje een kant op staan. Zeker als de controller iets ouder is. Daar moet je rekening mee houden als je niet wil dat spelers ook iets doen als ze de sticks niet aanraken.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Parvus het volgende:
Dat ie heel langzaam naar links gaat had ik bij MW2 ook al wel eens.. Heeft volgens mij niks met de controller te maken, gewoon iets vaags
het is toch ook gewoon dat je veel te hard op die LS moet rammen om je scope steady te houden, daardoor gaat je pupke ook bewegenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb in m'n spel ook 360 controller support ingebouwd. Ik merkte dat bij elke controller de sticks altijd een beetje een kant op staan. Zeker als de controller iets ouder is. Daar moet je rekening mee houden als je niet wil dat spelers ook iets doen als ze de sticks niet aanraken.
Ik denk dat ze dat bij treyarch en IW niet helemaal goed hebben op gelet.
hmm ja, dan zal je stickie wel gewoon verneukt zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Met een acog of een wapen zonder scope hoeft dat niet eens. Toch heb ik er ook last van.
Als ik er nou eens zo'n dildo op plakquote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hmm ja, dan zal je stickie wel gewoon verneukt zijn
misschien heeft tliciouz er nog wel een over?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik er nou eens zo'n dildo op plak
nouja als je zo kijkt dan zit ik met de famas ondertussen wel bijna rond de 2.0 denk ik, want ik ga wel als een beest elk potje met de famasquote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Wel jammer dat de kills die je maakt met killstreaks terwijl je een wapen gebruikt niet meetellen. Zo krijg je niet te zien wat je echte kd is tijdens het gebruik van die wapens.
Met die sniper haal ik meestal wel boven 3, maar er staat nu iets van 2 bij in de stats.
Bobbanzquote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef BobbanzPS het volgende:
Bijna: Lightweight Pro - Marathon Pro - Sleight Of Hand Pro - Ghost Pro -.
Pas pres 1 lvl 25, dus gaat wel lekker ;p
ECHT?!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef BobbanzPS het volgende:
Bijna: Lightweight Pro - Marathon Pro - Sleight Of Hand Pro - Ghost Pro -.
Pas pres 1 lvl 25, dus gaat wel lekker ;p
ZOMG JE BENT ECHT GEWELDIG MAN!!1!11quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef BobbanzPS het volgende:
Sleight Of Hand Pro = Check
Hardened Pro = Check
-En dat in 4 minuten tijd ;p -
Zozoquote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef BobbanzPS het volgende:
Sleight Of Hand Pro = Check
Hardened Pro = Check
-En dat in 4 minuten tijd ;p -
Dat zou pas geweldig zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
BobbanzPS ik zou bijna een PS3 kopen om samen met jou iedere server helemaal kapot te spelen
Zou het; callofduty.com kunnen zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de website waar je je gerenderde clip kan bekijken?
Ik heb een klein filmpje gemaakt waar ik een cobra neerschoot met een mortar
Hmm zie net dat je daar een account aan moet maken en die vervolgens aan je PSN moet koppelen, en die weer aan je youtube...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:08 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Zou het; callofduty.com kunnen zijn?![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En die hoef je niet te linken aan je youtube...
Daar vroeg je niet om, en COD heeft ze eigen youtube account en daar staat die ook tussen ;pquote:Op donderdag 23 december 2010 17:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe krijg je het dan op youtube ?
Hoe zoek / zie ik mijn filmpje dan ?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:15 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Daar vroeg je niet om, en COD heeft ze eigen youtube account en daar staat die ook tussen ;p
Op het Cod Youtube accountquote:Op donderdag 23 december 2010 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zoek / zie ik mijn filmpje dan ?
Ik heb die gerenderd toen ik nog geen cod:bo website account had...
Heldquote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef BobbanzPS het volgende:
SSB, hier het Call Of Duty Black Ops Channel van de Playstation 3 http://www.youtube.com/user/CODblackopsPS
De nieuwste gerenderde staan bovenaan, je kan hier jouwn filmpje tussen vinden.
Succes
nou weten we het wel weerquote:
Als jij stopt met je verhalen over hoeveel je wel niet zuipt, stop ik hiermee, lijkt me een mooie dealquote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nou weten we het wel weer
Dus Michhas, je gebruikte me voor je dealquote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als jij stopt met je verhalen over hoeveel je wel niet zuipt, stop ik hiermee, lijkt me een mooie deal
Ja kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 17:36 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dus Michhas, je gebruikte me voor je deal
Dude, te verquote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Eindelijk ;p, iemand die me misbruikt
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dude, niet doordenken. Im talking about the internet ;p
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Eindelijk ;p, Michhas die me aandacht geeft![]()
0 topics geleden, MW2 SCquote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, en michhas, wanneer was dat voor het laatst, 4 topics geleden?
heul nietquote:
Ik haat dat quickscopen. Verder wel mooie kills hoor, maar dat dit weer kan... Bah!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Clipje (Private Match met wat mensen):
Vind het ook gaarquote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik haat dat quickscopen. Verder wel mooie kills hoor, maar dat dit weer kan... Bah!
care packagesquote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef Berend. het volgende:
Hoe krijg je nou zo'n grootte machine gun? Volgens mij death gun ofzo?
Wat je ook hebt in Team Fortress 2 en Just cause 2
[ afbeelding ]
Zelfde met grimreaperquote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Death Machine, en ik heb hem liever niet dan wel, krijg het altijd voor elkaar om direct geschoten te worden als ik zoiets in mijn handen heb
Ding helemaal flippen op het eind hehequote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Clipje (Private Match met wat mensen):
??? Dat is altijd als je in de lucht zit als het potje afgelopen is.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ding helemaal flippen op het eind hehe
Nee ik kreeg een message van Kutkaboutert via live en dat ga ik niet zo typen dus poste ik het even op FOK!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Refereer je naar mij als kutkaboutert? Ik weet allang hoe ik moet filmen en uploaden heur, kheb alleen nog nooit die dolly cams gebruikt.
No shit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die rolling thunder killt helemaal niets ???
dit is zo terecht hequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was na die chopper meteen een andere game gaan zoeken
ah oke, ja ik had puntje 4 overgeslagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kutkaboutert heb je het zo gedaan:
1. Film aanzetten in theater
2. stukje opnemen wat je wil renderen
3. uploade naar je fileshare
4, filmpje selecteren uit je fileshare
5, en dan op render klikken staat onder community
Spelvouten daar gelaten wat ik ben dronkah
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zelfde gebeurd ook altijd met mijn hondenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef Parvus het volgende:
Nah ik ben het eens met Thunder (held overigens). Je killstreaks tellen niet mee voor de volgende dus je doet je fucking best om 10 of 11 kills te halen met alleen je pipa, om vervolgens na 3 seconden kapotgeschoten te zijn
Doggies zijn zelden echt effectief. Napalm, Mortar strike en Blackbird zijn de killstreaks die ik nu rockquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:13 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Zelfde gebeurd ook altijd met mijn honden![]()
11 gasten neerschieten. (als ik ze heb, schreeuw ik weer de oren van me vrienden doof) En dan killen ze niksof maar 1 of 2.
Voor een killstreak die hoog in de lijst staat, vind ik het maar schaars
Heb nu ook geen honden meer, maar toen ik ze nog gebruikte, was dat best wel frustrerend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doggies zijn zelden echt effectief. Napalm, Mortar strike en Blackbird zijn de killstreaks die ik nu rock
Blackbird >>>>>>>>>>>>>>>> Rolling thunderquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Heb nu ook geen honden meer, maar toen ik ze nog gebruikte, was dat best wel frustrerend.
Spy-plane, Attack Helicopter en Rolling thunder die gebruik ik nu.
Altijd multikills met Rolling thunder
Prachtige kwaliteit filmpje btw!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind blackbird daarvoor te hoog staan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blackbird >>>>>>>>>>>>>>>> Rolling thunder
Ja dat doet ie ook wel nice! Z'n commentaries zijn ook altijd wel tof. Hoewel hij te laatste tijd echt aan het bitchen is over het gezeik in Black Ops (zoals ook dat filmpjequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Prachtige kwaliteit filmpje btw!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat doet ie ook wel nice! Z'n commentaries zijn ook altijd wel tof. Hoewel hij te laatste tijd echt aan het bitchen is over het gezeik in Black Ops (zoals ook dat filmpje) en hij alweer wat MW2 filmpjes gepost heeft hehe.
Wat is er nou weer noob aan Galil?? Niet dat ik er mee speel maar ben toch benieuwdquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Kutn00bs met hun Galil en Chopper Gunner in hun Care Package dankzij Hardline Pro
Hoge damage, nauwelijks recoil. Zelfs op zeer grote afstanden beter dan welke sniper dan ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer noob aan Galil?? Niet dat ik er mee speel maar ben toch benieuwd
Waarom altijd klagen over de betere wapens in gamequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoge damage, nauwelijks recoil. Zelfs op zeer grote afstanden beter dan welke sniper dan ook.
och. Zou kunnen. Maar met mijn aku met slight of hand pro ben ik zo veel sneller met richten dat ze al dood zijn voordat ze schieten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoge damage, nauwelijks recoil. Zelfs op zeer grote afstanden beter dan welke sniper dan ook.
Echt he als ik merk dat ik vaak op range wordt gekilled door een galil pak je toch lekker je G11 en one burst je ze.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Expres een bepaald wapen gebruiken omdat je weet dat hij minderwaardig is dan een andere
ja eerst vond ik dat onzin en dacht ik dat het een bug was, maar het hoort gewoon want die rolling thunder die laat 15 BUNKER BUSTERS vallen dus me dunkt dat die ook door huizen heen gaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik vind blackbird daarvoor te hoog staan.
Als ik lekker aan het killen ben. En al 8 kills heb, heb ik echt geen blackbird nodig.
Wil dan gewoon een killstreak hebben, dat nog meer kills oplevert.
Voor je team is het over het algemeen beter. Maar ik doe altijd Domination, als er weer een paar ventjes onze vlag aan het overnemen is. Gooi je em daarop. Das sneller dan een blackbird en dan er zelf op aflopen.![]()
En anders gooi je em op B, daar zitten altijd ventjes. Ook al zitten ze binnen, ze gaan dood door een Rolling thunder
g11, wat is dat voor een ontwerp dan manquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt he als ik merk dat ik vaak op range wordt gekilled door een galil pak je toch lekker je G11 en one burst je ze.
Het lijkt het echt op een nietjes machine, vooral door die magsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
g11, wat is dat voor een ontwerp dan manhet lijkt net een soort fucking leonardo da vinci ontwerp
Je lijkt wel een vrouw die geven ook meer om het uiterlijk van iets ipv de functionaliteitquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
g11, wat is dat voor een ontwerp dan manhet lijkt net een soort fucking leonardo da vinci ontwerp
triple burst is kutquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw die geven ook meer om het uiterlijk van iets ipv de functionaliteit
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw die geven ook meer om het uiterlijk van iets ipv de functionaliteit
Van mijn part heb ik een neger lul vast die liters sperma spuit zolang het maar mensen neer maait in game danquote:
een puddingbuksquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part heb ik een neger lul vast die liters sperma spuit zolang het maar mensen neer maait in game dan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
knap dat de top 3 uit 5 personen bestaatquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
Ik had het wapen echt nog nooit gebruikt. dus ging ik net even proberen met silencer er op. moet zeggen erg goed wapen
38-8 in een kut noob team. dus ik was tevreden
Soms wel irri als je in zo`n team zit met te slechte spelen.
de top 3 van ons team was na ee ntijdje:
ik: 23-3
2. 12-2
3. 2-8
4. 7-8
5. 4-8
de nummer 3 had gewoon maar 2 kills
Huh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
Ik had het wapen echt nog nooit gebruikt. dus ging ik net even proberen met silencer er op. moet zeggen erg goed wapen
38-8 in een kut noob team. dus ik was tevreden
Soms wel irri als je in zo`n team zit met te slechte spelen.
de top 3 van ons team was na ee ntijdje:
ik: 23-3
2. 12-2
3. 2-8
4. 7-8
5. 4-8
de nummer 3 had gewoon maar 2 kills
Ja dacht maka er toch maar top 5 van maar vergat aantepassen maarja boeiend:Pquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
knap dat de top 3 uit 5 personen bestaat
de famas is trouwens even goed op long range als de galil en veel beter op close range dus die kan je beter gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |