Blackbird >>>>>>>>>>>>>>>> Rolling thunderquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Heb nu ook geen honden meer, maar toen ik ze nog gebruikte, was dat best wel frustrerend.
Spy-plane, Attack Helicopter en Rolling thunder die gebruik ik nu.
Altijd multikills met Rolling thunder
Prachtige kwaliteit filmpje btw!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was na die chopper meteen een andere game gaan zoeken
Ik vind blackbird daarvoor te hoog staan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blackbird >>>>>>>>>>>>>>>> Rolling thunder
Ja dat doet ie ook wel nice! Z'n commentaries zijn ook altijd wel tof. Hoewel hij te laatste tijd echt aan het bitchen is over het gezeik in Black Ops (zoals ook dat filmpjequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Prachtige kwaliteit filmpje btw!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat doet ie ook wel nice! Z'n commentaries zijn ook altijd wel tof. Hoewel hij te laatste tijd echt aan het bitchen is over het gezeik in Black Ops (zoals ook dat filmpje) en hij alweer wat MW2 filmpjes gepost heeft hehe.
Wat is er nou weer noob aan Galil?? Niet dat ik er mee speel maar ben toch benieuwdquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Kutn00bs met hun Galil en Chopper Gunner in hun Care Package dankzij Hardline Pro
Hoge damage, nauwelijks recoil. Zelfs op zeer grote afstanden beter dan welke sniper dan ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer noob aan Galil?? Niet dat ik er mee speel maar ben toch benieuwd
Waarom altijd klagen over de betere wapens in gamequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoge damage, nauwelijks recoil. Zelfs op zeer grote afstanden beter dan welke sniper dan ook.
och. Zou kunnen. Maar met mijn aku met slight of hand pro ben ik zo veel sneller met richten dat ze al dood zijn voordat ze schieten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoge damage, nauwelijks recoil. Zelfs op zeer grote afstanden beter dan welke sniper dan ook.
Echt he als ik merk dat ik vaak op range wordt gekilled door een galil pak je toch lekker je G11 en one burst je ze.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Expres een bepaald wapen gebruiken omdat je weet dat hij minderwaardig is dan een andere
ja eerst vond ik dat onzin en dacht ik dat het een bug was, maar het hoort gewoon want die rolling thunder die laat 15 BUNKER BUSTERS vallen dus me dunkt dat die ook door huizen heen gaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik vind blackbird daarvoor te hoog staan.
Als ik lekker aan het killen ben. En al 8 kills heb, heb ik echt geen blackbird nodig.
Wil dan gewoon een killstreak hebben, dat nog meer kills oplevert.
Voor je team is het over het algemeen beter. Maar ik doe altijd Domination, als er weer een paar ventjes onze vlag aan het overnemen is. Gooi je em daarop. Das sneller dan een blackbird en dan er zelf op aflopen.![]()
En anders gooi je em op B, daar zitten altijd ventjes. Ook al zitten ze binnen, ze gaan dood door een Rolling thunder
g11, wat is dat voor een ontwerp dan manquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt he als ik merk dat ik vaak op range wordt gekilled door een galil pak je toch lekker je G11 en one burst je ze.
Het lijkt het echt op een nietjes machine, vooral door die magsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
g11, wat is dat voor een ontwerp dan manhet lijkt net een soort fucking leonardo da vinci ontwerp
Je lijkt wel een vrouw die geven ook meer om het uiterlijk van iets ipv de functionaliteitquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
g11, wat is dat voor een ontwerp dan manhet lijkt net een soort fucking leonardo da vinci ontwerp
triple burst is kutquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw die geven ook meer om het uiterlijk van iets ipv de functionaliteit
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw die geven ook meer om het uiterlijk van iets ipv de functionaliteit
Van mijn part heb ik een neger lul vast die liters sperma spuit zolang het maar mensen neer maait in game danquote:
een puddingbuksquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part heb ik een neger lul vast die liters sperma spuit zolang het maar mensen neer maait in game dan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
knap dat de top 3 uit 5 personen bestaatquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
Ik had het wapen echt nog nooit gebruikt. dus ging ik net even proberen met silencer er op. moet zeggen erg goed wapen
38-8 in een kut noob team. dus ik was tevreden
Soms wel irri als je in zo`n team zit met te slechte spelen.
de top 3 van ons team was na ee ntijdje:
ik: 23-3
2. 12-2
3. 2-8
4. 7-8
5. 4-8
de nummer 3 had gewoon maar 2 kills
Huh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
Ik had het wapen echt nog nooit gebruikt. dus ging ik net even proberen met silencer er op. moet zeggen erg goed wapen
38-8 in een kut noob team. dus ik was tevreden
Soms wel irri als je in zo`n team zit met te slechte spelen.
de top 3 van ons team was na ee ntijdje:
ik: 23-3
2. 12-2
3. 2-8
4. 7-8
5. 4-8
de nummer 3 had gewoon maar 2 kills
Ja dacht maka er toch maar top 5 van maar vergat aantepassen maarja boeiend:Pquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
knap dat de top 3 uit 5 personen bestaat
de famas is trouwens even goed op long range als de galil en veel beter op close range dus die kan je beter gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |