0 topics geleden, MW2 SCquote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, en michhas, wanneer was dat voor het laatst, 4 topics geleden?
heul nietquote:
Ik haat dat quickscopen. Verder wel mooie kills hoor, maar dat dit weer kan... Bah!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Clipje (Private Match met wat mensen):
Vind het ook gaarquote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik haat dat quickscopen. Verder wel mooie kills hoor, maar dat dit weer kan... Bah!
care packagesquote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef Berend. het volgende:
Hoe krijg je nou zo'n grootte machine gun? Volgens mij death gun ofzo?
Wat je ook hebt in Team Fortress 2 en Just cause 2
[ afbeelding ]
Zelfde met grimreaperquote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Death Machine, en ik heb hem liever niet dan wel, krijg het altijd voor elkaar om direct geschoten te worden als ik zoiets in mijn handen heb
Ding helemaal flippen op het eind hehequote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Clipje (Private Match met wat mensen):
??? Dat is altijd als je in de lucht zit als het potje afgelopen is.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ding helemaal flippen op het eind hehe
Nee ik kreeg een message van Kutkaboutert via live en dat ga ik niet zo typen dus poste ik het even op FOK!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Refereer je naar mij als kutkaboutert? Ik weet allang hoe ik moet filmen en uploaden heur, kheb alleen nog nooit die dolly cams gebruikt.
No shit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die rolling thunder killt helemaal niets ???
dit is zo terecht hequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was na die chopper meteen een andere game gaan zoeken
ah oke, ja ik had puntje 4 overgeslagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kutkaboutert heb je het zo gedaan:
1. Film aanzetten in theater
2. stukje opnemen wat je wil renderen
3. uploade naar je fileshare
4, filmpje selecteren uit je fileshare
5, en dan op render klikken staat onder community
Spelvouten daar gelaten wat ik ben dronkah
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was na die chopper meteen een andere game gaan zoeken
Zelfde gebeurd ook altijd met mijn hondenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef Parvus het volgende:
Nah ik ben het eens met Thunder (held overigens). Je killstreaks tellen niet mee voor de volgende dus je doet je fucking best om 10 of 11 kills te halen met alleen je pipa, om vervolgens na 3 seconden kapotgeschoten te zijn
Doggies zijn zelden echt effectief. Napalm, Mortar strike en Blackbird zijn de killstreaks die ik nu rockquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:13 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Zelfde gebeurd ook altijd met mijn honden![]()
11 gasten neerschieten. (als ik ze heb, schreeuw ik weer de oren van me vrienden doof) En dan killen ze niksof maar 1 of 2.
Voor een killstreak die hoog in de lijst staat, vind ik het maar schaars
Heb nu ook geen honden meer, maar toen ik ze nog gebruikte, was dat best wel frustrerend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doggies zijn zelden echt effectief. Napalm, Mortar strike en Blackbird zijn de killstreaks die ik nu rock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |