Dat zou pas geweldig zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
BobbanzPS ik zou bijna een PS3 kopen om samen met jou iedere server helemaal kapot te spelen
Zou het; callofduty.com kunnen zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de website waar je je gerenderde clip kan bekijken?
Ik heb een klein filmpje gemaakt waar ik een cobra neerschoot met een mortar
Hmm zie net dat je daar een account aan moet maken en die vervolgens aan je PSN moet koppelen, en die weer aan je youtube...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:08 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Zou het; callofduty.com kunnen zijn?![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En die hoef je niet te linken aan je youtube...
Daar vroeg je niet om, en COD heeft ze eigen youtube account en daar staat die ook tussen ;pquote:Op donderdag 23 december 2010 17:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe krijg je het dan op youtube ?
Hoe zoek / zie ik mijn filmpje dan ?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:15 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Daar vroeg je niet om, en COD heeft ze eigen youtube account en daar staat die ook tussen ;p
Op het Cod Youtube accountquote:Op donderdag 23 december 2010 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zoek / zie ik mijn filmpje dan ?
Ik heb die gerenderd toen ik nog geen cod:bo website account had...
Heldquote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef BobbanzPS het volgende:
SSB, hier het Call Of Duty Black Ops Channel van de Playstation 3 http://www.youtube.com/user/CODblackopsPS
De nieuwste gerenderde staan bovenaan, je kan hier jouwn filmpje tussen vinden.
Succes
nou weten we het wel weerquote:
Als jij stopt met je verhalen over hoeveel je wel niet zuipt, stop ik hiermee, lijkt me een mooie dealquote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nou weten we het wel weer
Dus Michhas, je gebruikte me voor je dealquote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als jij stopt met je verhalen over hoeveel je wel niet zuipt, stop ik hiermee, lijkt me een mooie deal
Ja kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 17:36 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dus Michhas, je gebruikte me voor je deal
Dude, te verquote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Eindelijk ;p, iemand die me misbruikt
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dude, niet doordenken. Im talking about the internet ;p
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Eindelijk ;p, Michhas die me aandacht geeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |