vul je zelf maar in.quote:
Dat gezeik over die sfeer de hele tijdquote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef Miam het volgende:
die sfeer in eindhoven is alleszeggend!
Ja, maar dat was een opwelling, ik verveelde me en dacht, hé; Fok!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan heb je nog best wel lang hier meegepostEn je hebt ONZ nog!
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Damn dat waren me een partij kuttopics
ik dacht weer ekdomquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij gaat straks weer van 18 tot 22
Vriend van me is er geweest hij zei ook dat muziek heel zacht stond, vind je het gek dat je dan geen sfeer krijgt.. dan is het gewoon een plein met gebouwtje..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Dat gezeik over die sfeer de hele tijd
jaquote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
"Of Jordy van Loon"
- "Nee dat moeten we maar niet doen, hij is depressief (en opgeblazen zag ik laatst)"
Wehehe al die titelsquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een opwelling, ik verveelde me en dacht, hé; Fok!
[..]
[ afbeelding ]
Ja, geen idee wat jij vindt. Wat ik net al postte: de sfeer zou volgens mij veel beter zijn als de muziek wat harder zou staan op het plein. Het was wel lekker druk.quote:
ik vind de sfeer tegenvallen in vergelijking met vorig jaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:26 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat jij vindt. Wat ik net al postte: de sfeer zou volgens mij veel beter zijn als de muziek wat harder zou staan op het plein. Het was wel lekker druk.
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar riep iedereen dat de sfeer kut was dacht ikquote:Op woensdag 22 december 2010 17:26 schreef Miam het volgende:
[..]
ik vind de sfeer tegenvallen in vergelijking met vorig jaar.
maar dat is mijn mening.
Nog steeds een glimlach zie wat voor diarree er toen over de onschuldigen werd uitgespotenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |