Flevolandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik weinig mensen in Amsterdam kenAlle vrienden wonen in Flevoland of het Gooi
Oh ja dan kan hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb een unlimited cardEn het zit bij me om de hoek
Woonde je ook in Almere?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flevolanddaar ben ik uit ontsnapt
![]()
Kun je je vrienden niet een avondje bij je uitnodigen?
Of nooit kunnen afspreken omdat ze dat eerst thuis moeten overleggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Woonde je ook in Almere?![]()
![]()
Sommige van mn vrienden die vinden het eng om geen planning te hebben. Dus wil je spontaan wat organiseren, hou je er misschien 1 of 2 over als ik geluk heb
Nee, in Lelystadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Woonde je ook in Almere?![]()
![]()
Sommige van mn vrienden die vinden het eng om geen planning te hebben. Dus wil je spontaan wat organiseren, hou je er misschien 1 of 2 over als ik geluk heb
Pfff, dat snap ik ook niet! Alsof je ineens alles samen moet doen of beslissenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Of nooit kunnen afspreken omdat ze dat eerst thuis moeten overleggen.
Alsof het moeilijk is om een "tijdelijke-afspraak" te maken.
Aaah daar heb ik op school gezeten. Maar toen woonde ik nog in Almerequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, in Lelystad![]()
Oh pfff, wat vermoeiend is dat. Ik heb er juist een hekel aan, al dat geplan. Al komt het mij ook vaak genoeg voor
Welke schoolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aaah daar heb ik op school gezeten. Maar toen woonde ik nog in Almere
Ik plan gelukkig ook niet al te vaak. Ik zou dan gek worden.
ROC tegenover het theaterquote:
Oja! Ik zat op de school dáár weer tegenoverquote:
Hehhe, ik ken een FOK!ker die daar ook op school zatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja! Ik zat op de school dáár weer tegenoverMaar dat is way back
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehhe, ik ken een FOK!ker die daar ook op school zat
delta nog wat toch ofzo? bij die parkeergarage he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
die gristelijke middelbare school bedoel ik hè
Arcusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
delta nog wat toch ofzo? bij die parkeergarage he?
Zo heet m'n draadloos netwerk...quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dees?
http://maps.google.nl/?ie(...)15,0.003884&t=h&z=18
Aah, daar zat die fokker inderdaad opquote:
Wie is het?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah, daar zat die fokker inderdaad op
Desunotoquote:
Oh die ken ik wel, als user dan. Maar zit niet in mijn leeftijdscategorie dus ik ken hem vast nietquote:
Oh dat klinkt gaafquote:
Vanavond verjaardag in Amsterdam, morgenavond verjaardag in Almere, zondag uitbrakken en even lekker uitgebreid koken en misschien zelfs wel sporten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
En weer ontopic....
wat doet de rest van Amsterdam dit weekend?
Morgen een laptop kopen met een vriendin, 's avonds The Voice kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien ff naar de bioscoop gaan dus. En voor de rest eigenlijk gewoon een beetje chillen, daar is het weekend immers voor.
Jij, miauw?
Oehh die zondag klinkt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag in Amsterdam, morgenavond verjaardag in Almere, zondag uitbrakken en even lekker uitgebreid koken en misschien zelfs wel sporten.
Weet je al welke film? Stond laatst in de bioscoop en wist het gewoon echt niet. We zijn maar weer weggegaan...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien ff naar de bioscoop gaan dus. En voor de rest eigenlijk gewoon een beetje chillen, daar is het weekend immers voor.
Jij, miauw?
Ik loop ook altijd maar naar binnen en kies dr 1 uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet je al welke film? Stond laatst in de bioscoop en wist het gewoon echt niet. We zijn maar weer weggegaan...
Oh binnenkort is de meezingbioscoop weer. Ik moet daar ook nog steeds naar toequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd maar naar binnen en kies dr 1 uitGisteren nog Meet The Parents gekeken. Dus ik weet het eerlijk gezegd nog niet
oh my godquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh binnenkort is de meezingbioscoop weer. Ik moet daar ook nog steeds naar toe
quote:
De vraag is alleen of ik genoeg uitgebrakt ben om de rest ook te doen.quote:
Ik zou gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag laatst bij Pathé de Munt staan: Gay Night: Sneak Preview
Ohm uitgebreid koken klinkt goed en brakken is ook perfect. Alles wat daarbij komt, mooi meegenomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
De vraag is alleen of ik genoeg uitgebrakt ben om de rest ook te doen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
HoezoThe Sound of Music is echt geweldig
Zo... verbeterd....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Hoezo JuistThe Sound of Music is echt geweldig verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef jimjim1983 het volgende:
the sound of music is een van de meest afgrijselijke dingen op deze planeet
Jullie zijn mannenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Fallen het volgende:
Ja, hallo!
Jij hebt de afwijkende mening hier! Zegt dat je niks?!?!
Het heeft zelfs Viola Holt ingehaald, dat zegt een hoop.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef jimjim1983 het volgende:
the sound of music is een van de meest afgrijselijke dingen op deze planeet
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het heeft zelfs Viola Holt ingehaald, dat zegt een hoop.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh binnenkort is de meezingbioscoop weer. Ik moet daar ook nog steeds naar toe
Dat is zeer zeker iets om je voor te schamen. Net zoals mensen die naar de Toppers gaan. Ook zoietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou dan zal ik jullie de uitgebreide review maar besparen![]()
Een collega van mij, best hoge functie, ging een keer in zijn lederhosen naar the Sing-along Sound of Music. Dat is in principe al beschamend maar als je dan ook nog eens in die lederhosen, katjelam op de voorkant van de Spits staat met als kop:"De avond was een groot feest!"...dan heb je een reden om je de volgende dag ziek te melden
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef DoimuN het volgende:
[..]
* Zet een kruisje achter Miauw's naam, ze doet niet meer mee.
Ja, de Toppers vind ik ik wel heel vreselijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker iets om je voor te schamen. Net zoals mensen die naar de Toppers gaan. Ook zoiets
En dan lopen al dat soort types dan bij mij door de straat met hun boa's om
JJvdW's niet meer mee doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef DoimuN het volgende:
[..]
* Zet een kruisje achter Miauw's naam, ze doet niet meer mee.
Ik ben incrowd, geen probleem.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Jij staat zelf nog niet eens op de lijst
Niet alleen op het Leidseplein. In de hele stad riskeren ze hun leven, en die van anderen, voor een paar centen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef DesertRose het volgende:
Stomme taxichauffeurs op het Leidseplein!!
Kwam laatst eens langs het standplaats bij CS, waar bij uitzondering even geen security stond. Het was gelijk gesodemieter voor het Ibis-hotel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:31 schreef DesertRose het volgende:
Ze komen met de meest domme bedragen of excuses als ze het eindbestemming te dicht bij vinden.
Gelukkig staat er nu op het Leidseplein op uitgaansavonden wel security, maar dat is ook niet altijd het geval. Trieste mensen
Ben je zo rijk dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoor altijd van mensen dat ze gezeik hebben, zelf gelukkig nog nooit iets meegemaakt. bij mij luisteren ze altijd braaf
neequote:
Ik vind die types altijd eng.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef DoimuN het volgende:
Ik ga de laatste tijd met snorders, geniaal. Leuk praatje atlijd en zijn goedkoop.
Nee, maar als ik 's avonds op straat loop vragen ze altijd of ik mee wil.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef DoimuN het volgende:
Okay, maar jij woont ook in de bijlmer toch? Daar wemelt het van de snorders omdat daar vroeger geen taxi's durfden te komen. Ben je wel eens mee geweest dan?
Serieus? Als ik één aanspreek is het altijd gelijk weer raampje dicht en doorrijden, als ik vraag of het op de meter kanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoor altijd van mensen dat ze gezeik hebben, zelf gelukkig nog nooit iets meegemaakt. bij mij luisteren ze altijd braaf
vreemd. ik zeg altijd "ik moet naar ..." en dan zegggen ze meestal stap maar in, soms zeggen ze nee. maar 2 of 3 keer gehad dat ik uit moest stappen omdat ie de meter niet aan wilde.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Serieus? Als ik één aanspreek is het altijd gelijk weer raampje dicht en doorrijden, als ik vraag of het op de meter kanOf ze vragen 35 euro voor een rit die max 15 euro kost. Kaffers.
Daarom vooraf vragen/melden "dat het rond de ¤10 is, is het niet?!"quote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef DesertRose het volgende:
Wat Kikooo zegt heb ik ook altijd. Ze noemen het meest absurde bedragen. Normaal is het vanaf Leidseplein naar mijn huis rond 12 euro, vrijdag kreeg ik 28 / 29 euro te horen.
Dat werkt echt niet hoor, bij die kut Marokkanen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Daarom vooraf vragen/melden "dat het rond de ¤10 is, is het niet?!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |