Haha neequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
kun je parkeerboetes ongedaan maken?
Ik was er laatst met een hiphop avond en ze draaiden bijna alleen maar R&B. entree wel 10 euro!quote:
De eerste tekenen van het ouder wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef Fallen het volgende:
Ik ben er echt helemaal uit qua uitgaan... (uhuh!)
Meestal gewoon kleine feestjes bij vrienden thuis of anders ergens een kroeg, maar discotheken en grote feesten... tsja, da's best lang geleden.
Wat is er mis met het gezellig op de bank zitten met een boek op de zaterdagavond?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De eerste tekenen van het ouder worden
Nee, die waren er al eerder...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De eerste tekenen van het ouder worden
Hangt van het boek af....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is er mis met het gezellig op de bank zitten met een boek op de zaterdagavond?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is er mis met het gezellig op de bank zitten met een boek op de zaterdagavond?
Aah mooi zo. Maar ik ga toch het hele weekend FOK!ken. As usual.quote:
Oh manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah mooi zo. Maar ik ga toch het hele weekend FOK!ken. As usual.
Kun je iets leukers verzinnen danquote:
Iets leuks doen met vrienden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je iets leukers verzinnen dan
*gaat ff smsenquote:
En zo cheap mogelijk. Een film 'lenen' van het internet en met ovenpatat en vrienden op de bank hangen, fles Lambrusco erbij.quote:
The horror!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En zo cheap mogelijk. Een film 'lenen' van het internet en met ovenpatat en vrienden op de bank hangen, fles Lambrusco erbij.Zo, een avondje vermaak très el cheapo
Alsof ik dat nog merk na 2 flessen en een bordje ovenfriet...? ( *ril* )quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog merk na 2 flessen en een bordje ovenfriet...? ( *ril* )
Dan kan die geleende film ook alleen nog maar meevallen....
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik weinig mensen in Amsterdam kenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik probeerde een leuk avondje te verzinnen voor JuicyHij is zelfs zijn vrienden al aan het smsen
Ben ik gisteren al geweest. Misschien vanavond even kijken of ik gaquote:
Ik heb een unlimited cardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |