Panama? Melkweg?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:28 schreef Ladylicious het volgende:
Gegroet mede-amsterdammers! Ik woon sinds dit jaar in onze mooie hoofdstad en aankomend weekend moet er dus gestapt worden. We zijn op zoek naar een leuke uitgaansgelegenheid waar voornamelijk RNB wordt gedraaid.. Iemand tips?
Ja, als het alleen een oververhit metrostel is, dan valt het idd wel meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik sta nu op Weesperplein en hoor/zie niks bijzonders.
The Powerzonequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:28 schreef Ladylicious het volgende:
Gegroet mede-amsterdammers! Ik woon sinds dit jaar in onze mooie hoofdstad en aankomend weekend moet er dus gestapt worden. We zijn op zoek naar een leuke uitgaansgelegenheid waar voornamelijk RNB wordt gedraaid.. Iemand tips?
Het hoeft niet eens iets groots te zijn, aangezien de huur torenhoog is betalen we liever geen entree, knieperts die we zijnquote:
Bij de Melkweg mag je dokken jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens iets groots te zijn, aangezien de huur torenhoog is betalen we liever geen entree, knieperts die we zijn![]()
Of is dat bij Melkweg niet het geval?
Rechte & bananen?quote:
Ik weet het ook niet verder eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:49 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik zou het verder zo niet weten.Ik weet wel dat je in Zaandam de Hemkade heb waar dat soort feesten wel eens worden gehouden.
Haha ok naja dan moeten we er maar aan geloven.. Ben benieuwd waar we gaan eindigenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, de Powerzone is gesloten. In Hotel Arena draaien ze ook nog wel veel R&B geloof ik...
En in de Ministry...als die nog bestaat.
Volgens mij moet je overal dokken Ladylicious.
Melkweg FTWquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet verder eigenlijk![]()
Ik ga al jaren niet meer hardcore uit eigenlijk...als ik uitga, ga ik naar dezelfde tenten ook nog eens
Oja, hoor net van een collega, Club Hartjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Haha ok naja dan moeten we er maar aan geloven.. Ben benieuwd waar we gaan eindigen
Paradiso of Bitterzoet, West Pacific en Studio Kquote:
Paradiso is ook tof jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Paradiso of Bitterzoet, West Pacific en Studio K
Amsterdamse FOK!kers-meetquote:
En...hoe ga je in hemelsnaam per ongeluk uit?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amsterdamse FOK!kers-meet![]()
Maar aub wel in de lente
[quote]
Prima hoorKratje bier mee naar het Vondelpark
![]()
Ja als iemand opbelt of ik wat kom drinken terwijl ik dat niet van plan wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En...hoe ga je in hemelsnaam per ongeluk uit?
Wat wel eens gebeurd is dat ik een uur voor aanvang van een concert wordt gebeld of ik naar een concert wil gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhh....ongepland. Per ongeluk klinkt alsof je op het punt stond om je pyama aan te trekken en je tanden te poetsen en toen ineens los ging in de Melkweg![]()
quote:Vondelparkwijn
Oh maar de onverwachte dingen zijn vaak leuk, tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat wel eens gebeurd is dat ik een uur voor aanvang van een concert wordt gebeld of ik naar een concert wil gaan
[..]
Zeg op welke datum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |