abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90486340
_O-
En niet alleen jurkjes hoor }:|
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 27 december 2010 @ 11:21:21 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90486924
Die jurks O+

Ik kleed mijn kind zoals ik het kleed hoe ik (wij) dat leuk vind. En niet om andere moeders de ogen uit te steken :N

Ik had een naaimachine gekocht omdat ik steeds die van Ca.ra in beslag nam, maar die is nu stuk dus daar moet ik eerst weer achteraan. *sucht*

oeks, geeft niks hoor! Ik ben al blij met het patroon.
pi_90487717
Ik trek mn kinderen ook gewoon aan wat ik er leuk uit vindt zien, of dat nou van vorig seizoen is of wat dan ook... Als ze er ook maar lekker in kunnen spelen!
Fake it till you make it...
pi_90487738
Ik vind alle foto's geweldig, maar OMG die eerste foto van Anna! :o Dat was echt even wat ik nodig had. O+ Jemig, wat een heerlijke frummel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90489787
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef Sorbootje het volgende:
Dat halve lijk op de bank is zieke B. :')
:D _O-

Dat witte rokje is wel HEEL leuk zeg, je ziet helemaal niet dat het te groot is. Echt ontzettend leuk zag ze er beide dagen uit

oh Anna zie ik blijkbaar bijna nooit, wat een prachtige dochter heb je Tessie O+ O+ O+ ik wil er ook wel eentje!
wat zag ze er mooi uit

Leuk jurkje Amelie. Spijkerjurkjes zijn cool

Elin heeft ook een papa met lang haar en een sik, Wolf ook!
lieve foto van ze saampjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90489838
Ik zou die dame(s) die zulke uitspraken doen van ''alleen maar kopen wat in de mode is'' en inde 100en euro's besteden aan 1 kledingstuk best eens een dagje mee willen nemen op sleeptouw langs kringloopwinkels en rommelmarkten om te laten zien hoe makkelijk en eenvoudig het is je kind hip te kleden voor heel weinig en kleding die er ook nog vaak als nieuw uitziet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90489929
Nou idd Poppejans! Ergens vind ik het ook best beledigend voor mensen die het niet zo ruim hebben; alsof hun kinderen er niet uitzien ofzo... Maar goed, zo is het natuurlijk helemaal niet bedoeld.

En ja, leuk he dat rokje. Ik was zo blij dat het precies zo stond als ik me voorgesteld had!

Dat mooie jurkje van zara is uitverkocht trouwens... gelukkig maar :')
pi_90490460
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:50 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou die dame(s) die zulke uitspraken doen van ''alleen maar kopen wat in de mode is'' en inde 100en euro's besteden aan 1 kledingstuk best eens een dagje mee willen nemen op sleeptouw langs kringloopwinkels en rommelmarkten om te laten zien hoe makkelijk en eenvoudig het is je kind hip te kleden voor heel weinig en kleding die er ook nog vaak als nieuw uitziet.
Contradictie. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90491767
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Contradictie. :+
:D !

Maar Sorbo dat had ik dus ook een beetje, die ene dame zegt dat ze het stoer vindt om nu in tijden van crisis te laten zien dat zij het wél redden allemaal.
Ja zo kun je het ook bekijken. Je kunt ook beredeneren dat het nodeloos pijnlijk is om per se andere ouders die bijvoorbeeld door de crisis hun baan kwijt zijn geraakt, op die manier met de neus op de feiten te willen drukken. Om het maar even om te draaien.

Niet dat iedereen nu sober moet leven hoor :D wat ik zeg, het zal mij roesten wat een ander uitgeeft aan kleding, en als je een jas van 200+ euro wil kopen ja ga je gang. Maar de redenatie erachter vond ik zo gek. Om door middel van kleding een beetje te willen opscheppen zeg maar.

Which reminds me dat ik die twee andere dingen nog zou laten zien. ff uploaden.

En poppejans dat spijkerjurkje is idd leuk! We kregen hem gister van schoonmoeder, samen met een shirtje en een lief maillotje. Erg leuk O+ jammer dat ie heel kort valt. Zeg maar jaren '70 kort :') dus ik denk niet dat ze hem veel zal dragen. Maar goed, kan ie de kast in straks voor t volgende meisje :s)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90492748

zo. Zelfde verhaal, thumbs zijn clickbaar en uit te vergroten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90493386
169 euro voor een petticoat met strikken :o. Ik zou er wakker van liggen als mn kind daarmee buiten zou spelen. Als ik iets echt heel erg leuk vind, dan wil ik er best eens wat meer voor betalen, maar er zijn grenzen.
  maandag 27 december 2010 @ 14:36:21 #162
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90494288
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:50 schreef Poppejans het volgende:
Eej niet doen, hoe denk je dat die leuke kleertjes in de kringloopwinkel komen o|O
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 27 december 2010 @ 15:14:42 #163
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90495818
Yeah nieuwe spullen @ H&M yeah!
Ik ga gelijk wat bestellen, ufcurs.
pi_90497920
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Eej niet doen, hoe denk je dat die leuke kleertjes in de kringloopwinkel komen o|O
Hahaha goeie ^O^
pi_90498125
Wat een leuke dingen bij de H&M weer.
En de kortingscodes werken ook nog blijkt :)
pi_90500496
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Dat is waar :D

Ik zie vrijwel niks leuks bij de nieuwe H&M spulletjes, shirts lijken ook wel weinig dus ik verwacht nog meer nieuwe aanvulling komende tijd.
Dat blauw wit gestreepte rompertje vond ik wel leuk verder niks. Jammergenoeg lijkt H&M nauwelijks tuinbroekjes te verkopen (zonder Teigetje,Snoopy e.d erop)
pi_90502560
Oeh nieuwe dingen :9
I'm loving die turkoois kleur O+ ff een wishlist maken O+ waarvan hoogstwaarschijnlijk niets gekocht wordt maar hey, de oudejaarsloterij moet nog komen hè... je kunt maar beter voorbereid zijn op zo'n smak geld :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 december 2010 @ 18:23:30 #168
298315 SacreCoeur
pi_90503123
Ik zal even m'n bestelling posten.
pi_90503256

O+ blaaaauw ik hou van joooou :+

ik vind deze combi erg leuk:

ik zou denk ik het roezeltje aan de bovenkant eraf slopen maar verder, liefde! O+

dit laat ze nevernooit op maar k vind em wel leuk, voor een groter kindje dan maar.

Zo, dat was het van wat ik zo snel zie :D
hier zeg k allemaal geen nee tegen :+
Dat jurkje met die kersjes, het broekje (2e foto) en donkerblauwe hemdje zou k misschien wel echt bestellen, voor de rest wacht k even af in welke maat we kunnen kopen strakjes...

Ben benieuwd wat je besteld hebt SC!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 december 2010 @ 18:29:39 #170
298315 SacreCoeur
pi_90503308
Dit setje (eerst stond hier iets anders maar het moest dus deze zijn. :+

Vind 'm zo grappig

En dit moest en zou ik bestellen anders werd ze boos

Deze heeft ze al eerder gehad (ook voor 2,95 toen) en echt een aanrader

Dit setje (ook het hoedje) alleen de jurk in het donkerblauw

Dit setje

Deze heeft ze ook in het zwart met witte stippen van vorig jaar (helaas te klein) ook een aanrader

En deze jas

En nog zilvere gympen.

[ Bericht 5% gewijzigd door SacreCoeur op 27-12-2010 18:37:04 ]
pi_90503377
Ik heb inmiddels zoveel dat ik mezelf gewoon kan bedwingen :o
Wacht wel op de volgende sale :P
  maandag 27 december 2010 @ 18:32:48 #172
298315 SacreCoeur
pi_90503398
Huup die singlet met kant he, heeft Isa ook vorig jaar gehad in het grijs en ik koop ze nooit meer!
Zijn onwijs slobber dingen.

Ik had twijfels bij het blauwe bloemetjes truitje en beige broek.
Vind ik ook zo leuk! maar niets voor Isa.
pi_90503532
oh jammer van dat singlet, ik vind zulke ribhemdjes zo heerlijk zomers tegen die tijd O+
en ik vind die kleur blauw zo onwijs mooi O+

Dat oranje shirt :D ik vind hem hilarisch voor koninginnedag :D eekhoorns O+

dat grijze joggingbroekje is dat een beetje zomers qua dikte? Dus niet te warm enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 december 2010 @ 18:38:50 #174
298315 SacreCoeur
pi_90503589
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef huuphuup het volgende:
oh jammer van dat singlet, ik vind zulke ribhemdjes zo heerlijk zomers tegen die tijd O+
en ik vind die kleur blauw zo onwijs mooi O+

Dat oranje shirt :D ik vind hem hilarisch voor koninginnedag :D eekhoorns O+

dat grijze joggingbroekje is dat een beetje zomers qua dikte? Dus niet te warm enzo?
Nee hoor is juist lekker van stof, zweet totaal niet.
Isa deed hem altijd aan voor en na het zwemmen, gewoon naar het strand.
  maandag 27 december 2010 @ 18:47:56 #175
298315 SacreCoeur
pi_90503870
En ik heb net nog op verzoek van Isa donkerblauwe HK bikini besteld.. vond 'm wel gaan.
+ zusje wilt vast nog wel 2 joggingsbroekjes bij bestellen (anders heb ik ze niet voor 2,95 :P )
Ik heb nu grijs & groen .. ik wil nog roze & blauw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')