Nee, in het engels, rustig maar..quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel mij nou niet dat je Civ nu ook in het Nederlands kan spelen
Ja, Waarom is er eigenlijk geen VOC ofzoiets, oftewel "The Dutch" (De Nederlanders)?..quote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
Ah, gelukkig. Civ in het Nederlands, ik moet er niet aan denken
Vind het sowieso raar dat wij er niet in staan. Als de VS erin kan, moeten wij dat per definitie al.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, Waarom is er eigenlijk geen VOC ofzoiets, oftewel "The Dutch" (De Nederlanders)?..
We zijn gelukkig geen city statequote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vind het sowieso raar dat wij er niet in staan. Als de VS erin kan, moeten wij dat per definitie al.
Niet te aggressief zijn met je oorlogen, landje pik of Wonders bouwen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:36 schreef Tism het volgende:
Heeft iemand hier al eens een "declaratie van vriendschap" afgesloten met een andere partij???..![]()
Mij is dit nog nooit gelukt, hoe gaat dat?..Mij disanounce die alleen maar..
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=404786quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel mij nou niet dat je Civ nu ook in het Nederlands kan spelen
Ben nooit aggressief, ben zelfs de enige civ die steeds een soort van EU probeerd op te bouwen, wat overigens steeds weer faalt..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet te aggressief zijn met je oorlogen, landje pik of Wonders bouwen.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar bij mij heeft het Civ 4: BtS nog niet weten te overtreffen en dat gaat denk ik ook niet gebeuren ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 03:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wil hem binnenkort toch gaan spelen,...
Maar gaat hij mijn ervaringen met Civ 4 overtreffen? De meest bazige game ooit gemaakt op aarde
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef STING het volgende:
Maar bij mij heeft het Civ 4: BtS nog niet weten te overtreffen.
Iew.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Montov het volgende:
[..]
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=404786
Idd, iewquote:
Tsja, en BTS had Civ3 niet overtroffen, en 3 2 niet en 2 1 niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar bij mij heeft het Civ 4: BtS nog niet weten te overtreffen en dat gaat denk ik ook niet gebeuren ook
Voor mij overtreft het wel civ4, maar gezien jouw verwachtingen weet ik niet of dat ook voor jou zal gelden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wil hem binnenkort toch gaan spelen,...
Maar gaat hij mijn ervaringen met Civ 4 overtreffen? De meest bazige game ooit gemaakt op aarde
1 naar 2 was vooruitgang, 3 vond ik leuk maar heeft me niet heel lang kunnen bekoren. Civ 4 BTS is gewoon baasquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, en BTS had Civ3 niet overtroffen, en 3 2 niet en 2 1 niet.
Er zijn 2 Dutch civilizations te verkrijgen bij Downloads/mods. Vind ze beiden niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
We zijn gelukkig geen city stateNederland kun je trouwens wel als mod downloaden. Hij heet Willen van Orange volgens mij.
http://uk.pc.gamespy.com/(...)ion-v/1194274p1.htmlquote:If you held off on feeding your just-one-more-turn addiction when Civilization V launched last year, Take Two and Firaxis Games are back with an offer that could knock you off the wagon. It's the Civilization V Game of the Year Edition, it's brimming with add-ons, and it will retail for $50.
Since Civ V was released in September of last year, Fixaxis has added seven new civilizations and a host of scenario packs to the game for $5 each. With the Civ V GoY Edition, you get all the DLC (except for the recently released Korea and Wonders of the Ancient World Scenario Pack) and more.
The rundown on the Civilization V Game of the Year Edition:
Sid Meier's Civilization V (standalone game)
Civilization and Scenario Pack: The Mongols
Civilization Pack: Babylon
Cradle of Civilization Map Packs: Mesopotamia, Americas, Asia and Mediterranean
Double Civilization and Scenario Pack: Spain and Inca
Civilization and Scenario Pack: Polynesia
Civilization and Scenario Pack: Denmark - The Vikings
Explorer's Map Pack
Sid Meier's Civilization V digital soundtrack
Civ V GoY Edition will be available starting September 27.
Doen! Hij is leukquote:Op woensdag 2 november 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
Hmmm, ik heb een MacBook Air nu en ik zie Civ V voor 32 euro in de App Store staan...
Zal ik?
Ze zijn druk bezigquote:Op woensdag 2 november 2011 01:18 schreef remlof het volgende:
Waarom wordt er hier zo weinig gepost dan? Hmm?
Ja ik ken het. Ik ga Civ V nu ook niet kopen, dat doe ik wel een keer aan het begin van een vrij weekendquote:Op woensdag 2 november 2011 01:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ze zijn druk bezig
''Just one more turn,..."
Ik had eerst de ''Demo-versie" gedownloadtquote:Op woensdag 2 november 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Ik ga Civ V nu ook niet kopen, dat doe ik wel een keer aan het begin van een vrij weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |