Denounced bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef NoCigar het volgende:
Vervelend dat ik constant door 'friendly' tegenstanders, waar ik eigenlijk niets mee te maken heb, en terwijl ik nergens oorlog aan het voeren ben, veroordeeld word. Ik bedoel, waarom?
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Montov het volgende:
In het hoofdmenu staat "Mods" als 3e optie onder Single player en multiplayer, en dan "Browse mods", tabblad "Online". Kies of zoek een mod, klik knop download. Bekijk eventueel de downloadstatus bij tabblad "Downloads". Na voltooiting download ga je naar tabblad "Installed". Rechtsonder staat dan een knop "Install Mods". Daarmee komt je gedownloade mod in dat overzicht. Vervolgens vink je de mod aan om het te gebruiken.
Vervolgens kan je via "Mods"->"Single Player" een nieuw potje of een bestaand potje laden. Let wel dat opgeslagen spellen een bepaalde afhankelijkheid kunnen hebben tot bepaalde mods; die staan ook vermeld in het laadscherm.
Thanks, dat ging best easy.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:20 schreef Eclaire84 het volgende:
Idd en als de modbrowser loopt te kutten, dan kun je ze gewoon rechtstreeks van civfanatics halen en in je modsfolder kopieren.
Waarom zit die Load Game knop daar dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:05 schreef NoCigar het volgende:
Nee jonge, het werkt alleen als je via het Mod- menu een nieuw spel start. Tenminste meestal, is mijn ervaring.
Om een game die je met mods bent gestart te ladenquote:Op woensdag 5 januari 2011 06:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom zit die Load Game knop daar dan?
Hmm. Vreemd. En als je een nieuw potje start?quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
[..]
Thanks, dat ging best easy.
Alleen het lijkt niet te werken.
Ik wil niks aan de balans of gameplay veranderen, dus heb alleen mods geïnstalleerd die iets met de interface doen. Zoals die Info Addict dus, plus diverse losse mods die wat uitgebreidere pop-ups geven over tiles, units en great people. Voordeel is ook dat ik daarvan direct resultaat zou moeten zien.
Dus dit alles netjes gedownload, geïnstalleerd én geactiveerd. Vervolgens mijn oude savegame geladen via het Mods-scherm en... niks. Geen enkel verschil.
Nee, dat is niet nodig.quote:Ik zit nu niet achter mijn Civ-pc, maar zou het kunnen dat je het spel eerst moet herstarten? Dat zou toch wel flauw zijn.
waarschijnlijk trekt je pc het gewoon niet. Probeer anders een kleiner level?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:28 schreef Tism het volgende:
Bij mij loopt het spel steeds vast nadat ik de technology optie: Satellites heb voltooid, en daardoor het hele speelveld in beeld krijg, eerst wordt beeld steeds trager en na een paar zetten loopt hij compleet vast verdomme..
Ja, binnenkort krijgt mijn pc toch alweer een upgrade, zal dan ook ff kijken wat er nodig moet veranderen om dit te verhelpen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef aleco99 het volgende:
[..]
waarschijnlijk trekt je pc het gewoon niet. Probeer anders een kleiner level?
wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Montov het volgende:
Ik heb in mijn missie tegen de Grieken nu een spookstad waar per turn 1 nuke op wordt gegooid, en ik blijf nu met mijn units er 2 tiles van af. Ook zie ik nog fighters op die stad schieten, maar ondanks dat het pop 1 heeft en HP=1, is er geen unit die de stad overneemt.
Ik verlies daarnaast ook nog 1 unit per turns door andere fighters, maar ik hoop dat ze binnenkort op hun killmaximum zitten (oftewel, kapot gaan door interception).
Wat?quote:
Ga Research Agreement aan met de zwakkere civs zodra jullie biede daar genoeg geld voor hebben. Ik merk dat veel machtige civs (met genoeg geld) dat gelijk doen wanneer een zwakke broeder geld genoeg heeft voor een RA.quote:Ik ben een potje op Prince gaan spelen. op het begin kom ik redelijk mee, maar al gauw lopen er 2 a 3 computers enorm op me uit. Ik 600 punten zij 1100, zoiets. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze niet zover uitlopen, wat zijn goede tactieken voor het uitbouwen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |