Ha, ik had 'em voor ¤12quote:Op zondag 15 juli 2012 01:19 schreef s0ul1991 het volgende:
Gods and Kings (key only) voor maar 13 euro.
Een Holy City blijft altijd Pressure uitvoeren op de eigen stad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef T-zooi het volgende:
Ik krijg dat religie niet echt onder de knie. Ik sticht vaak een religie, neem de heilige stad van de grootste religie in de game over en met een Inquisitor plant ik daar mijn eigen religie. Maar toch wordt mijn hele rijk gepressured door zijn religie. Ik blijf maar missionarissen en Inquisitors pompen maar het blijft vechten tegen de bierkaai.
Hoe werkt die shit?
Awesome, thx!quote:Op maandag 3 september 2012 22:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Een Holy City blijft altijd Pressure uitvoeren op de eigen stad.
Een stad met een religie (meerderheid van de citizens hangen dit aan, en het icoontje verschijnt) oefent Pressure (4?) uit op alle steden binnen bereik (10 turns), maar voert geen Pressure op de eigen stad uit.
Kortom, convert eerst alle steden rondom die Holy City, en dan de stad zelf. Ondanks de Pressure van binnenuit, kan je als je 5+ steden in de buurt onder controle hebt het zo goed als 'uitbannen' omdat de Pressure van buitenaf ervoor zorgt dat de oude religie niet meer terugkomt..
Great Personquote:
https://9gag.com/gag/5393203quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heb je het plaatje ook in leesbaar formaat?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Best vaak. Ik probeer van Warlord naar Prince te gaan. Dat valt nog niet mee.
Ik ben niet zo van de domination victory. Ik ga meestal voor de cultural of de science. En sinds Gods & Kings is een snelle democratic victory er ook niet meer bij. Voor G&K kon je die city states nog mooi opkopen voor een stem, nu doet de AI dat ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
ik heb nu een totaler krieg, op elke vijandelijke stad gooi ik kern bommen
Jawel hoor, alleen kan ik me er de laatste tijd niet meer zo erg toe zetten een potje af te maken en verklaar ik mezelf gewonnen of verloren zodra ik de industrial era in kom. Verder ben ik teruggeschakeld van Emperor naar King omdat ik geen zin heb superveel moeite te doen.quote:
Beter zoeken, het is zeer waarschijnlijk je eigen domheid geweest kunnen wij weinig aan doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef NECfan het volgende:
Ik heb nog altijd nostalgie naar die good old Civilization 1 uit 1995 ofzo![]()
Weet iemand waar ik die simpel kan downloaden? Heb het ooit via torrents geprobeerd maar toen werkte het voor geen meter, wellicht door mijn domheid met cracks etc.
Is dat die versie waar je Nederland mee kan spelen?quote:Op maandag 26 november 2012 10:44 schreef Doublepain het volgende:
Nu voor 7.50 op Steam, game of the year edition voor 10 euro en uitbreiding is ook 7.50
75% korting op alles
Ja die heb ik al. Ik ga gelijk even bestellen op steam, thanksquote:Op maandag 26 november 2012 10:56 schreef Doublepain het volgende:
Uitbreiding Gods and Kings zit Nederland in ja, maar dan moet je wel de originele versie hebben
Ik zou dan voor de game of the year editie kiezen, 2.50 meer maar je krijgt dan extra mappen en paar naties volgensmij..quote:Op maandag 26 november 2012 11:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja die heb ik al. Ik ga gelijk even bestellen op steam, thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |