Jup! Die zien er wel erg cool uit ja!quote:
Tulpebollen! Neh, ziet er gewoon mooi uit en volgens mij krijg je toch één extra voedsel oid?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Die perk vind ik zwaar tieten. Wat heb je er nou aan?
Dit vind ik ook bagger.quote:Retains 50% of the happiness benefits from a luxury resource if your last copy of it is traded away.
Ah ok! Check, als je oppermachtig bent op het veld dan is het een nutteloze perk inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef MaxMark het volgende:
Ik denk dat hij die andere perk bedoelt:
[..]
Dit vind ik ook bagger.
Jup! En je hebt er ook ééntje die een bonus krijgt als ie tegen een groter land vecht, die is ook wel sexyquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Die van Japan is pas geilUnits blijven 100% schade doen, ongeacht hoeveel schade zij hebben opgelopen.
Die van Spanje hadden ze ook wel mogen aanpassen, voorheen was die echt slecht maar met deze uitbreiding met religie etc. hadden ze daar wel iets moois mee kunnen maken omdat hun factie-leider zoveel te maken heeft met religie.
20% bonus is vrij veel ja. Ethiopië trouwensquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup! En je hebt er ook ééntje die een bonus krijgt als ie tegen een groter land vecht, die is ook wel sexy.
Die zorgt early game voor best veel gold hoor. Hierdoor kan je veel vaker je luxuries verkopen zonder happiness problemen te krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef MaxMark het volgende:
Ik denk dat hij die andere perk bedoelt:
[..]
Dit vind ik ook bagger.
Ik kreeg ineens emmers/mandjes met appels.. Lekker hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Tulpebollen! Neh, ziet er gewoon mooi uit en volgens mij krijg je toch één extra voedsel oid?
Die meldingen kan je toch gewoon uit zetten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:00 schreef MaxMark het volgende:
Hier ook mensen die last hebben van de bug "Your People are Livid/Unhappy", ook al staat je happiness ruim in de plus? Blijkbaar wordt er op andere fora ook al melding van gemaakt.
Is blijkbaar alleen een G&K-bug. Ik krijg de hele game al dat soort meldingen, ook als ik in de plus (127 nu) sta.
Uiteraard. Maar dat neemt niet weg dat de bug er isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die meldingen kan je toch gewoon uit zetten?
Ha, ik had 'em voor ¤12quote:Op zondag 15 juli 2012 01:19 schreef s0ul1991 het volgende:
Gods and Kings (key only) voor maar 13 euro.
Een Holy City blijft altijd Pressure uitvoeren op de eigen stad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef T-zooi het volgende:
Ik krijg dat religie niet echt onder de knie. Ik sticht vaak een religie, neem de heilige stad van de grootste religie in de game over en met een Inquisitor plant ik daar mijn eigen religie. Maar toch wordt mijn hele rijk gepressured door zijn religie. Ik blijf maar missionarissen en Inquisitors pompen maar het blijft vechten tegen de bierkaai.
Hoe werkt die shit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |